{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

hysterisk hund og bilkørsel {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg ville lige hører om der er andre der har haft problemer med dette og hvad man kan gøre ved det

Mine forældre har en dejlig labrador på 3 år som når vi skal ud og kører på tur bliver fuldstændig hysterisk. Hun piver og hyler og det er altså forfærdeligt at sidde i bilen sammen med hende. Hun sidder bag i bilen men hvis hun f.eks er spændt fast på sædet er der ingen problemer men det er bare ikke altid muligt.

jeg tror ikke det er fordi hun er utryg men det kan være flere ting. Det er allerværst når vi skal ud og i skoven og kører ned af stien og hvis hun skal skide hvilket hun ofte skal efter en køretur. så tænker om det bare er fordi hun ved hvad vi skal

Er der nogen der har oplevet det og ved hvad man kan gøre ved det?

håber i kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hysterisk hund og bilkørsel
  • #1   28. mar 2010 Jeg har haft en schæfer, som holdt hylekoncert, når vi kørte bil.
    Lige på nær, hvis hun skulle til dyrlægen (hun kendte godt vejen), så hang ørerne og hun lagde sig ned.
    Hun gjorde det af glæde, ligeså når hun skulle ud.
    Hun holdt aldrig op med det.

• #2   28. mar 2010 min micki stresser helt vild når vi skal ud og køre bil, når jeg siger til ham feks,skal vi ud og køre bil med morten (min søn) så blir han vildt glad og gøer og hopper og danser, men når vi så kører sidder han og piver højlydt og er helt stresset men det er blevet lidt bedre, men han vil aldrig falde til ro i en bil.

• #3   28. mar 2010 Jeg kender også en hund, der sidder og småsnakker (som jeg kalder det) fra hun bliver hentet og til vi rammer det sted, vi skal.

Herligt *G*

• #4   28. mar 2010 Min mormors hund gjorde det samme.... Og den fór rundt i hele bilen.. det blev min mor godt træt af når hun skulle køre dem, så hun købte et bur til ham og smed det om bagi... Når han kommer derind siger han ikke en lyd!!!
    Min Balto siger ikke noget når vi kører bil, men bliver ofte urolig og farer også rundt... Kommer han i bur lægger han sig ned og sover....
    Så måske et bur til bilen er en løsning?

• #5   28. mar 2010 Skal lige siges det er sådan et stof bur hvor de ikke rigtig kan se så meget ud af.... Tror måske noget af det har at gøre med at de bliver forvirret over at de kan se ud og tingene farer så hurtigt forbi dem...???

Kommentér på:
hysterisk hund og bilkørsel

Annonce