{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund for tynd
  • #1   8. sep 2015 Et godt foder kan gøre underværker. Hvad fodres han med lige nu? Og så det obligatoriske spørgsmål: er du sikker på, at han er for undervægtig, og ikke bare i god form?

  • #2   8. sep 2015 Hvad vejer han? Og har du evt. et billede af ham fra siden, og et oven fra?

  • #3   8. sep 2015 Vil rigtig gerne se lidt billeder af vapsen først smiley

  • #4   8. sep 2015 Jeg er enig i ovenstående kommentarer. Mange har misforstået hvornår hunden er i god form, og hvornår hunden er for tynd.
    Man må gerne kunne ane ribben når hunden bevæger sig, og man skal kunne mærke dem, når man stryger hånden ned af siden på hunden.
    Har du et billede af hunden fra oven og fra siden? smiley


  • #6   8. sep 2015 Når jeg møder andre hundemennesker (selvfølgelig ikke alle, men mange af dem), og især andre gårdhunde ejere så får jeg tit af vide at min lille basse er meget for tynd. Men hvis man spørger min dyrlæge så er han helt perfekt. Alt for mange gårdhunde er fede, men ejerne er åbenbart blinde for det og siger de bare er muskuløse.

    Men hvis den virkelig er for tynd så er et godt kvalitetsfoder vejen frem.


  • #7   9. sep 2015 Ved ikke hvor erfaren hundeejer du er ? Men jeg tænker at et besøg hos dyrlægen måske var en god idé.
    De vil kunne svare dig på om hunden er for tynd, samt checke om der evt. er en grund til at den er for tynd.

    Et godt kvalitetsfoder er vejen frem. Hunden skal ikke fedes op, den skal bare fodres med en fornuftig mængde foder, så den stille og roligt tager på. Hvis den altså er for tynd, og det ikke har en medicinsk forklaring.


  • Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #8   12. sep 2015 En tur forbi vægten hos dyrlægen og en snak med dyrlægen for at se om din virkelig er undervægtig vil jeg anbefale.

    Ellers er hvalpefoder godt til en hund der skal tage på . smiley


Kommentér på:
Hund for tynd

Annonce