{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Hvorfor skal det gøre så ondt??!? {{forumTopicSubject}}

hej

jeg er for en måned og en dag siden gået fra min kæreste, Nicki. vi har haft rigtig mange kommunikationsproblemer, og som nogle ved, også problemer med hygge i soveværelset (da det har gjort forfærdeligt ondt på mig - har endelig været til gynækolog og fundet ud af, hvad der er galt)...

vi har være sammen i næsten 3 år, og har boet sammen i 1½ år.

jeg har været så forbandet naiv, og det gør så p*sse ondt i aften...

pga problemerne i soveværelset har han søgt sex andre steder, og det indrømmede han den aften jeg slog op med ham, men i aften nægtede han al kendskab til det...

men vi kvinder har jo en form for 6. sans, når det kommer til sådan noget...
i løbet af de 1½ år vi har boet sammen er der sket følgene:

1) en pige med hjerter og kyssesmileys over msninden for det første 3/4 år vi boede sammen
(denne konfronterede jeg ham med - jamen det var bare noget hun gjorde, han vidste ikke hvorfor)

2) han tog mobilen med i seng og havde den under puden + sms'ede unormalt meget i flere uger

3) da jeg ikke kunne gå i nærheden af hans computer uden han klikkede msn-vinduet ned hvorefter han kiggede meget undersøgende på mig om jeg havde opdaget noget (undskyldning: snakkede privat med hans fætter - ja som om!)

4) jeg opdagede følgende besked på hans tlf: "hvor ville jeg ønske du lå her ved siden af mig nu" fra en pige. hans undskyldning: hun havde det ikke godt for tiden, og han var den eneste ven hun havde......

pga problemet i soveværelset gav jeg ham lov til at finde en b-ven, fordi jeg simpelthen ikke magtede det mere. han blev VILDT (!!!!!!!!!!!!!) fornærmet, hver gang jeg sagde nej til sex

han sagde til mig at han kun ville have mig og ville vente på mig:

5) hvorefter jeg d. 9.4 så følgende sms-besked på hans tlf: "Jeg savner dig. Kommer du ikke hjem til mig?" fra et nummer der ikke var indkodet i hans mobil

efterhånden var jeg ved at blive idiot. han passede ikke sin uddannelse (har ikke været i skole mellem januar og slutningen af april - ved ikke om han er startet der igen, men ved at han fik lov til at gå året om)... det endte med at jeg måtte væk fra det hele og tog på ferie hos min x fra sønderjylland d. 15.4 - 20.4.
Jeg havde også problemer med min egen skole, hvor jeg havde det virkelig svært i et fag, jeg senere skulle have haft på A niveau (har det på B), så det var også en grund til at jeg bare måtte væk fra det hele...

Nicki bad mig finde ud af hvad jeg ville, da jeg et par gange havde luftet, at jeg ikke anede hvor jeg stod mht vores forhold

6) søndag d. 10.4 om morgenen ser jeg denne besked på hans mobil: "Hej smukke. sover du" fra en pige, indkodet i hans tlfbog

7) Fredag d. 15.4. modtager han denne besked, mens jeg sidder og spiser morgenmad. hans mobil lå på bordet ved siden af mig. der havde han selv lagt den om aftenen inden han gik i seng "Godmorgen skat jeg kommer altså ikke i dag har det ikk så godt" fra samme nummer, som havde sendt beskeden d. 9.4.


Der besluttede jeg endegyldigt, at nu var det slut. jeg magtede det ikke mere...

i vores forhold var han ikke til kærtegn eller nussen i dagligdagen. enten skulle det være grænsende til sex - med efterfølgende sex som en selvfølge - ellers blev han p*ssefornærmet..
hvis jeg kom til at kalde ham for skat blev han stik tosset.

i en periode ville han til taek wondo træning, men efter nogle måneder fik han mindreværdskomplekser og kom faktisk ikke derover mere. samtidigt havde han - også der - problemer med at komme afsted i skole, og når jeg så kom hjem fra min egen skole og spurgte om han havde været afsted til enten det ene eller det andet blev han mega sur og jeg fik den største spand l*rt i hovedet. til sidst gad jeg ikke spørge mere...

