539 visninger
|
Oprettet:
23. feb 2005 Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 570 Svar: 1.139
at gå i uvisheden! {{forumTopicSubject}}
som skrevet før har jeg været inde og fået taget røngen billeder, hvorder blev sagt nemo havde hoftedysplasi!
men det er ikke så slemt alligevel efter en anden dyrlæge har kigget ordenligt på dem. så han tror ikke det er derfor hu har så ondt i hoften!
men hvad er det så. det er dog ikke ledbetændelse og nok heller ikke noget med ledbåndene! men hvad er det så?
nu er hun på smertestilledene 8 dage mere! også skal der bare tages de værse prøver.
kan ikke tænke på om det er noget der er værre! og hvorfor min lille baby har ondt! suk
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
har din dyrlæge ikke sagt noget om det??
det er jo det forbandede ved dyr....man kan ikke forklare dem at bare fordi man nu fjerner smerten med medicin, så skal de stadig passe på ....
Lykke
jan 2005
gå op i søg emner og skriv Artroflex, jeg er sikker på at der så kommer noget om det...for der er blevet skrevet om det tidligere...
Lykke
feb 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 570 Svar: 1.139
jan 2005
Lykke
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Fie havde også problemer med sin hofte, eller vi troede det var hoften.
Vi prøvede meget uden det hjalp og til sidst blev vi af vores kiropraktor henvist til en der tog en termografi på hunden, da fandt vi ud af at smerte område lå fra knæet og nedefter og det helt præcist var hendes hase hvor problemet lå.
Så måske i skulle få tjekket hele benet, hvis det altså ikke er sket*S*
at gå i uvisheden!