980 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Min hund er dumdøv Min hund er dumdøv

Min møg køter, rottweiler knap 2 år, er simpelthen det mest uopdragne, kræ...

Vi træner og træner, lufter og aktivere ham, men så snart vi er uden for ka nå vidde, gør han lige præcis hvad han vil.. jeg kan kalde til min stemme er væk, han reagere ikk.. '

Hva dælen er der snart at gøre ???
Har fulgt alle råd, som jeg har fået af trænere, dyrlægen og adfærds dims..
Jeg har besluttet at han IKKE få lov at gå uden snor, og starter op på, hvalpetræning igen, helt nede på: nu skal vi prøve at forstå..

Men ellers er Kenzo en dejlig hund, han er en rigtig selskabs papegøje !!

Ide'er modtages med stor tak, da det virkelig er blevet et kæmpe problem med hans "blåhval på tværs i hans ører"

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund er dumdøv
  • #1   19. mar 2010 er du sikker på at han ikke er døv eller har nedsat hørelse?

• #2   19. mar 2010 Dum? Tværtimod, den har lært ligepræcis hvor dan har dig *GGG* Det er ganske snu...

Men tror du har fat i den lange ende, begynde helt forfra, evt med nye kommandoer (altså ordene)

• #3   19. mar 2010 Hunde kan faktisk blive tonedøve *GGG* , og er han vant til du råber tit og ofte , vil han med tiden blive ligeglad .

Prøv det her .

Køb en fløjte .
    Find de bedste guffer du kan give ham , fløjt og når han tager kontakt giv ham en guf ... gør det en rum tid derhjemme og jeg garenterer at han kommer til dig så snart du fløjter på gå turene smiley

• #4   19. mar 2010 Kenzo er døv- Men kun når han selv vælger det !! Han hører ALT, undtagen det han skal..

jeg starter i morgen på nybegynder plan igen, for han skal FANME komme når jeg kalder !! Så ka han lær'det, ka han så smiley

Men for den da hvor han har fået hans mor gjort gal i aften, nu skal det ha en ende, for : JEG ER LEDEREN; JEG BESTEMMER !!!
    ( Gid Kenzo dog også vidste det )

• #5   20. mar 2010 Min hund var også "rædselsfuld" til han fyldte 2 år - og så var det nærmest som om han vendte fra den ene dag til den anden og blev voksen ;o) Så tålmodighed er en dyd hehe..og så er Rottweileren jo ikke en helt nem hund i forvejen smiley Lyder fornuftigt med at starte forfra med træningen smiley

• #6   20. mar 2010 Kenzo har altid været meget nem og ekstrem lydig, så det her er jo en hel ny verden !!
    Han er godt nok i lømmel alderen, den bette lort.... smiley

• #7   20. mar 2010 Pas på med at stille for store krav til ham i denne tid, ikke lære ham en masse nyt, blot gentage de ting han allerede kan/har kunnet smiley

• #8   20. mar 2010 Vi er har spolet filmen tilbage og er idag begyndt helt på nul... Kenzo synes det er mega sjovt at mor, synes han er helt vidunderlig dygtig, jeg kan virkelig se ham undres smiley
    Han kender nærmest på med et udtryk der siger : hva sker der lige for dig ????? smiley
    Men kan helt klart mærke at han pt står i ingenmandsland - Ikke rigtig voksen- ikke rigtig barn.....
    Teenagere !!! ( !stk Rotte og 2 stk knægte, medlidenhed tak smiley )

• #9   20. mar 2010 Jeg kan læse at jeg ik er den eneste der står med det problem. ;o)

Hun er snart 1 år og kommer kun når hun gider. Skæld ud reagere hun overhoved ik på mere (og skal lige siges at det ik er ret tit hun får skæld ud, kun når det er HELT GALT).
    Så velkommen i klubben Bettina B.

• #10   22. mar 2010 Mette S: Jeg føler virkelig med dig!!

• #11   22. mar 2010 Kenzo er idag, meget utilfreds, han plejer at få lov til at suse rundt, uden snor, meeeen nix min dreng. Ved ikk helt hvor længe vi skal ha snoren på, håber jeg sidst på ugen kan ha ham fri igen.. Den skiderik smiley

• #12   22. mar 2010 Ja har prøvet at gemme mig/hoppe og springe samt skabe mig åndssvag.. Kenzo er total ligeglad.. Men han synes det er rigtig træls at gå med snor hele tiden.. Jeg prøver at køre i hundeskoven om lidt, så må vi prøve uden snor der.. Der er aldrig nogen før efter kl 15.. Og han har ALTID villet høre efter når vi er der..

Kommentér på:
Min hund er dumdøv

Annonce