her til aften blev jeg sur og ville have ren besked, så jeg spurgte hvor mange gange han havde snakket med piger for at få sex. han fortalte: kun min veninde (som skulle have været hans b-ven, men hun trak sig ud (det var efter aftale med mig, og jeg havde det HELT fint med det)) og 2 mere....

jeg skrev, at jeg var glad for at han var kommet så langt af kærlighedens veje, at han endelig kunne have at blive kaldt for skat og smukke. han spurgte, hvem der kaldte ham det. men han kommenterede aldrig på at jeg skrev navnene på de to piger fra 9.4. + 15.4. og 10.4

jeg har sendt hele den samtale vi havde over sms til en af mine mandlige venner, som skrev tilbage: "Lol hvor er han langt ude"...

jeg er virkelig sur over at han ikke bare kan stå ved det han har gjort...
det p*sser mig virkelig af...
og han siger, at han er kommet videre... hvor fantastisk at få bevis for hvor lidt jeg egentlig har betydet for ham, når han allerede er ovre et forhold der har været i 2 3/4 år efter 1 måned og 1 dag.....


ØV!!! det hele er bare ØV!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor skal det gøre så ondt??!?
  • #1   21. maj 2011 Han lyder forfærdelig.. Jeg kan genkende nogle af de samme ting fra min eks, - godt du gik, det nytter jo ikke noget. tag din tid til at komme over ham, uanset hvordan, så er du nødt til at komme over ham.. Tiden læger alle sår, og efter en enkelt måned er såret knapt nok begyndt at hele..

  • #2   21. maj 2011 Han er simpelthen ikke god nok til dig - længere er den ikke!

    Godt du kom videre..


  • #3   21. maj 2011 jeg er SÅ glad for at jeg er flyttet for mig selv. til trods for at jeg er startet fra bunden med en luftmadras og billige køkkenting (billige, men yderst brugbare - og så er det MINE! Jeg har SELV købt dem. for MINE HELT EGNE penge)

    men bare det at han er så forbandet hyklerisk og virkelig ikke svarer på noget som helst og er vildt undvigende i hans svar tilbage....

    og han kunne ikke engang selv bede mig om at flytte!
    nej, han ringede til sin søster som kom og hentede ham:
    "i morgen skal vi til fødselsdag kl halv 11. det tager vel et par timer. derefter kører jeg Nicki hjem, og så ligger nøglen i postkassen og du er væk" - stortset ordret fra hans storesøster!!!

    og pudsigt nok kunne han ikke finde et eneste arbejde i de 1½ år vi boede sammen... den 26. om eftermiddagen fik jeg en besked fra ham, hvor han skrev, at det ikke var sikkert han var hjemme dagen efter, hvor vi havde aftalt, at jeg skulle komme og hente de sidste af mine ting, for han skulle på arbejde!!! hmmm... tænk lige tilbage og husk på at det var påskedage med en masse helligdage...

    nåå jo... de ting der... dem kunne jeg have hentet om søndagen - jeg havde en time til at komme hjem til min veninde, hente nogle ting af hans, som lå i mine flyttekasser - på gåben naturligvis (20 minutter hver vej) og så hente mine ting... selvom han udemærket var klar over, at jeg var på arbejde og ikke bare kunne tage fri fordi tingene liiiiige passede ham på det tidspunkt............


  • #4   21. maj 2011 Sh*t, han lyder sgu ikke som om han er værd at samle på, men kan samtidig godt forstå at du er ked, da I har en fortid sammen!
    Undrer mig over at han flippede ud, da du kaldte ham <i>skat</i>, hvilket jo er et sødt ord!
    Jeg ved at det er hårdt søde, men uanset hvad, så er du fri for ham nu, og kan komme videre med dit liv!
    Jeg håber også at problemerne med dit underliv løsner sig, så du ikke vil have ondt i fremtiden. God bedring. smiley <3

    Potekram herfra.


  • #5   21. maj 2011 de sidste to beskeder har jeg beviser på....

    jeg tog billeder af hans tlf med beskederne fremme - læg venligst mærke til at jeg IKKE kiggede i hans indbakke... det var modtagne beskeder som ikke var læst endnu....


