{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Frustreret og hysterisk hund :D {{forumTopicSubject}}

Ja sådan her ser Salik ud når han er temmelig træt af sin ejer som siger han godt må hoppe i vandet men hverken gider smide en pind ud til ham eller sige som en and... Og behøver jeg sige at jeg er velsignet af at have en hund som kører fra o til 100 på 2,5 sekund smiley
http://www.hundegalleri.dk/video/diverse_hund/39477-frustreret_hund_

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frustreret og hysterisk hund :D
  • #2   12. okt 2013 Hehe ja det var tæt på at han gik op i limningen. Han vidste jeg havde en dummy med og den SKULLE bare kastet i vandet mente han - alternativet er at jeg siger som en and - men nej nej det ville den irriterende ejer heller ikke (hun vidste nemlig godt hun filmede og gad ikke have andelyde med på videoen smiley )

• #3   12. okt 2013 Ha ha hvor er han sød smiley jeg synes nu godt du kunne have sagt som en and smiley

• #4   12. okt 2013 han ser da godt nok ud til at være ved at vende vrangen ud på sig selv, onde dig GG
    smiley

• #6   12. okt 2013 Bugsy: Præcist - Salik er oprindeligt også opdrættet som trækhund (Scandinavian hound). Han lyder på samme måde når han ser sin træksele eller når han sidder bag i bilen og opdager vi skal ud at sted han skal trække smiley Og ja så siger han også sådan når jeg kommer hjem, når han venter på at få "fri" og når jeg siger som en and smiley

• #7   13. okt 2013 Eeej hvor er det også tarveligt:)
    -sådan ser min Nelly også ud, når vi ankommer til træningspladsen, eller vi som jer, er ude på stranden, og der intet sker:) faktisk starter hun allerede i bilen, når hun kan lugte stranden:)
    Men hvor er din salik en hysterisk charmetrold:)

Kommentér på:
Frustreret og hysterisk hund :D

Annonce