{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.825 visninger | Oprettet:

Når hunden skal passes..? {{forumTopicSubject}}

Her når jeg skal på ferie, har jeg fået en til at passe min hunde, men tænker bare.. hvordan er den rigtigt måde af aflevere hunden på? Er det bedste at han kommer her og henter hunden den dag jeg skal afsted? eller er det bedst jeg tager ned til ham med hunden.. for tænker bare lige, hvis jeg tager ned til ham med hunden, og jeg så smutter, vil den så ikke syntes det er underligt jeg bare går, og ik kommer tilbage, og bare står og vente?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden skal passes..?
  • #1   11. apr 2011 Når vi har fået passet hunden er den altid blevet afleveret os dem. Der er ingen problemer for han er så menneskeglad at de "andre" altid er mere spændende end kæresten og jeg.

    Men du kan jo lade din hund få en dyne eller et tæppe med som du har sovet på/med så det dufter af dig.


  • #2   11. apr 2011 Jeg foretrækker altid at Samson hentes - om det så er ude på gaden eller i min lejlighed, så vil han opleve, at han forlader mig for en spændende tur og ikke, at jeg forlader ham for at gå fra ham.

  • #3   11. apr 2011 Man siger at det er nemmest for hunden at forlade, frem for at blive forladt.. Altså, at dem der skal passe, henter hunden..

    Min egen er helt ligeglad. når hun skal passes afleverer jeg hende bare..


  • #5   11. apr 2011 ja okay:) har bare før oplevet at når jeg er ved mine forældre, og jeg skal ud af døren, så står den bare og venter ved døre, altså bare i 5 min nok, men tror den har som jeg bare efterlader den.. så for min tror jeg det er bedst han henter den her, lige ud og lege lidt inden, og han evt kommer med noget legettøj/godbider

  • #6   11. apr 2011 Vi plejer at sætte ham af, og så løber han ud i haven og leger eller noget, og så kører vi mens han ikke ser os. Så er det også ham "der forlader" os.
    Men som barn foretrak jeg da at min farmor hentede mig, i stedet for at mine forældre satte mig af og kørte igen. Så stod jeg jo der og kiggede grædefærdigt smiley
    (jeg ved godt at hunde og mennesker ikke er det samme, men lidt sammenligne kan man vel godt :o))


  • #7   11. apr 2011 Om Mille bliver hentet eller jeg smider hende af er lige meget for hende, men hun er også tryg ved mine forældre(det er den som passer hende) Jeg kørte dog engang derude fra mens Mille var ude at gå tur(altså uden hun vidste det) det skulle jeg aldrig have gjort hun har helt ødelægt(ikke sig selv overhovdet, før jeg kom igen) så det var godt at det kun var en enkelt dag.

  • #8   11. apr 2011 Nelly hun er meget mor syg, og har en form for seperationsangst, og for hende fungerer det rigtig godt at blive hentet - mens hun bliver meget ked af det hvis jeg afleverer hende smiley

Kommentér på:
Når hunden skal passes..?

Annonce