  • #6   21. maj 2011 F*ck, hvor er hans søster <b>FLABET</b>, og hvad i H*lvede blander hun sig i jeres affærer for! For meget! smiley

  • #7   21. maj 2011 tak johanna - det er noget der hedder vulvodyni... et pokkers fint ord...

    men skal bruge bedøvende gelé ved hygge.


  • #8   21. maj 2011 tja...... det er jo søde lillebror....

  • #9   21. maj 2011 Oh du bør ikke have ondt, ikke på den måde du virker til at have, det er et overstået kapitel, bryd ikke dit kønne hovede med ham mere, for det er det ikke værd. Prøv engang at tænk han i forvejen har kostet dig den tid du har haft sammen med ham, ønsker du han skal "stjæle" mere af dit liv, nej vel ;o) Så ud og nyd det dejlige vejr og vær sammen med nogen der er din tid værd :o)

    Håber du en dag kan støde ind i en sød kærlig mand, som du kan mærke elsker dig rigtig højt, for tror egentlig ikke du har følt dig meget elsket af ham....

    Ønsker dig held og lykke fremover :o)

    *Kram* herfra mig


  • #10   21. maj 2011 Jeg siger ikke det her for at være streng - og jeg håber virkelig ikke at du opfatter det sådan - men når jeg læser dine indlæg, så lyder det som om du ikke har bearbejdet det, og derfor ikke er ovre det.

  • #11   21. maj 2011 Og når det er sagt; Så ud til højre med ham. Han er da en klovn..

  • #12   21. maj 2011 selvfølgelig har jeg ikke bearbejdet det, og er vel heller ikke ovre det endnu.. jeg er bare glad for at bo alene og det er en kæææmpe lettelse...

    og jeg ved at du ikke er streng:)


  • #13   21. maj 2011 aino - lige pt snakker jeg godt med min x fra jylland og nyder at han er den ven for mig som han er... han er en kæmpe støtte for mig, som jeg nok ikke kunne undvære pt... ligesom jeg ikke kan undvære mine veninder... flyttede ind en uge hos mine ene veninde, og min anden veninde var med ovre, da jeg hentede mine sidste ting - som udviklede sig ret dramatisk....

    jeg havde ingen penge, og vi havde haft fælles budget... derfor ville jeg gerne have 1000 kr af de 2400 kr der var sat af til madbudget... det kunne jeg ikke få, da der var 1000 tilbage, jeg kunne få 500 kr. fint sagde jeg - det var bedre end ingenting.

    da jeg så kom og hentede mine ting om onsdagen, skulle jeg have de 500 kr, men dem kunne jeg ikke få. og så kunne jeg jo beholde de 650 kr jeg ville få i boligstøtte om fredagen.
    den boligstøtte havde jeg været oppe på kommunen tirsdag og fik dem til at dobbelttjekke, at de ikke kom alligevel.

    jeg bliver beskyldt for IKKE at have afmeldt det for nicki var selv oppe på kommunen for at få det flyttet over i hans navn, hvilket han ikke kunne, fordi jeg ikke havde afmeldt det... Idioten var der kl 10 om formiddagen!!!!!
    pludselig står hans fantastiske storesøster der og siger på den der "jeg har gennemskuet dig sin lille bitch!"-agtige måde: "jamen vi ved jo begge to godt, at du får de penge på fredag, gør vi ikke?" og hun blev ved... og så udviklede det sig ret hurtigt.
    jeg måtte gå. uden penge. kommer tilbage til min veninde, opdager, aten porcelænsskål, som jeg har fået af min plejemor mangler (den er vel i sig selv værdiløs, men den har en stor personlig værdi for mig), jeg skriver, at den mangler, og at jeg kommer over og henter den. - jamen hvornår jeg hentede den? - jeg var på vej. efter lidt tid - jeg går i seng nu, så jeg stiller den på trappen- ØØØH NEJ!!! det skulle han BARE IKKE gøre! han reagerede sådan, fordi han ikke kunne få besked på, hvornår jeg ville være der... min veninde som jeg boede hos kom så - hun er god til at løse konflikter, og jeg var mildest talt parat til at smadre noget meget voldsomt!

    det ender med at jeg får råbt til nicki: "håber du havde et dejligt besøg" Nicki: "det har jeg, hun er her endnu " (min veninde mente han) jeg: "jeg mente i FERIEN!" og så lukkede min veninde døren indefra og løste konflikten. på et eller andet tidspunkt skulle jeg nok få de forbandede penge...

    selvom jeg ærlig talt ikke tror de kommer og jeg er også p*sse lige glad. jeg har sagt til min veninde, som jeg boede hos, og som løste konflikten, at når de kom, så fik hun dem for at jeg måtte bo hos hende...


