{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

Vores hvalp spiser ALT {{forumTopicSubject}}

Håber på lidt hjælp..
Vores skønne glade lille hvalp (cavalie king charles) på ca. 4 mdr. spiser alt hun kan finde!! og jeg mener virkelig ALT (heldigvis undtagen afføring). Jeg har læst mig til at det er nogenlunde normalt og at man skal forsøge at træne hende til ikke at spise alt hun finder..
Så mit spørgsmål er om der er nogen der har erfaring med om det stopper når hun bliver ældre, eller om jeg skal forvente at have en altædende hund for evigt...? Kan det evt. være fordi hun er i en oral fase eller hvordan??
Hun er ikke specielt interesseret i sin hundemad selvfølgelig, men hun får dog spist det hun skal, så hun burde ikke være sulten..
Vi har ikke givet hende mad ved bordet eller overforkælet hende med godbider..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores hvalp spiser ALT
  • #1   10. jul 2010 Det er fordi hun er rigtig nysgerrig i den alder, og det er ligesom en baby der propper alt i munden, for de efterforsker jo tingene med munden for at smage på det og tygge på det osv. jeg havde det samme problem med min hund, og det var altså inkl afførring (dog kun hendes egen) og jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, men med tiden bliver det bedre, og en dag holder det helt op, det gjorde Mille ihvertfald smiley så jeg synes ikke du skal være bekymret eller noget, men hold bare øje med hvad hun propper i munden, det kan jo være noget farligt smiley

  • #2   10. jul 2010 Det kommer man vidst desværre ikke udenom med en hvalp:) vores rotte tygger også i alt og tager alt i munden han kan finde, ja lige udover afføring heldigvis:) men det skal nu nok gå over på et tidspunkt.

  • #3   11. jul 2010 Godt at høre:) tak..

Kommentér på:
Vores hvalp spiser ALT

Annonce