{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Hvor meget og hvordan .... ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet den glade passer af en lille vovse, og undre mig nu over nogle ting ....

Da vi kom hjem fløj hun i hunde maden, vi plejer bare at ha det stående, men det duer vist ikk med hende her...
Hun vejer 11 kg og er tynd, så hvor meget skal hun ha?
Hun har spist ca 2 kop fulde, og har lige fået 2 mere - men hun virker sulten...
Og så er hun i løbetid - det anede jeg ikke, men Nico fortalte mig det, men er det normalt at hun så tisser hele tiden ??

Troede jeg var en rutineret hunde ejer, men hende her har jo det forkerte køn :-))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget og hvordan .... ?
  • #2   2. maj 2010 nå ja, hun er labrador og gravhund ...
    Jeg ved ikke hvad der er normalt, for har først set hende idag .... smiley


  • #3   2. maj 2010 Hvor gammel er hun? Hvem har hun størrelse efter?

    Og HUSK at en "rigtig" labrador er ALTID sulten......*GG*

    Lad hende endelig arbejde for maden, så hun ikke spiser for hurtigt:-)


  • #4   2. maj 2010 ¨hun er lidt større end en gravhund...
    Nu sover hun da, troede aldrig det skulle lykkedes .-))

    Til jer med hun hunde, er der nogle "gyldne" regler når hun er i løbetid ??
    Tænker på lufte ture, er det okay rundt i byen og på marker, hun er jo i snor ..... ?


  • #5   2. maj 2010 Jeg lufter alle steder, når Kaido er i løbetid.

    Men jeg er heller aldrig at finde i en hundeskov f.eks:-)

    Så længe du har hende i snor, så er det jo op til hanhunde ejerne at have styr på deres hund:-)


  • #6   2. maj 2010 Jeg bliver lige nød til, at fortælle jer alle noget om Betina og hendes mor Erna. De er begge to mine personlige helte.
    Hvad i har gjort er bare så stort, og det er helt fantastiskt at møde mennesker som jer. De har kørt ud og hentet lille Emma for mig, lægger penge ud for mig, og passer hende til næste weekend. De har aldrig mødt mig, og alligevel så gør de det bare. Jeg er så glad for hun kom væk.
    Jeg er meget ked af at hun er i løbetid, og at det giver det ekstra besvær. Jeg håber ikke, at der er noget i vejen med hendes sundhed, så vi krydser fingere her.

    Jeg har passet vores venners fire unger idag, så der har været knald på, men det var en skøn besked at komme hjem til :0) Jeg skal ha min søn i seng, og skriver så lidt senere en pb til dig. Igen MANGE tak..


  • #7   2. maj 2010 Bliver helt flov smiley

    Det er jo en søster til Coco, så selvfølgelig reddede vi hende, at hun tar det hele i stiv arm/pote, er jo bare helt vildt, hun virker til at være en dejlig vovse, Betina, tror i bliver glade for hende ..... smiley


  • #8   2. maj 2010 Hvis du selv har en hanhund er du nødt til at holde dem adskilt i hvert sit rum.

  • #10   3. maj 2010 Min hanhund er øjeblikkeligt flyttet midlertidigt ned til min mor og coco, han er heldigvis vant til at være der hver dag, og vi bor 5 huse fra hinanden ....

    Når det der kommer ud af hende er lysebrunt - siger det noget om hvor langt hun er i det blødning - og hvordan er det nu lige det fungere med løbetiders længder og villighed ??


Kommentér på:
Hvor meget og hvordan .... ?

Annonce