{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.488 visninger | Oprettet:

hvorfor skal det vare sådan?!!! {{forumTopicSubject}}

Hvorfor Helvede skal det være så fucking svært at få livet til at fungere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har søgt arbejde i et år! Har endelig været til en jobsamtale! Har fået jobbet! Og så har fandme ikke engang penge til at kunne komme på arbejde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan det virkelig være rigtigt at man skal sparkes endnu længere ned i lortet end man allerede er?!?!?!?!?!?!?!?!?
Banken vil ikke låne mig penge til at kunne investere bare lidt i at få flere penge, så jeg kan få færdiggjort min uddannelse så jeg ikke ender med at blive endnu et hul der ikke bliver til noget og lever på kommunens og skatteborgernes regning!!!!
Jeg er SÅ tæt på at blive student! Men økonomien hænger fuldkommen i laser! Jeg KÆMPER en KAMP hver evig eneste DAG for at få det hele til at hænge sammen!
Jeg føler mig jaget ind i et hjørne, hvor jeg ikke kan gøre andet end at lægge mig ned!
Politikkerne taler konstant om at få unge hurtigt gennem uddannelsessystemet!!! Det hænger fandme ikke sammen med at man IKKE kan blive HJULPET!!!!!!!!
LORTELAND!
Det næste bliver vel at jeg bliver tvunget til at droppe min uddannelse for at få økonomien til at hænge sammen!!!!!
Jeg kan snart ikke mere!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor skal det vare sådan?!!!
  • #1   13. dec 2010 Hvis du er under uddannelse får du vel su... Så må du prioritere dine penge anderledes. F.eks. flytte til et billigere sted. Som eksempel.

  • #2   13. dec 2010 Har du tjekket, om der er nogle fonde, du kan søge? Der er en hulens masse til studerende.

  • #3   13. dec 2010 der er kilometer lange ventelister til billigere boliger, og så er der jo også et indskud der skal betales og som vi ikke har...