{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Hund for tynd {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min hund er 1 år og tre måneder(fik hende da hun var lidt over et år), men ser meget mager ud. Jeg ved ikke hvad hun vejer eftersom hun slet ikke er glad for at blive vejet. Men mit spørgsmål er hvad jeg kan give hende for at hun kan tage lidt mere på. Det skal siges hun er meget kræsen, så er meget åben for at prøve nye ting.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund for tynd
  • #1   13. jul 2010 Kan du ikke løfte hende, mens du står på vægten?

    Jeg ville tage den op med dyrlægen, før du begynder at hælde en masse fedende i hende- det kan være hun er i perfekt form.


  • #2   13. jul 2010 Det er en samojede, og den vejer 16 kg. Hvad er idealvægten for en samojede?

  • #3   13. jul 2010 En samojede tæve skal veje omkring 25 kg.

  • #4   13. jul 2010 Men din hund er heller ikke ægte samojede, så det er nok derfor den ikke vejer så meget..

  • #5   13. jul 2010 Hej Mette..

    Din situation lyder meget ligesom min.. Min Milo er også utrolig slank og gider bare ikke rigtig at spise, jeg skiftede hundemad 5 gange, uden held..

    Så prøvede jeg Wolfblut og nu guffer han maden i sig smiley Han har taget lidt på nu og hans pels er blevet helt utrolig lækker smiley

    Så prøv Wolfblut:)

    * Natascha * "Men din hund er heller ikke ægte samojede, så det er nok derfor den ikke vejer så meget.. "

    ^^ det var da en mærkelig kommentar at komme med når TS skriver i sin hunds profil at den er ren/ægte samojede..


  • #6   13. jul 2010 Mht. kræsenhed, så er Victor begyndt at tage på efter vi begyndte at barfe ham. Han elsker at få alt det kød.

    Så det er mit forslag, du kan evt. bare prøve at lægge ud med nogle rå oksemarvsben fra slagteren til at starte med som supplement. De sætter sig i hvert fald.


  • #7   13. jul 2010 Alexandra - Okay, så hvis jeg skriver på min hunds profil at han er en Collie, er det så sandheden? smiley

  • #8   13. jul 2010 * Natascha *
    Ja det ville jeg da gå stærkt ud fra hvis han ligner racestandarden.. smiley Medmindre selvfølgelig man er en løgner der ikke tør stå ved sin hunds race.. Men hvad er det helt præcist der får dig til at tro at TS er en løgner.. Jeg synes da hendes hund ligner alle andre samojede hunde.. SÅ hvad er det der får dig til at beskylde TS for ikke at tale sandt, når hun skriver at begge forældrene til hunden er rene samojeder??


  • #9   13. jul 2010 Hvem siger at TS lyver? Det har jeg aldrig sagt.. TS ved sikkert bare ikke bedre.

    Læs racestandarden for samojeden.. mere gider jeg ikke uddybe.


  • #10   15. jul 2010 For det første hvad står TS for?

    Natascha: Ehm.. Det er meget fint du siger min hund ikke er ægte samojede. Hvilke kriterier mener du da den mangler? Og noget helt andet. Er du klar over hvilken hund jeg snakker om? for hvis du kigger på min hund (Bella) kan du se den er fra 2003. Den hund jeg omtaler i dette indlæg er kun lidt over et år gammel.


Kommentér på:
Hund for tynd

Annonce