{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan er en pomeranian?
  • #1   3. apr 2010 Hvad jeg har læst mig til så kan de være noget gøende og så er det jo en spidshund så de er også ret selvstændige, og de skal opdrages konsekvent (men det skal alle hunde jo)

  • #2   3. apr 2010 Vi har haft en pomeranien, vi fik fra mine forældre (martin) og før det havde vi også en mens jeg boede sammen med mine forældre. så har da kendskab til dem...De er meget specielle, ikke noget negativt tværtimod. De er meget kærlige, men har tendens til kun at knytte sig til en person i familien. De kan også være jalous, ligesom alle andre hunde. De har et MEGET stort temperament. De fleste pome's tror de er større end en brohomer...Vi oplevede med vores at hun satte flere større hunde på plads lige fra schæfere til pitbulls. Faktisk så slemt den ene gang rev hund sig fri og fløj i hovedet på schæferen smiley Nogle rigtige energibomber...men søde dejlige og kærlige ellers....Har rigtig mange gode timer med dem og mange dejlige minder. Den sidste vi havde var super klog og var god til at aktivere sig selv, men nød også at blive leget med. Men man skal nok tage forbehold for at når den først er kommet ind i familien kan man ikke anskaffe sig en ny hund, de er meget territorielle. Og det oplevede vi med begge hunde.
    Håber dte hjælper lidt.

    Hilsen Martin og Camila


  • #4   3. apr 2010 Jeg synes nu bestemt ikke, der er meget med fældning? De smider pels to gange om året, og det kan man hjælpe på vej med et bad og daglig børstning.

    Som jeg har oplevet pomeranian, så er det en meget kærlig og bestemt lille hund. Det handler meget om "whats in it for me?" når man har med dem at gøre. Det er super klog hund, som er sindssygt lærenem.
    De larmer af pommeren (ha ha) til og tror de er kæmpestore. Jeg har dog ikke oplevet at hunden knytter sig til én, nærmere omvendt. Jo jeg er da "mor" men alle som kommer ind i hjemmet er Louies bedste ven. De kræver mere motion og aktivering end de lige ser ud til og de kan holde til lange ture.


  • #5   3. apr 2010 okay smiley tusind tak for jeres svar... ved godt man kan læse om dem osv.. men det er også rart at høre folks erfaringer med dem. smiley

Kommentér på:
hvordan er en pomeranian?

Annonce