{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.539 visninger | Oprettet:

søger Blanding´s race {{forumTopicSubject}}

har denne skønne tøs på 6 mdr. som er blandet af broholmer og amrikanskbull dog så ville bare høre om der er nogen der har samme blanding eller noget ligne????da jeg er ret spænt på hvordan hun kunne blive/se ud kender ikk så meget til broholmer men kan forstå det skulle være en super race med et super sind hvilket hun også allerede har

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger Blanding´s race
  • #1   6. aug 2010 Ret tempramentsmæssigt kunne det vist også gå hen og blive rigtig "spændende"....

• #2   6. aug 2010 Man kan sikkert sige meget men modig må man sige du er, at købe en blanding af en race du ikke kender.
    Men hendes sind kan du egentlig ikke sige noget om nu da hun er en hvalp, det bliver først "spændende" at se hvordan hendes sind er når hun bliver voksen:)

• #3   6. aug 2010 Enig med Anne :I

• #4   6. aug 2010 For det første så er hvalpen sikkert meget sød, men hvordan bliver den når den bliver kønsmoden.

For det andet, så er hvalpen et impulskøb, så der har nok ikke været de store overvejelser om hvalpens aner ind over.

Jeg håber at LAB sindet trænger så meget igennem så det bliver en hund der er til at håndtere og træne. At der er Broholmer i, er i mine øjne også utilgiveligt. Man driver ikke rov avl på en race, som er ved at uddø samt har et skrøbeligt sind.

• #5   6. aug 2010 hmm ja held og lykke, kan høre på de andre det ikke er en begynder hund du har anskaffet dig, så håber du ved hvad du gør og bruger mund kurv...

• #6   6. aug 2010 må jeg spørge hvorfor du allerede er på din 5. hund i en alder af kun 25 år?

håber virkelig du har overvejet købet af din hund og det ikke bare var fordi du savnede den sidste du havde

• #7   6. aug 2010 Hold da op.. Fik i luft fra morgenstunden.. Hun spurgte pænt, men synes i er lidr grove.

• #10   6. aug 2010 synes bare det er SÅ synd at broholmeren bliver ødelagt smiley

• #11   6. aug 2010 er faktisk meget enige med både Anne, Krumme og T hysted..

• #12   6. aug 2010 Hvor bliver trådstarter af? Det kunne da være lidt interessant at høre fra hende.

• #14   6. aug 2010 Vil ikke udtale mig om de pågældende racer som din hund er banding af, da jeg ikke kender ret meget til dem.
    MEN derefter vil jeg sige, at jeg håber du følger den nye hundelov til punkt og prikke!
    Hvis ikke du gør det, ødelægger du det ikke kun for dig selv, men også for en masse andre mennesker!!
    Syntes det er sørgeligt, at folk ikke sætter sig ind i hvilken race det er de køber smiley

• #15   8. aug 2010 hold da op for det første har jeg har haft hund i 9 år så JA ved udmæket hvad jeg går ind til og især med racen (amrikansk bulldog) men nu var det en hund vi fik af nogen venner som IKKE viste hvad de gik indtil også ville vi meget gerne overtage den men fik af vide hun var amrikansk bulldog/amstaff men min mave fornemmelse sagde noget andet så fandt frem til opdrætteren som så fortalte om naboens broholmer sys godt nok i er lidt tavlige nu er det jo ligesom ikke MIG der har lavet denne bland. jeg er bare den lykkelige ejer af en og ville høre om der var andre der er lige så heldige?????og hun er fra den 14 feb. SÅ BARE ROLIG hun er IKKE fra efter den 17 marts hvor loven træder i kraft fra og JA har 5 hunde på min profil 2 af dem er døde en af aldredom og den anden begyndte og blive bidsk efter hun havde fået hvalpe så måtte jo tage mit ANSVAR og forhindre at hunde skulle gøre nogen skade og aflive hunden de 3 andre har jeg stadig så hvad er problemet der???????

• #16   8. aug 2010 Karin A: hvem har sagt at tæven var et år da hun fik hvalpe????????????

• #17   8. aug 2010 Hvor er det synd at dem der har avlet din hund og blandet en dejlig amerikansk bull , med broholmeren.. for der findes ikk noget dejligere end rene muskelhunde..:o)

• #18   8. aug 2010 Gucci : hehe helt sikkert trode også hun var ren bulldog meeeen der kom lige en broholmer forbi moren (bulldog)har ellers en rigtig fin stamtavle

• #20   8. aug 2010 Som køber vil jeg da stille spørgsmålstegn ved sådan en blanding, og virkelig gøre op med mig selv om jeg vil støtte sådan et foretagende. Der findes 10000 vis af dejlige hvalpe, så hvorfor støtte noget som bare ikke er i orden.

Jeg undrer mig bare.

