alene hjemme problemer hjælp..... alene hjemme problemer hjælp.....
hejsa nemo har lidt svært ved at være alene hjemme og jeg ved ikke havd jeg skal gøre...
historien er sådan at da nemo var 12 uger var han ved at miste livet i en brand i vores køkken og da jeg ikke havde noget arbejde i året derefter have jeg ham med over alt hvor jeg kunne da jeg så fik arbejde skulle han jo til at være alene hjemme og det er også gået nogenlunde men her på det sidste er han blevet en lille lømmel..
han hopper op på vores køkkenbord, ødelægger diverse ting.... jag har prøvet at give ham god bid bolde og massker af aktivering og nu er jeg nået dertil at han har fået et værelse i kælderen men han er meget ked af at være dernede...... skal jeg bruge rummet som skæld ud rum eller hvad.....
dec 2005
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 72 Svar: 413
Du skal starte med at lede den være alene i et par min, så skal du komme hjem igen, har den ikke lavet ulykker, skal den ha ros, tager du den i at lave noget den ikke skal, skal den ha at vide, det er forkert.
Du skal gå mange gange om dagen og langsomt sætter du tiden op, og tilsidst burde den kunne.
Ellers ville jeg ringe til en som ved havd de snakker om, min hundetræner lever af at rådgive folk som har problemer med deres hunde + hun har en masse forskellige træningshold. Hendes hjemmeside hedder (link fjernet)
Det kan være det kan hjælpe.
Håber det kan hjælpe..
//Line
sep 2005
Følger: 121 Følgere: 122 Hunde: 4 Emner: 75 Svar: 974
Heri står der hele forløbet og baggrunden bag.. selv om der er mange mennesker herinde der ahr forstand på problemet vil det være en umulig opgave at give dig hele bogens indhold! SÅ hvis du ikke vil undlade noget så lån bogen på biblioteket, eller køb den hos boghandleren!
Ellers skal du tage kontakt til en adfærdsterapeut der kan hjælpe jer!
dec 2004
Følger: 70 Følgere: 70 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 387
Min kan stadig finde på at æde underlige ting når jeg er væk, feks den anden dag åd han en slettelak... føj ! Og den kendte kuglepen som bliver slebt op i sofaen og gnvet i stykker... ARGH !
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 836
www.grosserguiden.dk/Ny_hvalp_i_huset/Hvalpens_forste_dage/Renlighed/Gode_vaner___darlige_vaner/Sikkerheden_i_hjemmet/alene_hjemme.html
og prøv at aktivere den noget mere - kælderen skal ikke bruges som straf.
http://www.grosserguiden.dk/Ny_hvalp_i_huset/Hvalpens_forste_dage/Renlighed/Gode_vaner___darlige_vaner/Sikkerheden_i_hjemmet/nar_hunden_bider_i_ting.html
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 28
jeg må på den igen...
han er meget bange og har altid været siden han var ved at sætte pelsen til i brænden...
jeg må have tålmodighed og vente med at skifte sofaen lidt endnu...
alene hjemme problemer hjælp.....