  • #14   21. maj 2011 Charlotte, det er rart du har nogen at snakke med og nogen at bruge din tid med :o) det er godt at få vendt tingene, bare ikke fald i "hak", det er det ikke værd.... Jeg har selv brugt en del tid på en ex, pga. der var børn og han blev ved at forsøge at få mig ned med nakken på mange måder, tanker omkring en masse hvorfor spørgsmål har man haft, men Nej det er ikke det værd, se du at kom videre, du er ung og skal nok klare det :o) godt de mænd ikke er ens, for så er der håb forude ;o)

    Hver dag er en gave, brug den fornuftigt, glæd dig over den og dem du er sammen med i din hverdag :o)


  • #15   21. maj 2011 jeg har bare en rigtig nedtur i aften...

    trænger bare til at komme ud med en masse ting og fortælle omverdenen hvor ondt det gør og hvor sur, gal og rasende jeg er, og hvor meget afmagt jeg føler over den tid der er spildt......

    og ja... jeg er så glad for hver ny dag... det er den største gave...



  • #16   21. maj 2011 søgte ikke trøst.... måtte væk fra det hele og se det hele udefra...

    og nej, var nok ikke smart at sætte de to sammen, men jeg ved at der ikke er sket noget, og jeg ved, at jeg 100 % kan stole på min veninde... det med at han fik lov til at få en b-ven var for at få fjernet noget at det pres der lå på mig... de sidste to år har jeg kun haft sex fordi han ville have sex, og sagde jeg nej, så blev han pissefornærmet (værre end et lille møgforkælet barn), så oftest gav jeg mig for at slippe for sure miner...

    det er så også en fejl fra min side, at jeg ikke sluttede forholdet allerede der, men jeg var vel i en tryghedszone - et sted at bo, penge til regninger, mad på bordet, selskab, osv...


  • #17   21. maj 2011 han siger at han ikke har været mig utro... men bare det at han snakker med de tøser, mener jeg er rigeligt (ikke min veninde - derfor er hun jo heller ikke på), men alle de andre... og allerede indenfor det første 3/4 år vi boede sammen...

  • #18   21. maj 2011 ja...

    havde også bare brug for at komme ud med det og snakke med andre end dem, der har været med hele vejen...


  • #19   22. maj 2011 Puha godt du er kommet væk fra ham.. Gå aldrig tilbage til ham igen.. Det vil kun gøre ondt.. Jeg er 100% sikker på han har været utro mod dig ..

    Min egen første rigtige kæreste var mig utro men jeg ville ikke se det i øjene selvom det var så åbenlyst med de beskeder han fik fra andre piger.. Og nøj hvor jeg har fortrudt noget så grusomt at jeg har været sammen med ham og grimmes helt hver gang jeg ser ham.. Ad ad ad.. Men heldigvis tog jeg skridtet og kom videre.. Og den dag idag har jeg verdens bedste kæreste smiley

    Så nyd din frihed og brug tiden på dig selv og forkæl dig selv og når du er klar til at møde andre så håber jeg du finder en som vil værdsætte dig og er god til dig smiley


  • #20   22. maj 2011 han blev ved med at sige at han ikke har været mig utro... Men efter min mening er det nok at lede efter andre piger for sex. Det er altså rigeligt... For hvornår er det kun i tankerne og hvornår kommer det endelige skridt...?

    Jeg har ALDRIG nogensinde tilbage til ham. Han har såret mig så meget.
    Han sagde til mig den dag jeg slog op, om jeg nu var sikker, for hvis jeg var, så ville det være helt slut og der ville ikke være noget os igen... Nej det vil der ikke. Jeg nægter at blive skidt på en gang til...!



  • #21   22. maj 2011 jo det var mig... Det var også noget jeg prøvede at hjælpe ham med gang på gang, men altid skete der noget der stoppede det... Var det ikke økonomi, så var det kuren/måden der ikke passede ham. Jeg har hjulpet ham så mange gange mht vægttab...

