{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

hvorfor skal det være så hårdt !! {{forumTopicSubject}}

Loke skal aflives på onsdag og kan bare mærke tiden nærmer sig og det er fandeme et helvede.. loke fik konstateret D hofter for 3 måneder siden og han lider under det ingen tvivl om det han har fået smertestillinde indtil nu men vi havde sagt fra start af at endte han på smertestillinde ville vi give ham fred men så nemt var det ikke, inden vi besluttede aat han skulle have fred besluttede vi at finde en hund mere som vi kunne glæde os til men lige nu glæder jeg mig ikke så meget for loke fylder hele mit hovede- de sidste dage er han blevet forkælet rigtig meget han har fået rester af aftensmaden masser af godbidder og fået lov til hygge i sofaen med os andre (normalt må han ikke komme i møblerne) vi har rigtig hygget os både ude og inde. eftersom loke bliver meget kæresyg og stresset af at kære bil kommer dyrelægen herhjem i hans vante omgivelser så han kan sove stille ind uden stress og opkast. hvordan kan jeg bedst gøre så loke kommer herfra på en ordenlig måde uden han mærker der er noget galt?
undskyld det lange indlæg

hilsen en græde færdig hundeejer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor skal det være så hårdt !!
  • #1   30. aug 2010 uha hvor jeg føler med dig, det er den væst tænkelige beslutning man kan ta, men selvfølgelig det bedste for hunden, mig personligt, så kunne jeg ikke være med til at se den blev aflivet, men vi er jo så forskellige, kan næsten ikke sætte ord på dit spørsmål, få det bedste ud af det, hvis du kan så skal du sidde med den imens, men jeg kunne ikke, men pøj med det, og fred til din lille hund, og håber snart du er klar til en ny, det hjælper meget, har selv prøvet det. Bedste tanker til dig.

• #2   30. aug 2010 Imorgen er det 9 uger siden, vi fik aflivet vores hanhund. Han havde medfødt gigt i den nederst del af ryggen, og efter han blev hd fotograferet og ryg fotograferet i september sidste år. Har vi ik ku smertedække ham, han kunne alle de ting han normalt ku. Eller der var ikke ting han ikke ku. Men så ku han også ha dage hvor man knap nok ku få ham med ud, ja bare for at tisse. Og der kom 3 tilfælde hvor jeg sagde, så er det stop nu. Selvom ham havde gode dage, men dem var der ik mange af. Vi tog til dyrlægen, da vi havde en herhjemme med hvalpe. Så for ik at stresse hende, så tog vi til dyrlægen. Jeg sad med ham imens han fik den bedøvende sprøjte, jeg græd ikke. Jeg ville holde mig stærk for ham, men han ville faktisk ik rigtig gi slip. Det var mega hårdt at se på, men det bedste for min hund...

Det er sådan man ska tænke, hva er der bedst for ens hund....

Vi ku da måske nok ha ladet ham gå lidt endnu, men han havde ondt. Vi ku bare aldrig vide hvilke dage det var. Og vi har aldrig ku smerte dække ham nok, og han var på en prednison(staves) kur i 10 dage, som det sidste vi gjorde, Og det var uden virkning overhovedet...

Men de dage indtil er forfærdelige, men hyg jer med jeres hund. Gi ham alt det han ellers ikke må, sådan gjorde vi det her.

Varme tanker og trøste kram jeres vej....

Undskyld det blev langt.

• #3   30. aug 2010 Ja det med gigt fandt vi først ud af da han blev hd fotograferet sidste år i september, da han blev noget markant anderledes i hans gang osv.

• #4   30. aug 2010 Den dag man kan sige farvel til sin hund uden sorg, bør man nok overveje om man skal have hund.
    Ja, det er svært. Meget svært. Men når alt er overstået, tror jeg du vil finde enn hvis ro i at i har befriet ham for hans smerter. Savnet vil stadig være der, og man høre hunde traske rund, selv om den ikke er der.
    For os har den bedste mediin været hurtigst muligt og få en ny hund i hjemmet. Men om det er det i skal kan i selv bedst mærke.
    Vi er så med ved selve aflivningen for så er hunden mest tryg og det giver os en ro i sjælen at vi fik sagt pænt farvel.
    Varme tanker til jer i denne svære tid.

• #5   30. aug 2010 Brug hjernen, før du køber hund. S: det med at den dag man siger farvel til sin hunde uden sorg, var det vare generelt eller til mig. For tro mig, jeg græd også bagefter. OG har gjort det mange gange siden, og kan stadigvæk ik ret godt se billeder af ham.

• #6   30. aug 2010 Nej nej. Det var generalt.

• #7   30. aug 2010 ja det er hårdt loke har stadig smerter trods medicin nogen dage når han blir lukket ud ville han ikke rejse sig og gå med ind igen derfor har vi taget beslutningen vi har mishandlet ham lidt han skulle have været aflivet da vi opdagede det men det var ikke så let men set i bakspejlet det skulle han altså

• #8   30. aug 2010 Ingen tvivl om i tager den rette beslutning.

• #9   30. aug 2010 det jeg glad for at høre jeg er dog ikke i tvivl men det rart at høre fra andre alligevel

• #10   30. aug 2010 Trist for jer og hunden

Mange har haft rigtige gode erfaringer med at få indlagt guld i hofterne, har I haft undersøgt den mulighed??

• #11   30. aug 2010 ja vi har snakket med dyrelægen om det men han mener chancen for stor til at han får ondt igen så derfor har vi valgt denne løsning

Kommentér på:
hvorfor skal det være så hårdt !!

Annonce