{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden skal aflives :(
  • #1   15. feb 2010 Det er jeg godt nok ked af at høre. ):

    Jeg frygter selv den dag som pesten, og jeg ved slet om jeg selv er i stand til at gøre noget helt ekstremt ud af den dag. Men en masse guf og hygge skal til, når dagen for min hund kommer.

    Måske kan I tage et sted hen, hvor han elsker at være: f.eks. ved vandet, noget familie eller nogle legekamerater.

    Håber I begge får en god afslutning på et langt venskab, uanset hvor uretfærdigt og trist det er. smiley



  • #2   15. feb 2010 Det er jeg virkelig ked af at høre :'-/...

    Sørg for at tage nogle gode billeder af hans sidste tid, selv om du sikkert har mange billeder, har vi været glad for de billeder der blev taget af vores dyrs sidste dage. Lav noget rart med ham, det han elsker aller mest (om det er at gå en rolig tur i skoven, eller bare hygge med stille leg eller sjove udfordringer på tæppet). Det vil ikke blive nemmere af den grund, for det er svært at tage afsked, men du vil være glad for det bagefter.



  • #3   15. feb 2010 okay, tusinde tak.
    ja, det er super hårdt.
    men han er sipelthen blevet så sær, han knurrer og bider efter alt og alle, og så har han dårlig ryg. syntes ikke det er noget værdigt hundeliv..
    Tror vi trasker en tur i skoven, så han kan få lov til at snakke med alle de dejlige hunhunde en sidste gang :')


  • #4   15. feb 2010 Det lyder som en god idé at tage i skoven og møde hans venner. Og ja, tag en masse billeder af ham.

  • #5   15. feb 2010 Det syntes jeg også lyder som en god idé. Pøj pøj med det hele (eller hva man nu skriver)

  • #6   15. feb 2010 Det er en rigtig trist dag. Mine hunde bliver aflivet herhjemme så de er i deres trygge omgivelser til det sidste. Jeg har ekstra lækre godbidder de får mens vi snakker og nusser indtil den bedøvende virker. derfra er det kun os der mærker mere, hunden er i dyb søvn. På det tidspunkt kan jeg også give tårerne frit løb, uden at hunden fornemmer der er noget galt.

  • #7   15. feb 2010 Puha , det gør mig inderligt ondt det der venter jer , men jeg er sikker på , at det er den rigtige beslutning når han er blevet så sær.

    Jeg tager hatten af , for de hundeejer der kan planlægge deres hunds rejse til himmelen , det kan jeg desværre ikke . Jeg går rundt og venter på , at jeg bliver klar psykisk og så sker det der , uanset dag , nat , weekend.

    I har nu nogle dage til at få sagt farvel og dermed få de sidste oplevelser med ham.

    Jeg vil tænke på jer på onsdag og bede min Freia om at byde ham velkommen oppe i hundehimmelen

    knus og kram med en klump i halsen


  • #8   15. feb 2010 tusinde tak for alle "skulderklappene" , det hjælper lidt at tænke på at han vil have det bedre med at komme væk istedet for at han skal have ondt i ryggen, og at vi skal skælde ham ud over at han knurrer af alt og alle :')
    mange dejlige år har vi haft, men tror desværre at der er noget der har slået klik, så nu er det tid smiley ..


  • #10   15. feb 2010 DFFD , kanon ide med trylledej

  • #12   15. feb 2010 okay, det vil jeg helt klart gøre!
    smuk film forresten, og en rigtigt smuk hund (';


  • #14   15. feb 2010 Føler med dig - det er altid hårdt.
    Men han skal jo til de evige græs marker og løbe og lege med alle de andre deroppe smiley så han får det godt....(den tanke har jeg altid holdt fast i siden vi aflivede mine gamle barndoms vuffere så gør det lidt mindre ondt at tænke på)


  • #15   15. feb 2010 DFFD ; har lige set filmen , meget meget smuk måde at huske sin hund på.
    Jeg blev meget rørt


  • #16   16. feb 2010 Jeg fik aflivet min dejlige Bassen i sommers, helt klart det sværeste jeg nogensinde har gjort. Jeg fik ham aflivet hjemme og det ville jeg helt sikkert gøre en anden gang! Ikke noget venteværelse og ikke noget stress, og for Bassen var det selvfølgelig også bedre at få lov at ligge på tæppet under spisebordet hvor han havde lagt så mange gange før og sove ind.
    Hvis du har en anden hund er det en god idé at den får lov at være med, og at den får lov til at sikre sig at dens kammerat er død. Min Whiskey ledte aldrig efter Bassen, hun var fuldstændig klar over at han var død.
    Puha! Jeg savner ham stadig...


Kommentér på:
Når hunden skal aflives :(

Annonce