{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

min kæreste er genial!!! {{forumTopicSubject}}

Her den anden dag fandt min kæreste på at hun ville lave en førstehjælpskasse til Armani.
Det er så ikke kun til hvis han kommer til skade men også til småting såsom bivoks til hans poter til når der er saltet udenfor om vinteren.
Og i den kasse ligger også alle hans vigtige papirer som f.eks. hans sundheds og tlf. nr. til dyrlægen.
Bare et godt råd fra mig til jer.
Hvis i også har andre ting som i ved man skal have liggende så skriv dem bare


Kommentarer på:  min kæreste er genial!!!
  • #1   17. jan 2005 Vi har også en kasse til Tysons ting, vi bruger den nu mest på udstillinger, hvor vi i forvejen har en masse at slæbe på, f.eks flaske med vand, hans udstillingspapirer etc... så er det sgu rart at ha resten samlet i en kasse... vi bruger en lille lege kuffert, I kan garanteret huske de små røde kufferter fra jeres barndom, har hvertfald selv haft en da jeg var barn!
    Så også i en butik her i Randers at man kunne købe dem med f.eks dødninge hoveder på... men de har dem desværre ikke længere, ellers skulle Tyson da ha haft den..


  • #2   17. jan 2005 Ja, genial kæreste du har! ;o)

    Godt du ville dele ideen med os andre. Mon ikke man skulle prøve at lave sådan en? *S*

    Hilsner fra Rikke


  • #3   17. jan 2005 Det var da så lidt.
    Jeg håber da ogsa at i andre siger til hvis i har nogle gode idéer


  • #4   18. jan 2005 Ja god ide.

    Faktisk har jeg et par bøger liggende der handler om førstehjælp til hunde - hvis nogen skulle være interesserede, så mail mig på sunetteg@hotmail.com. Bøgerne er ubrugte, på norsk og der er farvefotos i. 112 sider. Normalprisen er 198 nkr., jeg sælger dem for 100 kr stykket (ex. porto).


Kommentér på:
min kæreste er genial!!!

Annonce