{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.424 visninger | Oprettet:

SÅ FANDT VI HENDES EJER!! {{forumTopicSubject}}

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=391315

Kæresten forsøgte idag at ta en lidt større område fra hus til hus omkring 1 2 3 tanken og det gav pote.... han fandt nemlig hundens ejer..SKØNT! Men vi var da noget overrasket at han ikke virkede så positiv for at se sin skønne hund igen, som vi havde regnet med. Han havde heller ik ringet til politiet eller noget...kun kigget lidt i går aftes efter hende. Så min kæreste var lige sød og forklare ham at til en anden gang hvis den skulle stikke af, måtte han godt lige ringe ind til politiet og meddele han havde mistet sin hund. Også liiige få en halsbånd med skilt på. Da det ville gøre det hele meget nemmere for folk at finde frem til ejeren..
Godt for lille vovse kom hjem igen, og det hele endte godt og der ikke havde sket den noget...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ FANDT VI HENDES EJER!!
  • #1   4. apr 2010 Hvor lyder det dejligt!! Og godt med folk som jer, der ikke bare giver op!!!

  • #2   4. apr 2010 Godt gået, at I fandt frem til ejeren. Men jeg synes da også han lyder som en kold sk**. Havde det været min hund, der var kommet hjem efter at have været væk, havde jeg grædt af glæde....

  • #3   4. apr 2010 Mine hunde smuttede engang, hvor en træfældemand havde glemt at lukke lågen. Jeg indrømmer blankt at jeg ikke opdagede at de var væk!! Da de havde været i haven i ca. 10 minutter, ringede det på døren.

    Der stod en dame udenfor: "Øøh, mangler du 2 hunde??"....... Næææ, de er da i haven?? Hvordan ser de ud? "Det er en gammel hanhund og en tævehvalp. Sorte labber"....... Hmmm, bortset fra at min tæve er 2½ år og ingen hvalp, så kunne det godt være mine?..... Men de er altså i haven med 2,20 meter højt hegn!! "Jamen, jeg har dem i bilen"...... Nå, så lad mig se....

    Og der sad Blackie og Lotus fint og flot bag i hendes fine nye 4 hjulstrækker....

    SÅ begyndte jeg at tude. Jeg takkede og bukkede og kyssede og krammede mine hunde!!! Jeg kendte ikke damen, men hun fik da et kæmpeknus samtidig med at jeg vrælede.

    TÆNK hvad der kunne være sket????

    Det viste sig så at nogle havde set hundene, og havde en ide om hvor de hørte til, men de kunne ikke få fat i dem. Så kom denne dame, steg ud af bilen og åbnede bagklappen. SMUT, så sad mine 2 hunde derinde......... Pyhaaaa!!

    Jeg kørte ned og købte den største æske chokolade, jeg kunne finde, men havde ET problem. Jeg ANEDE ikke hvem damen var. Så jeg tog turen rundt til alle i byen, der havde en 4 hjulstrækker, men ingen kendte hende.

    Så hun FIK aldrig sin chokolade, men jeg er hende EVIGT taknemmelig for at aflevere mine hunde.

    Og træfældemanden?? Han fik jordens største skideballe!!!!!!


  • #4   4. apr 2010 Jeg syntes også det var mærkeligt at hundens ejere ikke virkede mere glad for at se sin hund...jeg kan selv huske hvordan jeg havde det hvor min hund engang stak ud af en indhegnet hundeskov....og jeg ikke kunne finde ham...græd uafbrudt indtil jeg fandt hende igen efter 6timer...og gud hvor jeg kyssede og krammede ham!! Det var et rigtig skønt øjeblik

  • #5   4. apr 2010 Hold da op Mette! Ja man bliver da helt ude af den bare ved tanken om hvad der KUNNE være sket. Synd du aldrig fandt frem til den rare dame og skovfræseren ;-( Ja han burde have et los bagi og lidt til....

  • #6   4. apr 2010 Mette det var dejligt det endte godt med du fik dine vovser tilbage...jeg ville også være evig taknemmelig hvis nogen fandt mine hunde hvis de var stukket af...Skønt med nogle mennesker som tar sig af hundene og prøver at finde ejeren.. for det kan nemt gå galt hvis folk bare er ligeglade med herreløse hunde og lader dem gå videre. Det kan nemlig hurtig ende galt, når de krydser en gade...

  • #7   4. apr 2010 Hvor er det bare dejligt at høre at i fandt ejeren, men syntes det var en mærkelig opførelse, jeg ville da være over lykkelig, hvis det var mig, der fik min hund hjem igen og i god behold, fordi nogle søde hundemennesker havde passet på den.

  • #8   4. apr 2010 Jamen, jeg sov ikke hele natten efter. Det kværnede rundt i hovedet på mig hvad der KUNNE være sket og jeg skulle bare mærke efter hele tiden om de nu begge var der og havde det godt og trak vejret og alt muligt!!

    Og jeg har det stadig skidt over at jeg aldrig fandt den dame.

    HVIS jeg nogensinde finder hende, ved jeg GODT hvad hun skal ha......*G*


  • #9   4. apr 2010 Der nogle, som bare lader deres hunde løbe rundt og de få gange jeg har mødt sådanne hundeejere, så har de nærmest virket lidt irriterede over at man levere hunden tilbage og forstyrrer dem, fordi hunden jo nok selv ville have kommet hjem på et tidspunkt. smiley

Kommentér på:
SÅ FANDT VI HENDES EJER!!

Annonce