• #21   8. aug 2010 Karin
    Nu er et år jo på 12 måneder, så fra indgangen af det ene år til udgangen af det næste er der meget tæt på 2 år smiley

• #22   8. aug 2010 Nadia
    Hvis hun er fra 14. Feb har du da også fået hende efter 17. Marts
    Da hunde skal være 8 uger for at komme fra moderen og hvis den så oven i købet har været hos nogle andre først ???

• #24   8. aug 2010 Nadia
    kan du snart bestemme dig ??

Her 08-08-2010 01:58:10 skriver du at i Trode den var Amstaff/Ambull

og nu her 08-08-2010 02:55:47 der skriver du at i trode den var ren bulldog ???

• #25   8. aug 2010 og i en anden tråd der skriver du at det er din kærste som har KØBT den pga du hade mistet din anden hund, men her er det ligepluslig en hund i har fået af nogle venner som ikke vidste hvad de gik ind til...

du må forvente at få negative svar når du virker så useriøs og uansvarlig som du gør i dine indlæg..

• #26   8. aug 2010 Hm, du skriver at du har haft hund i 9 år?!
    Men du er selv 25 år?!

Lige meget hvordan du vender og drejer den, så har i anskaffet jer en hund efter d. 17. marts - altså, har i anskaffet jer en ulovlig hund!
    Hunde eller blandinger af de forbudte racer på jo ikke sælges eller videreformidles efter den dato!

Og den måde du opføre din tråd på, viser da netop at du ikke ANER hvad du er gået ind til!!

Ang. den tæve du har fået aflivet pga den blev agresiv - har i fået den mentaltestet inden i lavede hvalpe på hende?
    Fordi ellers burde du hvertfald kontakte hvalpenes ejer og fortælle hvordan moren endte, så de er forberedt på at deres hvalpe kan have arvet samme temperament!!!!

• #28   8. aug 2010 nadia: Hehe kunne lige se jeg ikk holdte mig til det din tråd handlede om.. sorry..;o) MEN kan se at det gør de ANDRE jo heller ikk..!!
    Men det du spørg om kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.. For jeg kender overhovedet ikke noget til hunde, jeg anskaffer mig dem bare og så efter følgende finder jeg vel ud af hvad jeg er gået ind til..;o) Ironi kan forkomme i mit indlæg..;o)

• #29   8. aug 2010 Suk..

• #30   10. aug 2010 oke er slet ikk med hvad er det for en hund i siger der kun var et år da den fik hvalpe????????

• #31   10. aug 2010 Martin ja fik først af vide af dem vi fik hende fra at hun var amstaff/bulldog og bagefter sagde at hun ren bulldog derfor jeg fik fat på ham som havde fået hvalpene som så fortalte at der var broholmer i amrikansk bulldog/broholmer og han sendte mig eferfølgene billeder af moren og faren

• #33   10. aug 2010 Stephani : hvorfor skriver du: Hm, du skriver at du har haft hund i 9 år
    Men du er selv 25 år?!
    og JA moren blev mentalt testede og jeg havde en hunde psykolog på hende en uges tid efter hun havde født blev hun agrasiv over for hvalpene, mennesker og min anden hund derfor blev hun aflivet (og ja det viste hvalpe køberne også godt eftersom der ikk var nogen mor til dem )og som der også står i min profil ang. gucci så skulle hun parres med en bestemt hanhund før jeg måtte få hende hvilket ikk gjorde mig noget og have en hund med hvalpe

• #34   10. aug 2010 Martin :hvorfor er det lige jeg virker useriøs jeg spørg om der er andre der har sådan en bland. ligesom min da jeg er spændt på hvordan hun kunne komme til at se ud/blive hvad useriøst er der i det????? sys da mere det er useriøst at folk ikk svare på mit spørsmål men i stedet brokker sig over en blanding jeg ikk har lavet men blot er ejer af en

• #35   10. aug 2010 Anne med rotterne : ikk at jeg kan se det er særlig relevant for min tråd men når nu du undre dig så hvis det er gucci du omtaler som tavle løs tror jeg du skal læse hendes profil engang til for hun havde faktisk stamtavle en rigtig fin en (derfor SKULLE hun parres med en bestemt han hund)

• #37   10. aug 2010 Nadia

det er ikke dit første indlæg som gør at jeg syntes du virker useriøs, det er dine sener svar det virker som om du modsiger dig selv og ændre histoirer i løbet af diskionerne alt efter hvad der kommer frem, osv og det erjo tegn på useriøsitet, du skrev da også et sted noget om at der var lab i hende samt amstaf og det er da væk nu og nu er hun 50/50 broholmer x ambull ???

