{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.578 visninger | Oprettet:

Mistede huset - forærer 20 hunde væk {{forumTopicSubject}}

En kvinde fra Vestsjælland blev sagt op i det hus hun lejede - og hendes 20 hunde skal nu foræres væk.

20 gode familiehunde er efter to uger på internat i Hillerød friske og venter nu med logrende haler på nye hjem. Det skriver Dyrenes Beskyttelse på deres hjemmeside, hvor du også kan se billeder af de dejlige, men hjemløse hunde.

Se alle hundene fra Hillerød Internat her

I blandt de 16 hunde er der blandt andet tre labradorer fra samme kuld, en dansk-svensk gårdhund, en cocker spaniel og en labrador/schæfer blanding.
Deres tidligere ejer mistede sin bolig, et lejet hus, da hun ikke kunne betale regningerne, fortæller Dyrenenes beskyttelse, og uden hus kunne hun ikke magte at tage sig af hundene.

Derfor er der 20 hunde, der har brug for et nyt hjem nu. Du kan læse mere her, hvis du er interesseret

Du skal vide, at alle 20 hunde led af den meget smitsomme tarmsygdom Giardia, da de ankom til internatet, men at de nu er erklæret raske, og er dermed parate til at komme ud i nye, kærlige familier.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistede huset - forærer 20 hunde væk
  • #1   17. jun 2010 Hvor er det taget fra? -Og hvor kan jeg evt. læse mere ?

• #2   17. jun 2010 Har lige været på DB Hillerød hjemmeside og set gårdhunden. Gad vide hvor vedkommende har købt den henne, og hvorfor den ikke kunne leveres tilbage til opdrætter?

• #3   17. jun 2010 Kikki det er taget fra et andet forum jeg sidder på og du kan vidst læse mere om det på dyrenes beskuttelse ..

Mikala .. Ja det var jo også min tanke

• #4   17. jun 2010 Hold da op - 20 hunde! Jeg håber da de alle får nye og bedre hjem, men jeg kan heller ikke lade være med at tænke, at de hunde skulle have været fjernet/givet videre for længe siden. Hvis hun ikke har råd til husleje har hun da heller ikke haft råd til 20 hunde...

• #5   17. jun 2010 det er fra ekstrabladet.dk og det er ikke foraere vaek naar man skal betale 2200kr pr hund.. det er bare min mening og ja hvis man vaelger at have 20 hunde og saa ikke kan betale sine regninger saa er man jo lidt selv skyld i det..

har ikke ondt af damen, men det er da synd for hundene..
    og saa gad jeg godt vide hvordan de kan komme af med den amrikanske bulldog naar den er en af listehundene..

• #7   17. jun 2010 Gitte: ja jeg faldt jo også over gårdhunden, syntes den ser meget gårdhunde ud... hvis du forstår. Men kan den ik være fra stedhuset eller hva det hedder nu...

• #8   17. jun 2010 Altså, jeg ville da selvfølgelig gerne at de får et godt hjem, og dermed har jeg da virkelig lyst til at få en med herhjem, men ja, når jeg tænker på det er 20 hunde hun har haft, og hvis hun har et arbejde oveni, tror jeg godtnok ikke der er meget tid tuk hver en hund, hvordan kommer de ud og gå når de er 20?
    kan virkelig ikke forstå hvordan man kan have 20 hunde. det er jo ren mishandel fra min side, en hund er en man kan have som kæledyr, gå ture, kæle for den, være der for den. ja alt det det, så jeg kunne godtnok ikke forestille mig man fik særlig meget nytte af 20 hunde. jaaa, det er da nok at se til hvertfald.
    men jeg ville godtnok aldrig få en hund af hende, når den nok ikke rigtig biver kælet for.

• #9   17. jun 2010 ja jeg tænker godt nok heller ikke på damen, jeg synes nu man skal tænke mere på hundene, for hun har selv været skyld i hun ikke har haft råd til huslege, og hvad hun ellers skulle have brugt pengene på, så jeg tænker også lidt om hun så har haft råd til hundefodder, så de fik hvad de skule have at spise eller hvad de gjrde. FANDME SYND!

• #10   17. jun 2010 Det kunne måske tænkes , at hun ikke havde penge til huslejen .... fordi alle hundene havde fået god mad......... Det aner vi jo ikke spor om..... vi gætter og dømmer kun.

Og .... NEJ..... jeg synes ikke det er i orden at have 20 hunde.......men er der ikke mange Kenneler der har det ?.... ( incl. hvalpe )...... og der køber man rask væk fra..... hmmmm

Moral er godt..... dobbeltmoral er dobbelt så godt..... He he ..... :O)

• #11   17. jun 2010 *Charlotte DKK Snob* ;

Aner ikke hvilken sag det er .... men jeg har bare læst denne tråd..... og der står , at hundene er på Internat..... så er de vel ikke aflivet... :O)

• #12   17. jun 2010 Charlotte.. Nej det er ikke den sag du taenker paa..

her er et link til den paa EB..
    http://ekstrabladet.dk/nationen/article1364349.ece

synes stadig ikek det er foraering naar man skal betale for noget.. samt jeg gad godt vide hvordan de kan formidle en a de forbudte racer..

• #13   17. jun 2010 De "forbudte racer" må vel formidles indtil d. 1/7 hvor den nye lov træder i kraft

• #14   17. jun 2010 Nej, Jannipigen.. Listehunde der er blevet formidlet efter d. 17.3-2010 bliver ulovlige d.1/7-2010

Kommentér på:
Mistede huset - forærer 20 hunde væk

Annonce