hvorfor skal det være så hårdt !! {{forumTopicSubject}}
Loke skal aflives på onsdag og kan bare mærke tiden nærmer sig og det er fandeme et helvede.. loke fik konstateret D hofter for 3 måneder siden og han lider under det ingen tvivl om det han har fået smertestillinde indtil nu men vi havde sagt fra start af at endte han på smertestillinde ville vi give ham fred men så nemt var det ikke, inden vi besluttede aat han skulle have fred besluttede vi at finde en hund mere som vi kunne glæde os til men lige nu glæder jeg mig ikke så meget for loke fylder hele mit hovede- de sidste dage er han blevet forkælet rigtig meget han har fået rester af aftensmaden masser af godbidder og fået lov til hygge i sofaen med os andre (normalt må han ikke komme i møblerne) vi har rigtig hygget os både ude og inde. eftersom loke bliver meget kæresyg og stresset af at kære bil kommer dyrelægen herhjem i hans vante omgivelser så han kan sove stille ind uden stress og opkast. hvordan kan jeg bedst gøre så loke kommer herfra på en ordenlig måde uden han mærker der er noget galt?
undskyld det lange indlæg
hilsen en græde færdig hundeejer
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 587
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
Det er sådan man ska tænke, hva er der bedst for ens hund....
Vi ku da måske nok ha ladet ham gå lidt endnu, men han havde ondt. Vi ku bare aldrig vide hvilke dage det var. Og vi har aldrig ku smerte dække ham nok, og han var på en prednison(staves) kur i 10 dage, som det sidste vi gjorde, Og det var uden virkning overhovedet...
Men de dage indtil er forfærdelige, men hyg jer med jeres hund. Gi ham alt det han ellers ikke må, sådan gjorde vi det her.
Varme tanker og trøste kram jeres vej....
Undskyld det blev langt.
aug 2006
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Ja, det er svært. Meget svært. Men når alt er overstået, tror jeg du vil finde enn hvis ro i at i har befriet ham for hans smerter. Savnet vil stadig være der, og man høre hunde traske rund, selv om den ikke er der.
For os har den bedste mediin været hurtigst muligt og få en ny hund i hjemmet. Men om det er det i skal kan i selv bedst mærke.
Vi er så med ved selve aflivningen for så er hunden mest tryg og det giver os en ro i sjælen at vi fik sagt pænt farvel.
Varme tanker til jer i denne svære tid.
aug 2006
okt 2008
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 116 Svar: 613
okt 2008
maj 2008
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.042
Mange har haft rigtige gode erfaringer med at få indlagt guld i hofterne, har I haft undersøgt den mulighed??
maj 2008
hvorfor skal det være så hårdt !!