{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Til Sheltie ejere {{forumTopicSubject}}

Vi er igang med at kikke efter hund til min brors familie..
2 voksne 5 børn,(Kun 2 hjemmeboende) hvoraf især den yngste på 10 vil være meget aktiv med hunden, hun har allerede deltaget i 2 DKK barn og hund dage med vores hunde.. Hun elsker udstillingslivet og vil gerne igang med junior handling, men agility er også noget hun meget gerne vil gå til..

Der skal også tages højde for at det er et hjem hvor børnene selvf. har legekammerater med hjem,og idet hele taget et hjem hvor der ofte er besøg..

Og vil i den forbindelse gerne høre lidt om denne race med ejeres egne ord...

Og i det hele taget Simpelthen alt i kan fortælle, positivt som negativt , ting man skal vogte sig for, gode Kenneler osv osv..

På forhånd tak
:o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til Sheltie ejere
  • #1   15. jul 2010 Ps
    KUN DKK kenneler....

• #2   15. jul 2010 Sheltiegroup
    www.hundegalleri.dk/grupper/sheltiegroup

Sheltien er rigtig god til et aktivt hjem. Det er en hund med meget go, som kan blive ved og ved og ved.

Dog synes jeg at de gør så frygtelig meget. Laddie gør rigtig meget af arbejdsiver. Når vi står foran en agility forhindring, bliver der gøet før, under og efter, fordi han er så glad og ivrig.
    Og så er vægten et problem - nogen har selvfølgelig ikke problemer, men vi har svært ved at holde vægten på Laddie. Han tager SÅ nemt på!

Det skønne ved Laddie, er at han så gerne vil andre hunde smiley Han mener bestemt at alle andre hunde kun er til for at han kan hilse på dem.

Jeg har ikke selv valgt Laddie i tidernes morgen. Min kæreste og jeg havde hver vores hund, da vi lærte hinanden at kende.
    Laddie er skøn, dejlig og sjov, men... (får sikkert hug)... Han vil aldrig blive en hund, der passer til mig. Jeg kan ikke undvære ham, bestemt ikke. Men havde aldrig selv valgt den type hund og vil stadig ikke gøre det.

• #3   15. jul 2010 Jeg vil give Jeanette ret i det af det hun skriver. Samtidig er det en ret let hund og træne. Generalt god til børn, dog kan de virke lidt resaverede ved for volsom adfærd af folk. Kører forholsvis let op, når der sker noget spændende.
    Har haft sheltie, og vores venner har haft to sheltie. For mig er det største - at de er gøende.

• #5   15. jul 2010 Hej
    Tak for svar, absolut lige noget der skal med i overvejelserne...

Kommentér på:
Til Sheltie ejere

Annonce