du skriver at din hund vejer 17 kg d 1/8 hvor den skulle være over 6 måneder (da den jo er købt før d 17 marts som du siger og skal være 8 uger inde køb og har også lige været ude hos en anden først)

den vægt før mig til at sige der ikke er noget som helst broholmer i hende et godt gæt (hvis dine info om hvorgammel den burde være er sande) vil være at din hund vil slutte på en vægt der siger 25-30 kg det er en lille vægt for en ambull og en umulig vægt for en broholmer.

du bliver spurt ind til af andre om dine mange hunde iit meget korte liv og du siger dine 2 første hunde døde af alderdom ????
    så kigger man på din profil og de 2 ældste er fra 2002 og 2005 de fødsels år kan ikke hænge sammen med død af alderdom, de kan være døde af alt muligt andet men ikke alderdom..

igen kan du se det ? det er svar som disse der gør at jeg får en føelse af du er lidt useriøs..

seriøsitet = 100% ærlig over for sig selv og for andre om det er godt eller skidt og det virker som om du hele tiden prøver at pakke det dårlig ind og få det til at forsvinde når andre spørg ind til det..

• #38   10. aug 2010 OKay Nadia - det er sgu pga folk som DIG at disse 13 hunderacer nu er ulovlige!!
    Hvad FANDEN er det for nogen mennesker du har solgt dine hvalpe til?!
    De vidste at moderen til hvalpene var blevet AFLIVET fordi den var blevet AGGRESIV!
    Sorry, men de har hvertfald da ikke været for skarpe dem der har købt hvalpene - altså de har ikke anet en skid om hvilken race de køber og hvad det er de går ind til! En muskel hundehvalp skal da præcis IKKE have nogen som heslt form for arvelige aggresioner, og lige meget hvordan du vender og drejer den, så havde dine hvalpe det!
    Tænk at du sælger sådan nogen hvalpe videre!!!!

Og det med at du har haft hund i 9 år men er kun 25 år..
    Så du fik simpelthen din første hund som 16 årig? Din første muskelhund som 16 årig?

Syntes virkelig at sådan nogen hundejer som dig, gør det rigtig svært for alle os andre, ved at være som DU er!

• #39   10. aug 2010 Stephanie husk lige at feje foran din ejen dør før det smider skidt i hovedet på andre..!!

• #40   10. aug 2010 ! ...:::Gucci:::... !

Og med det mener du?!
    Ja, jeg syntes sgu det er uansvarligt at videre sælge muskelhundehvalpe, hvis mor er aflivet pga aggresivitet!
    Og ENDNU mere uansvarligt, at anskaffe sig en blandingshund hvor man ikke kender noget til de racer den er blandet af (oven i købet er den jo ulovlig) .. så kan ikke se, hvad jeg skal feje for min egen dør for?!

• #41   10. aug 2010 Kan se på din profil at din hund futte har lavet hvalpe i en tidlig alder, det er da osse uansvarligt.

• #42   12. aug 2010 Philli er fra Gucci´s kuld og hende er der sku ikk nogen problemer med!!!! så nej du skal nok ikk regne med at de er aveligt

• #43   12. aug 2010 Martin T. hvis du sys mine tråde virker så useriøse så forstår jeg ikk hvorfor du overhovdet skriver på min tråd (ikk at du svare på mit spørgsmål meeen)

• #44   12. aug 2010 FUTTE OG FREJA øh ja vi fik vores første bulldog da jeg var 16 og da jeg så flyttede hjemmefra fik jeg min egen bulldog (ghetto) ikk at jeg kan se det rager dig !!!! sys du burde hoppe vidre til den næste tråd for du svare alligevel ikk på mit spørgsmål som hele tråden handler om du vil heller sidde og disse mig og mine valg af hunde men HELDIGVIS er det ikk DIT problem hvilke typer hunde jeg har har ihvert fald ikk spurgt om din mening SÅ FARVEL med dig

• #45   12. aug 2010 Gud fader bevares så travlt folk dog har med at nedgøre hinanden. Det er da til at brække sig over.. Jeg kan igen undres over hvorfor der ikke bare kunne svares på det spørgsmål der i første indlæg blev stillet og havde man ikke et svar på det hvad er der så at komme efter? Kan virkelig ikke se hvorfor alle andre beskyldninger og diverse ting er relevante for tråden og spørgsmålet, så tag den dog over PB hvis man har et problem med en bestemt person, i stedet for udhængning i en tråd :S

Jesus Christ...

• #46   12. aug 2010 Missus: ja er det ikk rigtig føler ikk rigtig jeg har fået svar på mit spørgsmål kun fået af vide at jeg er MEGET uansvarlig FORDI JEG HAR EN BLANDINGSHUND som JEG heldigvis elsker overalt på jorden uanset race.

• #47   12. aug 2010 hov foresten min hund gaia er fra grækenland og en bland. af ja alt godt fra grænkenland ska i så ikk også disse hende lidt hun er jo også en bland. ?????

