{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

at gå i uvisheden! {{forumTopicSubject}}

som skrevet før har jeg været inde og fået taget røngen billeder, hvorder blev sagt nemo havde hoftedysplasi!
men det er ikke så slemt alligevel efter en anden dyrlæge har kigget ordenligt på dem. så han tror ikke det er derfor hu har så ondt i hoften!
men hvad er det så. det er dog ikke ledbetændelse og nok heller ikke noget med ledbåndene! men hvad er det så?
nu er hun på smertestilledene 8 dage mere! også skal der bare tages de værse prøver.
kan ikke tænke på om det er noget der er værre! og hvorfor min lille baby har ondt! suk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at gå i uvisheden!
  • #1   26. apr 2006 hmmmm er ikke altid den store fan af smertestillende medicin.... ikke fordi jeg ka li at se min hund ha ondt....men lige med det du nævner...at du ikke ved hvorfor hun har ondt i hoften eller benet.... lad os nu sige at det er en skade din hund har påført sig ved feks. leg eller løb....altså en ledbåndskade, når du så giver hende smertestillende, passer hun ikke på skaden og kan derved forværre den...forstår du???
    har din dyrlæge ikke sagt noget om det??

det er jo det forbandede ved dyr....man kan ikke forklare dem at bare fordi man nu fjerner smerten med medicin, så skal de stadig passe på ....

Lykke

• #2   26. apr 2006 ellers er der det der Artroflex....kender ikke selv noget til det, men har hørt det sku være godt....
    gå op i søg emner og skriv Artroflex, jeg er sikker på at der så kommer noget om det...for der er blevet skrevet om det tidligere...

Lykke

• #3   26. apr 2006 Artroflex får hun... nej er heller ikke helt vild med hun skulle på smertestillende igen! men samtidig får hun ikke lov til at tonse afsted så på den måde kan jeg jo skåne hendes ben lidt!

• #4   26. apr 2006 oki....godt

Lykke

• #5   26. apr 2006 Hej Mette

Fie havde også problemer med sin hofte, eller vi troede det var hoften.

Vi prøvede meget uden det hjalp og til sidst blev vi af vores kiropraktor henvist til en der tog en termografi på hunden, da fandt vi ud af at smerte område lå fra knæet og nedefter og det helt præcist var hendes hase hvor problemet lå.

Så måske i skulle få tjekket hele benet, hvis det altså ikke er sket*S*

Kommentér på:
at gå i uvisheden!

Annonce