    Udover det så har han haft et meget lavt selvværd fordi en eller anden pige havde sex med ham, men aldrig ringede tilbage. Det gjorde at han var vildt usikker på sig selv og jeg har gennem al tiden sammen kæmpet for at give ham selvtillid... Og så bliver jeg skidt op og ned af ryggen på den måde!

    Jeg gider heller ikke bo sammen med nogen. Det er så vigtigt for mig at jeg får fundet mig selv først.


  • #22   22. maj 2011 ja det gjorde han... men jeg håber at han fejler hans forsøg på vægttab de næste mange år, så hans selvværd kan forsvinde igen...

    en ting er sikkkert... Jeg hjælper ham ikke op igen, og jeg håber, at han finder ud af, at jeg altså ikke er som alle andre tøser...

    ærligt - nej, jeg har nok heller ikke været nem at bo sammen med pga vinterdepressioner, som har vist sig ved at jeg ikke har kunnet overskue det huslige... men så kunne han fafndme da lette røven fra hans fucking WOW eller PS3 spil....


  • Maria H
    Maria H Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Svar: 6
    #23   29. maj 2011 Hej Charlotte B

    Hold da op en historie, det lyder som noget af en ruchetur.

    Jeg er rimelig ny her på hundegalleriet, og ved ikke rigtigt om det er ok, at kommenter på historier, hos personer man ikke kende, virker nemlig lidt som om du kender personerne som har svaret tidligere, men så må du endelig sige til :o)

    Jeg kan virkelig godt forstå at du har brug for at "svine" din ex til, hvis historien ellers er rigtige, lyder nemlig som en løgt, så meget oplevet på så kort tid, jeg fornemmer altså også lidt tøse"bitchning" fra din side.

    Jeg kalder også mine rigtige gode kammerater for skatter, og sender dem kysse smileyer, også selv om de har kærester, for det er jo bare mine venner, som tilfældigvis er drenge.
    Hvorfor er det så vigtigt, om han har været utro eller ej ? Du slog jo op med ham, hvis jeg har forstået det rigtigt. Og så er det i min verden helt tosset at du selv opfordre ham til en B-ven, forpokker, sig til sin kæresteat han ikke får slik hjemme, men skal finde noget i byen, og så med sin venninde, her kan jeg ikke finde ud af om det er dig, eksen eller venninden som er mest tosset, godt hun sprang fra.
    Du skriver du besøg din ex, ja undeskyld mig, men hvad er det dog for noget dobbeltmoralsk pjat, kender Nicki også ham ? lyder lidt som om i er en gruppe svingere. Kan det ikke tænkes af din ex Nicki, har mistænkt dig for at havde en B-VEN i ham ?

    Jeg er måske lidt hård, men det lyder altid værer på skrift end i tale.

    Har der slet ikke været noget godt fra din tid med Nicki ? Prøv at tænke på det, det kan gøre et menneske mindre indebrændt. Smil :o)

    Håber ikke du tager mine kommentar ilde op, men jeg pakker som regl ikke tingene ind, men siger dem som jeg ser dem :o).


  • #24   29. maj 2011 hej...

    ja, jeg har snakket flere gange med flere af brugerne herinde før i andre tråde, så du har helt ret i, at jeg kender lidt til flere smiley

    Det er helt i orden at kommentere, i hvert fald for mig, ellers havde jeg ikke skrevet det i åbent forum (der er flere låste grupper herinde, hvor jeg kunne have skrevet det hvis jeg ikke gad andres kommentarer smiley )

    Jeg vil starte med at sige, at det er tingene, sådan som jeg oplevede det. dvs jeg oplevede at han lignede en med dårlig samvittighed, men samtidig også, at han ændrede adfærd, når han snakkede med de andre piger...


    du skriver, at du selv skriver skatter, sender hjerter og lign. til venner... jeg går dog ikke ud fra at du over eksempelvis msn skriver 10 hjerter i en linje, som du så sender, efterfulgt at en linje med ligeså mange kyssemunde??