• #48   12. aug 2010 ! ...:::Gucci:::... !

Futte var næsten 2 år da han lavede hvalpe, så nej det syntes jeg da ikke er ungt?

Nadia*STADIG NEJ TIL MUNDKURV JA TIL ANSVAR* .
    Prøv nu og læs det jeg skriver! Jeg har INTET imod blandinger, blandinger er ligeså dejlige som andre hunde. Hvis du ser mine hunde, har jeg altså også selv en blandingstæve.
    Det der irritere mig her, er at du ikke har sat dig ind i de racer din hund er blandet af!
    Se hvor mange folk der bare køber en hund fordi den er flot - og 2 måneder senere står den til salg herinde fordi de ikke lige havde regnet med at den ville blive så stor, så aktiv, you name it!
    Man ska sgu sætte sig ind i hvalken hund det er man køber, det skal man ikke først finde ud af bagefter!

• #49   12. aug 2010 Futte: jeg kunne se futte var fra maj 2008 og billederne af futtes hvalp var lagt ind i 2 dec. 2009 så han har da ikk en gang været 1½ år da han lavede dem..!!

• #50   12. aug 2010 Hehe, der står at han er fra 2008 ja, og jeg FIK ham i maj måned.. Fik ham da han var 12 uger!

Så roooolig nu, inden du begynder at snakke om noget du intet ved om smiley

• #51   12. aug 2010 jeg var inde på din profil den dag jeg skrev det første og der stod der at han var fra maj og så må man jo gå ud fra det.. men kan se at du har slettet det nu..! men jeg er os fuldstændig ligeglad, så længe det ikk er min hund det går ud over.. synes bare det er grimt og hakke på andre når man ikk selv er fejlfri.. og der ingen mennesker der er fejlfri..:o)

• #52   12. aug 2010 Ja at jeg fik ham i maj måned, og ja det har jeg da slettet så folk som dig ikke misforstår det! Men hvis du læste stod der at jeg fik futte 20. maj 2008! Det er jo ikke ensbetydende med, at han er født den dag!
    Men ja alle laver fejl, men der er da så sandelig forskel på hvilke fejl man laver!
    Og jeg syntes ikke jeg har været uansvarlig, for futte var gammel nok til at lave hvalpe!

• #53   12. aug 2010 så har du så fået ham i starten af februar, men så har han da os kun været lidt over 1½ år inden han lavede hvalpe..

• #54   12. aug 2010 Han var omkring 1 år og 9 måneder ja smiley
    Og der er da så sandelig også kæmpe forskel på, om det er en tæve der får hvalpe som 1 år, eller om det er en han der bedækker når han er 1 år og 9 måneder.
    Nadia her, hendes tæve fik hvalpe da den var et år gammel...

• #55   12. aug 2010 futte og freja nu var det ikk mig der lavede hvalpene SOM DER OGSÅ STÅR I MIN PROFIL hun var gravid da jeg fik hende men kan stadig ikk se hvad DET vedkommer min tråd det er stadig ikk det min tråd handler om og sys du er ret grov du kender hverken mig eller mine hunde så lad hver og snak om noget du ikk ved noget om og hvis du ikk kender nogen broholmer blandinger så sys jeg du skulle hoppe vidre til den næste tråd

• #56   12. aug 2010 futte og freja :OKay Nadia - det er sgu pga folk som DIG at disse 13 hunderacer nu er ulovlige!!
    Hvad FANDEN er det for nogen mennesker du har solgt dine hvalpe til?!
    De vidste at moderen til hvalpene var blevet AFLIVET fordi den var blevet AGGRESIV!
    Sorry, men de har hvertfald da ikke været for skarpe dem der har købt hvalpene - altså de har ikke anet en skid om hvilken race de køber og hvad det er de går ind til! En muskel hundehvalp skal da præcis IKKE have nogen som heslt form for arvelige aggresioner, og lige meget hvordan du vender og drejer den, så havde dine hvalpe det!
    Tænk at du sælger sådan nogen hvalpe videre!!!!

Og det med at du har haft hund i 9 år men er kun 25 år..
    Så du fik simpelthen din første hund som 16 årig? Din første muskelhund som 16 årig?

Syntes virkelig at sådan nogen hundejer som dig, gør det rigtig svært for alle os andre, ved at være som DU er!

er du seriøst snot dum eller hvad min hund philli er fra mit eget kuld og hende er der ikk noget med har STADIG kontakt med de fleste der har købt hvalpe og dem er der heller ingen problemer med og igen sys du bliver mere om mere personlig så tror du skal stoppe nu og feje foran din egen dør og passe dine egne hunde så passer jeg mine

Kommentér på:
søger Blanding´s race

Annonce