{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Utryg hund {{forumTopicSubject}}

Zico har været med en del forsjellige steder og tit og ofte har vi været nede på travkiosken for at se på travløp. Dette gik helt fint helt til der var først en som skremte ham og så en anden som skræmte ham så han sad og rystet af skrek:(

Dette er godt voksne mænd(den ene er vel over 60 tror jeg)

Efter dette er han jo blevet skeptisk til fremmede mennesker..spesielt mænd. Vi trener på at måde nye mennesker på hundetreningen men vil gjerne gøre det mere også..er dog lidt usikker på hvordan jeg skal gå frem for at han ikke skal blive værre.

Nogen gode råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utryg hund
  • #1   16. apr 2010 Når du møder nogen der gerne vil tale med din hund, så giv dem en godbid- eller to- som de så skal give til din hund. Det plejer at virke godt.
    Hvorfor skræmte de der mænd din hund ?


  • #2   16. apr 2010 det skal jeg prøve.

    De mente nok ikke noget ond med det, men de sad og klappet i henderne af han og "bjæffet" af ham. Sa jo de ikke skulle gøre det, men det hjalp ikke. og de har liksom hunde selv:s

    Zico har en uvane med at bjæffe af alt så jeg sa de ikke skulle gire ham op da han ikke for lov til at gå hjemme(han for sånne "andfald" hvor han gør og glr og gør)

    så kom de med at så skulle man bare ta valpen i ørene og kue dem så skulle den nok slutte


  • #3   16. apr 2010 Åh nej. Sikken da nogle idioter....

  • #4   16. apr 2010 De tog ham ikke i ørene heldigvis, men de sa at skulle gøre det for at kue ham:S

Kommentér på:
Utryg hund

Annonce