    grunden til jeg opfordrede han til en b-ven, var for at få noget af det pres han lagde på mig angående sex, væk... prøv at forestille dig en mand, der egentlig helst ville have sex flere gange om dagen... jeg var til sidst dårlig nok i stand til at have sex med ham en gang om måneden!!! og hver evig eneste gang jeg sagde nej, blev hans simpelthen så fornærmet, at jeg i starten simpelthen gav efter.
    det var ikke til at holde ud at han blev så fornærmet hver eneste gang. det har også været med til at gøre smerterne værre... tænk på, hvor ubehageligt det er, hvis du ikke er ordentlig tændt inden sex, og så manden bare maser sig op i dig...?
    jeg bad ham gøre det (finde en b-ven) i et forsøg på, at jeg fik ro til at få lyst til sex igen... jeg har faktisk ikke haft lyst til sex i over et år på grund af sindsyge smerter hver evig eneste gang......
    og nu er jeg så lettet over at presset er væk, så du drømmer ikke om det.....


  • Maria H
    Maria H Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Svar: 6
    #25   30. maj 2011 Hej Igen.

    Dejligt at høre fra dig, var bange for, at du måske misforstod mine kommentar :o)
    Jeg kan sagtens finde på at sende mange hjerter og kyssemunde til en af mine drenge venner, jeg tager det ikke så ilde op. Tænker faktisk ikke over at en kyssemund, betyder andet end at jeg elsker dig, og mine venner ved jo godt at det ikke er romantisk ment, men sådan er vi jo så forskellige. Faktisk fik min egen kæreste en kyssesmiley i går fra en venninde, men jeg ved at de har kendt hinanden længe, og holder rigtig meget af hinanden, men han "spiser" hjemme.
    Jeg respekterer fuldt ud din beslutning om at din kæreste skal finde en B-ven, opfatter det måske bare som om, at du ikke var helt klar over hvad følger det kunne få. Måske han har "spise" ude, måske ikke, men du har selv sagt god for det.
    Syntes faktisk du bruger det, at det gjorde ondt som en undskyldning, for at lade helt være, for hvis man har smerte i over et år, kan en læge nok hjælpe med det meste, med mindre du altså bare har haft en kæreste som var uhyggeligt godt udrustet og ikke kunne klare mosten :o)
    Hvorfor er det endelig så vigtigt hvad han har gjort eller ej bage din ryg ? du er jo færdig med ham eller ??? fortryder du for så må du sku krybe til korset og få snakket med ham.
    Jeg hører nok ikke til dnén jaloux type, og hvis han ikke kan passe "spisetiderne" hjemme, så skal han bare ikke være sammen med mig.

    God vind


  • #26   30. maj 2011 netop - du ved at de har kendt hinanden længe...

    jeg fik bare at vide "det er ikke en du kender" og så var dét ligesom uddebateret mente han, og ville ikke sige mere...

    ja - jeg sagde god for det for 3 måneder siden, men på ingen måde for 1½ år siden, eller for 1 år siden, eller for 3/4 år siden eller ½ år siden...

    og da han så sagde, at han ikke ville finde en anden, men vente til jeg var klar, og så ALLIGEVEL fandt en anden uden at fortælle mig det før bagefter....... det skal han squ ikke gøre...

    det jeg har er noget der hedder vulvodyni:
    http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/vulvodyni.htm

    og af hvad jeg selv kan læse mig til er det den sekundære... og jeg lover dig for det er smertefuldt!!!! men jeg har været udsat for overgreb som barn og har derfor haft store problemer med at overvinde den angst jeg har haft for at blive undersøgt gynækologisk, også selvom min læge er en kvinde. Det er derfor jeg ikke er kommet til læge før efter 2 års smerter...

    JA - jeg er SÅ færdig med ham!!! men de ting han har gjort, gør, at jeg har svært ved at stole på andre mænd. Jeg er bange for at miste og bange for at blive vraget, dels pga de oplevelser med min eks, men også pga at jeg har vulvodyni. Som jeg jo netop har erfaret, så er det virkelig de færreste mænd på min egen alder, der vil acceptere at være i et forhold med en pige med det problem...

    jeg skal bruge bedøvende gelé ved samleje, men har endnu ikke prøvet om det virker idet jeg ikke er sammen med nogen nu.


Kommentér på:
Hvorfor skal det gøre så ondt??!?

Annonce