For hysterisk? For hysterisk?
Vil lige til mit forsvar sige at min hund virkelig har fejlet meget. En rigtig " mandags " hund ;0) .
Han er født med hale knæk, hvilket han stadig har, og som ikke genere ham at all, . Det var første dyrlæge besøg. Så har han patella i det ene bagben, så har han det med at tabe pels på ørene, hvilket dyrlægen ikke har fundet ud af endnu hvorfor. Så får han eksem af alt andet mad end Eukanuba. Og kunne ikke tabe sine mælketænder selv som hvalp, så dem fik han os fjernet.
Og efter alt dette, så er jeg nok blevet en smugle hysterisk ja. Og min dyrlæge smiler hver gang jeg kommer ind af døren og siger vi ikke kan blive ved med at mødes på denne måde med et glimt i øjet.
MEN nu har jeg så en kæreste der er RIMLIG træt af jeg tager så meget hensyn til Robin, han kommer før alt mener min kæreste, Selv før dig selv! Siger han. Men er det ikke lidt klart? Altså jeg mener... Jeg elsker min hund over alt på jorden, og vil gerne have han trives, og synes det er synd han har været igennem så meget, hvis man tænker på han kun er et år gammel??, Han har det rigtig godt nu, og trives rigtig godt, det gjorde jo ondt på mig når han var syg. Og selvfølgelig holder jeg specielt øje med ham. Og hvis i spørger mig... Mener jeg ikke jeg er for hysterisk.
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
Men jeg har selv 2 mandags hunde som har været kronisk syge hele livet og de er nu 9 og 5½ år gamle og ja de er da bestemt ikke blevet mindre syge med alderen, men jeg ved hvornår det er tid til dyrlæge og hvornår jeg selv kan klare tingene, og det ved min dyrlæge også, så hvis jeg ringer ved de jeg skal have en tid nu... Men jeg mener da ikke jeg er hysterisk af den grund, jeg står jo bare ved mit ansvar som hundejer
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.624
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 138
Kan så ikke lade være med at få den tanke, at tænk om det var dit barn (ja ja vores hunde er vores børn, men altså de 2'benet *gg*). Ville han også opføre sig som en lille forkælet/overset dreng hvis nu barnet faldt og slog sit knæ, hvilket medføre at du skal trøste barnet?
Det var bare lige sådanne grimme tanker jeg fik
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 362
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.478
Så fortsæt du med at passe på din hund og kan han ikke acceptere det, så respekterer han dig ganske simpelt ikke nok. Ens kærlighed til hunden(e) og manden er jo forskellig selv om man elsker dem alle-)
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Så jeg ved LIGE hvor din kæreste kommer fra ;o)))
Spøg til side - man skal huske at dele sol og vind lige, synes jeg. Man føler hunden er der helt ubetinget og den kærlighed, man giver den er også ubetinget. Sådan er det ikke med ens kæreste/mand/kone, desværre.
Men jeg tror, det er vigtigt at huske, at man netop ikke kommer til sætte partneren på en andenplads, men derimod på en delt 1. plads.
Ikke tænke mindre på hunden, men måske lidt mere på kæresten ;o)
For hysterisk?