{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

dobermann {{forumTopicSubject}}

hej alle ville høre om i kan hjælpe mig med min domermann. min domerman piver meget. hun har været ved læge og fejler ikke noget siger de. hun får masser af motion hun er meget sammen med mig. men hun piver bare heletiden. håber der er nogle der kan hjælpe mig med svar. hilsen bastian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dobermann
  • #1   25. mar 2010 nej er hun ikke hun har gjort det i lang tid. ved bare ikke om der er noget jeg kan gøre ved det.

• #2   25. mar 2010 Min dober gør det indimellem for at få opmærksomhed - eller hvis hun synes at aftenturen har været lidt kort eller for kedelig ja så står hun sometider midt i stuen op piber lidt -- stakkels lille mig - se mig - leg med mig..... derfor har hun bla kælenavnet prinsessen smiley

• #3   26. mar 2010 Hau hun nogle fysiske skavanker? min dober er jo himlen den dag i dag, fordi hun blev syg, og hun lå også og pev, og det var fordi hun havde ondt..

• #4   26. mar 2010 hvis hun ikke har smerter, må det være fordi hun får noget ud af det. fx en belønning i form af opmærksomhed? hvis det kan være det der er galt, så vælg at ignorere hende totalt når hun piber, evt vende ryggen til hende, indtil hun holder op. og så give hende opmærksomhed når hun ikke piber.

men som malene skriver - så kan du også overveje om hun bliver aktiveret nok. det kan sagtens være et tegn på at hun keder sig. og det behøver ikke betyde at du skal gå dobbelt så langt på gåturen, men måske noget mentaltræning kan gøre det? noget hvor hunden skal bruge snuden og hjernen? det gør dem dejlig trætte og tilfredse smiley

• #5   26. mar 2010 hej chianti. okay kan godt vøre det bare er det men hun får alt det motion som hun kan holde til. smiley hej ninna hun har været ved læge og bleven tjekket for alt muligt.

• #6   26. mar 2010 bastian - det er godt at hun får meget motion, men hjernegymnastik er mindst lige så vigtigt, om ikke mere for at hunden også skal blive mentalt træt. man kan jo godt kede sig selvom ens krop er træt smiley

• #7   26. mar 2010 hej kennel Aasteds. syntes bare hun gør det alligevel om man vender ryggen til.

• #8   26. mar 2010 du skal regne med at det tager noget tid inden hun fatter pointen. hvis hun har "indlært" at det kan betale sig at pibe, så går der en rum tid inden det går op for hende at det ikke kan svare sig. her er det særlig vigtigt at du belønner hende for den ønskede adfærd, for at forstærke denne.

men igen - en mentalt træt hund piber (som regel) ikke medmindre den har ondt.

Kommentér på:
dobermann

Annonce