715 visninger
|
Oprettet:
30. jul 2006 Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 130 Svar: 620
erfaringer m. hund eft. den andens død {{forumTopicSubject}}
vi skal have fundet ud af hvordan en hverdag kommer igang. vi har det svært men vi bliver nødt til at forsøge at få en ny hverdag op at køre... vi har pt besluttet vi ikke ønsker en ny erstatning for shiba. vi vil prøve at kræse for panter som enehund?? han er 4.5 år men han er meget ked af det og spiser ikke og noget og vi tænker om han kan blive glad for den nye tilværelse med os som nærmeste ven.... Vi har målt fordele og ulemper og vi kan se begge dele. vi har hørt at han hurtig ville indrette sig og måske"vokse" lidt eftersom han er enehund, knytte sig endnu mere til os og sådan...
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Efter det var der ikke rigtigt noget at mærke på ham, og i dag er det som om han altid har været ene herre i huset.
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 37 Hunde: 7 Emner: 149 Svar: 2.504
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Jeg kan forstå at I har mistet en hund og I så nu kun har en tilbage, som er blevet trist nu. Gør mig ondt at I har mistet end hund og den anden nu er ked.
Da den anden hund var død, fik den I så har tilbage nu lov til at snuse til den afdøde hund, så den ved selvsyn kunne finde ud af at dens bedste ven var væk.
Vi gjorde det med vores hunde, da vi fik aflivet en for et år siden. De to andre fik så lov til at gå rundt om ham og snuse, prikke til ham med snuden. De brugte vel omkring 5-10 minutter på det og så gik de ud og legede. De har på intet tidspunt vist tegn på at savne ham, selv om det var bedste venner.
jun 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 562
Jeg lod Argento kommer ud blandt mange andre hunde for at få ham livet op igen for han var også noget trist. Han ledte ikke, men man kunne mærke at humøret ikke var som det plejede. Jeg gik nogle steder som Argento og Snoopy elskede (stranden) med min søster og hendes lab og så tog jeg på besøg hos en opdrætter vi kender med masser af bernere som han løb og legede med. Han blev også passet der så han kunne få tankerne lidt væk og bare lege og da jeg hentede ham var han ikke længere trist. Han var blevet mere voksen og forsøgte at træde i Snoopys fodspor, men han var bestemt glad igen og er det stadig:)
jul 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 130 Svar: 620
erfaringer m. hund eft. den andens død