{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Når hunden skal tvinges ud.... {{forumTopicSubject}}

Baby er bestemt ikke fan, af alt det blæsevejr!

Jeg ligger syg, så jeg trængte til en gang frisk luft, og Baby, ja han er en hund, så en tur i skoven måtte da været et hit!... Troede jeg... For jeg blev slemt skuffet!

Først skulle kræet overtales til, at komme med ud og få snor på... Men næ nej! Der er ild i brændeovnen og sofahygge inde i stuen.. Så hvorfor skal man ud?
Jeg måtte ind og skubbe krøllen ned fra sofaen, og dirigere ham ud i gangen!

Ud til bilen med os, og på vej mod skoven!

Da vi kommer der ud, går den første halvdel af turen med "kom så" "kom Baby" "Baby!" "KOM SÅ!" ... Vi skulle altså gå den tur!

Da vi havde gået halvdelen af turen, gav han dog op, og nød den sidste halvdel af turen smiley

Dumme kræ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden skal tvinges ud....
  • #2   6. dec 2015 Hahaha, er godt nok sjældent jeg har det problem med Chico smiley Kan dog godt selv erklære mig enig med Baby, jeg gider godt nok heller ikke det her skod vejr smiley

    Har faktisk det modsatte problem lige for tiden, Chico bliv opereret i onsdags og må stort set ingenting = ingen gåture, træning og leg..man skal bare slappe af. Det har bare betydet at når han er på sin lille tur ude foran lejligheden for at tisse så vil han ikke med ind igen, for han vil jo ud og gå! smiley


  • #4   6. dec 2015 I kommer bare og låner et par sorte hunde her, hvis I trænger til en tur i skoven. De er med på ALT smiley

  • #5   6. dec 2015 Tucker er på samme måde når det regner. Har han set det regner, så kan jeg selv hente ham oppe i stuen. Når så vi er kommet ud, stopper han også hver 10. meter og vil bare ikke videre. - Når så jeg overgiver mig og vender om, SÅ har han fart på smiley

    Blæsevejret er han heldigvis ligeglad med, så længe vinden ikke blæser ham i måsen smiley


  • #6   6. dec 2015 Max elsker altid at komme ud. Dog hvis det blæser en halv pelikan, så han får pels i hovedet, så gider han ikke. Så gør han sig hurtigt ren, og så vender han om gg.

  • #7   6. dec 2015 Vi elsker heldigvis begge at komme ud uanset vejret smiley

  • #8   6. dec 2015 Det her, er noget der passer herren smiley

    profilbillede
  • #9   6. dec 2015 Staakkels Baby altså, med så ond en mor smiley

    Jeg er i øvrigt enig, jeg hader at være ude i det her vejr. Meeko er dog rimelig ligeglad. Der er stadig et par fasaner fra i sen sommers i skoven, så de er jo sjove synes Meeko xD


  • #10   6. dec 2015 Sådan kan Coco også godt være nogle gange, især om aftenen hvis der er dårlig vejr. Jeg gider simpelthen ikke det pjat med at skulle overtale og kalde 1000 gange, så det sidste års tid har jeg egentlig bare gået, hvis jeg skulle ud (dvs. uden hund), og hvis ikke vi skulle noget alligevel, og hun ikke gad rejse sig, når der bliver kaldt, jamen så går vi bare ikke.
    Og da vi bor i lejlighed betyder det så, at næste mulighed for tissetur er næste gang, det er tur-tid - ikke når det så liiiiige passer damen smiley

    Men vi har også været så langt ude, at hunden skulle hentes i senge, pakkes ind i vinterdækken, bæres ned ad trappen, skubbes ud af døren og i løbet af hele turen tydeligt vise at man LED under denne behandling (sidste vinter smiley ) Efter de optrin skiftede jeg til ovenstående taktik. Efter to uger rejste hun sig hver gang, der blev kaldt smiley


  • #11   6. dec 2015 Jeg har en pensionist Husky der ikke vil ud i regnvejr.. -.-'
    Og hvalpe huskyen vil ikke ud når det blæser heller.. Det er nogle dårlige slædehunde jeg har mig.. smiley


  • #12   8. dec 2015 Jeg har ridgeback blanding og som de fleste ridghbacker hader han regnvejr. Den første måned gjorde han alt muligt for at undgå at blive slæbt ud i regnen sammen med vores labrador og når han alligevel blev tvunget til at gå med, demonstrerede han imod det ved at slæbe sig af sted, som om har dårlig var i stand til at løfte poterne. Han afskyr stadig regnvejr, men har dog affundet sig med vores helt uforståelig krav om at han skal ud at gå i regnvejr. Er det tørvejr bliver han ivrig, nå der bliver sagt "så skal vi ud og gå", men er det regnvejr lader han som, at han er blevet døv.

Kommentér på:
Når hunden skal tvinges ud....

Annonce