{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til jer der bruger bur {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Vi har lidt problemer med at få vores FB til at være 100% glad for at være alene hjemme. Vi har alene-hjemme trænet hende som man skal, hvor vi gik stille og rolig frem, hun får altid noget lækkert når hun skal være alene - for det meste er det en kong med leverpostej og hun er kun i vores køkken når hun er alene. Men alligevel, kan hun ikke lide det. Hun har stortset altid tisset når vi kommer hjem og nogle gange har hun også skidt. Og det er ikke fordi hun ikke er luftet ordentligt inden hun skal være alene hjemme. Vi er så kede af det, for det er jo så synd for hende. Jeg er derfor kommet til at tænke på om det måske ville hjælpe med et bur, men jeg ved ikke særligt meget om det. Vil derfor høre, hvilke tegn det er jeg skal kigge efter, for at finde ud af om et bur vil være en evt. mulighed for hende.
Håber meget på at få nogle gode og brugbare råd fra jer.

Et andet alternativ jeg har overvejet er at købe et børnegitter. Vores Chihuahua og Fb er ikke alene i samme rum, da det ikke fungerer. Jeg tænker det måske kunne berolige vores FB, hvis man satte et børnegitter i døren mellem, de 2 rum, som adskiller hundene. Men ved ikke om det beroliger eller blot gør det være?

(Dette indlæg er også posted i andre grupper)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til jer der bruger bur
Kommentér på:
Spørgsmål til jer der bruger bur

Annonce