{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Japansk spids
  • #1   2. mar 2010 jeg har skrevet lidt om dem her
    http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=17278

de er noget gøende, men det kan der arbejdes med.

det er en god famibegynderhund

det er svært at skrive positive og negative ting for det der er positivt for en er negativt for en anden.

for mig er det positivt at den er selvstændig, at jagt er avlet af den og at det er en hund der både gider at ligge og hygge i sofaen og gå lange ture.

negativt - det må være dens gøen....og hundehår i maden

prisen ligger på en DKK-hund mellem 9 og 10.000 kr

• #2   2. mar 2010 Connie: Okay. smiley Men jeg synes bare jeg havde læst at de ikke gør så meget?

Okay - jeg havde set nogen på mellem 5 og 6.000, men det er så uden papir?

Det er meget rart og vide, hvor mange penge man skal spare op nemlig smiley

Hvordan har den det med andre dyr? Katte fx?

Og den kan godt lide at hygge på sofaen siger du? Er den en udpræget hyggehund, eller vil den lige så gerne være sig selv, og gider ikke altid putte?

• #3   2. mar 2010 den har det fint med andre dyr....jeg har solgt mange hvalpe til folk med kat og det går fint.

de gider ikke altid putte, men de er sjældent ret langt fra os...så ligger de bare på en af deres puder eller i gangen....

jeg ved ikke hvor du bor, men du er velkommen til at komme på besøg og selv danne dig et billede af hvordan de er

• #4   2. mar 2010 Connie: Det er egentlig også dejligt nok, at de ikke altid ligger klods op af en, selvom jeg elsker at putte med dem. Men der skal jo også være plads til bare og være selv smiley hehe.

Jeg kommer fra Odense, så der er et lille stykke, men ikke så langt som, hvis det var København smiley Hehe. Og jeg vil meget gerne komme en dags tid og se jeres hunde sammen med min kæreste. Han skal også godkende den før vi kan beslutte os for at det er sådan en hund jo smiley

Han kan blive sværere at overtale - den er jo ikke så stor - det er ikke så macho smiley Hehe. Selvom han dog indrømmer, at han synes den ser rigtig sød ud.

Hvor tit har I hvalpe, og hvornår venter I næste kuld hvis det var.?

• #5   2. mar 2010 vi skal have Bianca scannet på mandag og så håber vi på påskehvalpe.
    har dog en del på venteliste.
    og ellers er det en gang om året - ca

hvis du går ind på min hjemmeside, så har jeg link til kennel Ninki og kennel Katsu. De er begge fra Fyn...det kan være du må kikke på hunde der, det er jo ikke så langt.

Ninki har lige fået et kuld

Kommentér på:
Japansk spids

Annonce