{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Hvorfor er min hund så mærkelig? {{forumTopicSubject}}

jeg skal til rallyprøve på søndag og da vi har temmeligt godt styr på øvelserne og det er koncentrationen der glipper lidt engang i mellem, ville jeg bruge denne uge på at træne en masse kontakt - i den anledning skulle han jo have noget suuper godt til forstærkning og jeg får fat i nogle venner som BARF'er deres hunde og får noget kæbekød med hjem - deres hunde er helt tosset med det så jeg tænker "Den sidder lige i øjet".. Idag da jeg skal teste ham om det er så godt som jeg forventer så vælger hunden f*ndme at spytte lortet ud igen!! De to andre er helt skøre med det, men Fellow er åbenbart lidt for fin på den - så nu tager jeg noget leverpostej op af fryseren til imorgen så må vi se om det behager herren - åndssvage hund smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor er min hund så mærkelig?
  • #1   28. jun 2010 Ja det fandt jeg så ud af.. smiley Frustration.. Hehe

• #2   28. jun 2010 hihi.. det lyder da vældig. smiley

hvor jeg træner (det er dog lydighed) er der en mand som bruger hans kasket som legetøj, når så han skal til prøve, tager han denne kasket på, så kan jeg love dig for at der er kontakt smiley

• #3   28. jun 2010 Det var smart det med kasketten! Den havde jeg da ikke lige tænkt på.

• #4   28. jun 2010 vi har jo to hunde herhjemme, hvor den ene har noget foderallergi og trives godt på barf.
    Men min pekingeserblanding.. jaeh.. hun vil altså helst ha tørkost. Hun har jo så heller ik den mest perfekte tandstilling, så det kan godt tænkes at det simpelthen er for besværligt for hende at tygge. Ihvertfald kan hun godt finde på at gå skuffet fra madskålen fra noget som den den anden kaster sig frådende over... og vi taler altså om en hyper madfikseret bette hund. Så hun får tilbuddet, og hvis hun ikke vil ha det den dag, så får hun noget tørkost istedet.

• #5   28. jun 2010 Langt fra alle hunde synes råt er fedt, hvis ikke de er vandt til det.

Jeg har en enkelt gang serveret en halv kanin til Gaia (reiki fik den anden halve og åd den med velbehag;o))
    Hun gloede på mig som for at sige "DET mener du ikke moar!!!" Men efter at have slikket på den, og nippet lidt i kanterne nogen tid, gled den alligevel ned, og var egentlig lækker nok syntes hun.

Hun er vandt til at få rå ben o.l. men sådan et halvt kadaver "med det hele" undtagen pels, syntes hun altså var pænt klamt hehe

Kommentér på:
Hvorfor er min hund så mærkelig?

Annonce