{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det VÆRSTE ved at have en Labrador
  • #2   10. jun 2010 Haha, så kan man kende dem! :o)

  • #3   10. jun 2010 Forleden, da jeg var oppe og købe ind, kommer der en dame gående med indkøbsposer og en lab. blanding som er i fleksline. Hunden vil hen og hilse på alle og damen har svært ved at styre dens glæde, da hun pga poserne ikke kan styre flekslinen. Hun går så og småskælder på hunden. Hunden var temmelig overvægtig. Da jeg kommer op på side af damen, siger jeg " nåh, han er da bare en glad hund ". Det giver hun mig så ret i, men hun er irriteret over at han altid er sådan. Jeg spørger så om, hvor gammel han da er ( har tippet den til at være 12- 13 år gammel ). Svaret er 2 år ( !!!!!! ). Hun forsætter så med at sige " men han er vist lidt buttet, men det er jo også fordi han hele tiden er sulten " Kan ikke lade vær med at svare " Han spiser vel kun det du giver ham ".

  • #4   10. jun 2010 Lea A

    Ja, det er lidt synd. Vores får mad to gange om dagen, og hvis han får noget udover det, så sørger vi self for at trække det fra aftensmaden. Men hold op hvor skal han altid mænge sig ude i køkkenet morgen, middag og aften. Og hvad han ikke får tilsnusket sig af gamle æbleskrog på gåturene. Det er helt vildt jo! :o)


  • #5   10. jun 2010 Min lab er også utrolig madglad, men han tigger heldigvis ikke. Kun hvis der er clementiner, agurk eller gulerødder i farvandet. Og det skader jo ingen steder...

    I vores lokale udstyrsbutik kan han selv finde godbidderne (Vivet fra Vetcur). De står til fri afbenyttelse... Og han elsker dem.

    Mvh. Gitte


  • #6   10. jun 2010 Hehe sådan sidder min også og glor på mig, eller ligger han i sofaen og savler, men det generer ikke mig længere at han tigger. Jeg er vant til det, men griner sommetider over, at han ikke giver op.
    Det værste ved min labber er, at han ikke kan stå for vand og mudderhuller, så han er altid våd eller beskidt smiley


  • #7   10. jun 2010 Isis kan også sidde og tigge hvis jeg tager mig en snak. Hun er så søøød når hun gør det. Ligger sit smukke hoved på mit skød og kigger op på mig med store, sultene øjne. Hun får nu aldrig noget.
    Dog får begge hunde et på gulerødder hver dag når jeg alligevel skal stå og skrælle nogen til mig selv. Så snart jeg tager gulerødderne ud af køleeskabet, sidder begge hunde parat.


  • #8   10. jun 2010 Tina og Chico *

    Ja, det elsker vores også! Det værste er så, når man kommer hjem med ham, for er han våd, spæner han rundt som en tosset i hele huset :o)


  • #9   10. jun 2010 Maria F.
    Ja det gør Chico også, medmindre jeg slæber ham direkte ud på badeværelset og får ham skyllet og tørret smiley
    Han er også god til at gøre opmærksom på sig selv når jeg sidder ved computeren. Så kommer han og puffer til min arm og "forlanger" at blive nusset, og jo, jeg er så blød, at jeg overgiver mig og smider mig på gulvet og nusser på maven hehe


  • #10   10. jun 2010 Jeg har haft en labrador, som feriehund i 10 dage. Jeg kan kun alt for godt nikke genkendende til tiggeriet og den evige sult - er ikke vant til det fra Samojeden. Men det værste ved en Labrador - som jo ellers er en utrolig skøn hund - er at den fælder hele tiden!!! Man skal jo støvsuge konstant - øv smiley

Kommentér på:
Det VÆRSTE ved at have en Labrador

Annonce