{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

erfaringer m. hund eft. den andens død {{forumTopicSubject}}

vi skal have fundet ud af hvordan en hverdag kommer igang. vi har det svært men vi bliver nødt til at forsøge at få en ny hverdag op at køre... vi har pt besluttet vi ikke ønsker en ny erstatning for shiba. vi vil prøve at kræse for panter som enehund?? han er 4.5 år men han er meget ked af det og spiser ikke og noget og vi tænker om han kan blive glad for den nye tilværelse med os som nærmeste ven.... Vi har målt fordele og ulemper og vi kan se begge dele. vi har hørt at han hurtig ville indrette sig og måske"vokse" lidt eftersom han er enehund, knytte sig endnu mere til os og sådan...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaringer m. hund eft. den andens død
  • #1   26. jul 2010 Watson var lige knap 3 år da vi aflivede hans makker, hvilket han var med til for at sige farvel. Han havde en periode på 2-3 mdr hvor han var lidt mystisk (virkede en smule syg og sporadisk urenlig) men virkede ellers ikke specielt ked af det. Jeg er selv noget af en drama-dronning, og jeg mistede også både arbejde og kæreste i samme periode, så det kan godt have været mig han har reageret på.

Efter det var der ikke rigtigt noget at mærke på ham, og i dag er det som om han altid har været ene herre i huset.

• #2   26. jul 2010 soffie er blevetendnu mere kontakt søgende efter vi mistede gamle buster... og mere egn desværre men ikke over for os kun små børn hvilket hun aldrig har været før...

• #3   26. jul 2010
    Jeg kan forstå at I har mistet en hund og I så nu kun har en tilbage, som er blevet trist nu. Gør mig ondt at I har mistet end hund og den anden nu er ked.
    Da den anden hund var død, fik den I så har tilbage nu lov til at snuse til den afdøde hund, så den ved selvsyn kunne finde ud af at dens bedste ven var væk.

Vi gjorde det med vores hunde, da vi fik aflivet en for et år siden. De to andre fik så lov til at gå rundt om ham og snuse, prikke til ham med snuden. De brugte vel omkring 5-10 minutter på det og så gik de ud og legede. De har på intet tidspunt vist tegn på at savne ham, selv om det var bedste venner.

• #4   26. jul 2010 Argento fik også lov til at snuse til Snoopy så han kunne finde ud af at han var væk (fik det anbefalet af en opdrætter som altid har gjort det). Argento forstod rimelig hurtigt at Snoopy var død da han snusede til ham og derefter forsøgte han heller ikke at lede efter ham.
    Jeg lod Argento kommer ud blandt mange andre hunde for at få ham livet op igen for han var også noget trist. Han ledte ikke, men man kunne mærke at humøret ikke var som det plejede. Jeg gik nogle steder som Argento og Snoopy elskede (stranden) med min søster og hendes lab og så tog jeg på besøg hos en opdrætter vi kender med masser af bernere som han løb og legede med. Han blev også passet der så han kunne få tankerne lidt væk og bare lege og da jeg hentede ham var han ikke længere trist. Han var blevet mere voksen og forsøgte at træde i Snoopys fodspor, men han var bestemt glad igen og er det stadig:)

• #5   26. jul 2010 okay det er en svæ en og jeg må være tålmodig lidt endnu vi har rigtig været på tur med ham i dag og også besøgt andre hunde som han kender og elsker men hjemme kom han hurtig ned igen.... tænkte ikke over han skulle snuse til hende faktisk da jeg var inde og se hende det havde måske været godt.....

Kommentér på:
erfaringer m. hund eft. den andens død

Annonce