{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

rigtig grim oplevelse idag.. {{forumTopicSubject}}

i dag skulle bare være en rigtig hygge dag med mand - barn - mig og hund vi ville gå en tur til stranden og bade..
vi går så afsted og mig og freyja (datter på 2) går og leger og samler blomster på stien ned til stranden.. der kommer så en pige gående med en pose øl og en stor amstaff. og vi ser så hun trækker til siden og tager godt fat i hunden så manden tager vores i kort snor og vil gå hurtig forbi da vi ikke syntes den ser venlig ud.. vi går så forbi og lige i det vi gå ud for den alle 4 ( hun står ca. 50 meter væk) så begynder hunden at træk over mod thilde og manden så pigen kaster sig over hunden og det trækker hende med hen af stien..
Manden tager så Thilde op (vores hund) og begynder at små løbe væk med hende og jeg står helt stille med freyja på armen for skyndte mig at ta hende op.. jeg kan så ikke gå nogen steder da amstaffen. har viklet mig ind i sin snor om mine ben og da hun får viklet mig fri og jeg går væk med en skræmt datter så pisker hun fandme sin hund med snoren både i ansigtet og over ryggen og den fik ihverfald 5 slag.. jeg råber så tl hende hun skal stop det er dyre mishandling og hvis hun ikke kan styre sin hund skal hun ikke gå med den hvor alle folk lufter hunde.

puha en forskrækkelse vi alle fik men vi kom da ud og bade og fik hygget os alligevel smiley

Men sådan en hund ja så glæder jeg mig godt nok til den får mundkurv på på torsdag.. ( ønsker det ikke for alle hunde da min datters far selv ejer jordens dejligste amstaff.)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rigtig grim oplevelse idag..
Kommentér på:
rigtig grim oplevelse idag..

Annonce