{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

chinese hårløs hvad fodre i med ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

har en hårløs på vej ind af døren og er i tvivl om hvad der er det bedste foder til hende smiley ?

hun er tæve og 2 år gammel uden hudproblemer og ganske sund og rask

Mine 2 chi' er spiser Chihuahua hvalp og adult fra Royal Canin men der findes ikk et special foder af det mærke til hårløse smiley

kan de evt gå på samme foder ?

kort sagt hvad fodrer i jeres hårløse med ?

Mvh Jeanette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chinese hårløs hvad fodre i med ?
  • #1   6. apr 2010 Min er 1/2 powder puff. Hun får en kombination af hjemmelavet og wolfsblut. Men tror nu sagtens du kan fodre ned RC til voksne hunde, medmindre hunden har allergi, så vil jeg anbefale min menu smiley

• #2   6. apr 2010 Vores ene er MEGET kræsen - hun spiser faktisk helst kun Royal Canins til yorkshire terrier...

Den anden spiser gerne Royal Canin hvalpefoder - men ender jo også ofte med at spise til yorkshire terrier - men hun er sådan en alt spisende en - så med hende skal man også passe på hun ik tømmer skålene for de store hunde...

Derudover får de råt ind imellem når de andre også får...
    Der kan de begge lide alt, både ben, mave og alt andet...

Tyggeben får de ALDRIG mere, ( de lange tynde af hud ) da den ene slugte et helt et sidste år...

Derudover er der noget foder der får behåringen til at blive uhensigtsmæssig - især den sensible...

• #3   6. apr 2010 Syntes da du skal prøve at høre hvad dem der ejer hende nu giver hende og så måske fortsætte med det.

Men jeg har gode erfaringer med Proplan.

• #4   6. apr 2010 Jeg ender vist som gourmet kok smiley

Dejligt med så mange bud. Tak :o)

glemte jo helt at fortælle at hun pt. spiser Royal Canin Mini Adult, men mine 2 har deres stående fremme til fri afbenyttelse da de går og spiser lidt når det passer dem

Så det ville være super hvis hun kunne køre over på det :o)
    men er i tvivl om den til chi' erne evt bliver for "fed" (tænker på bumser )
    ikk at hun har nogen hudproblemer men ville være synd hvis hun måske fik det pga for fed mad.

• #5   6. apr 2010 Jeanette.
    Tror jeg godt du kan.
    Syntes du skal sammenligne de to fodre og se hvad forskellene er.
    Men det er da bare at prøve og så hvis det ikke går så skifter du jo bare tilbage.

• #6   7. apr 2010 Hvis jeg havde sådanne små lækre hunde,ville jeg helt klart fodre med råt,for til hunde i den str. kræver det trods alt ikke så meget fryserplads.
    Nu har jeg så mit hundebarn på 50 kg. og har desværre ikke fryserplads til råfoder til ham...
    Men mit førstevalg til foder ville helt klart være råt/barf.

Kommentér på:
chinese hårløs hvad fodre i med ?

Annonce