{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HUND NR 2 TÆVE OG HAN
  • #1   13. sep 2010 Det nemmeste er helt klart at kastrere Lui allerede inden du får tæven. Så skal du aldrig bekymre dig om det igen smiley

• #2   13. sep 2010 Klart at neutralisere hannen så snart du får tæven.. Han kan/vil dog stadig bespringe hende når hun er i løbetid, og de kan også hænge sammen. Dette skal de naturligvis ikke gøre for tit, da det kan give skader på både han og hun.
    Så egentligt ville det være at foretrække at neutralisere dem begge synes jeg. :o)

• #3   13. sep 2010 vores erfaring er at en af hvert køn går bedste sammen men ja jeg ville nok også sørge for at der ikke kommer små vapser.....men det må jo være op til dig og ikke vi andre at bedømme:O)

• #4   13. sep 2010 Som du kan se i min profil, har jeg selv to hanner og én tæve. Der har vi valgt at nautralisere de to blandinger, så kun Aqui er "intakt", da han skal bruges i avl. Så vi har heller aldrig problemer med at have hunde at begge køn smiley

• #5   13. sep 2010 Da jeg købte Freja, kastererede jeg Futte.
    Syntes ikke det ville være nemt at skulle holde øje med dem hele tiden osv smiley

• #6   13. sep 2010 Hej .
    Som du kan se i min profil, har vi 2 hanhunde, der begge er intakte. der har aldrig været nogen problemer, men det kommer nok lidt anden på hvordan hund nr. 1 er. Vores Tjalfe er en stor dreng der hviler meget i sig selv, og gider seriøst ikke slås. men mit råd er nok at hvis jeres første dreng ikke skal bruges, så ville jeg neutraliser ham, men husk på at selv om de neutraliser ham er det ikke sikkert han kan med en anden hanhund. men med tæven vil der jo så ikke være nogen risiko. :o)

• #7   13. sep 2010 Jeg har tænkt at købe en han, men har hørt at det går bedst med en af hvert køn.

Hvad koster en kastrering cirka?

Hvor tidligt kan de blive gravide?

ER der nogen store ulemper ved at kastrere ?

• #8   13. sep 2010 Jeg havde en hund (Loui) som vi havde fra hvalp, da han var omkring et år fik vi en anden hanhund på 3,5 år, og de gik fint i spænd sammen, også selvom ingen af dem var kastreret!

• #9   13. sep 2010 Okay, min han hund er 1½ år, ville det så være upassende tidspunkt ?

• #10   13. sep 2010 Bare fordi du skrev det var bedst mellem 6/8 måneder. smiley
    HAr du oplevet dine hunde har skiftet adfærd efter en kastration ?

• #11   13. sep 2010 ER det bedre at sterillisere tæven fremfor hannen ?

• #12   13. sep 2010 altså nu har jeg to intakte hanhunde og vil aldrig nogensinde kastere dem,
    jeg har rigtig dårlige oplevelser hvad det angår andre hunde og så en kastrat, stakkels lille hund blev voldtaget af andre hanhunde efter at den blev kastreret

mine hunde er der ca 7 måneder i mellem, har ikke haft dem fra hvalp af har fået dem begge da de var tæt på 7 måneder,

milo var 14 måneder og salto næsten 7 måneder da de bliv intruduceret for hinanden, men kommer an på hundene og hvem som ender som alfa

min milo er mindst men alfa og det støtter jeg ham i da han har et fint hundesprog i forhold til salto, også er min milo ikke en vildt dominerende hund lidt madbesidderisk overfor andre dyr men det fordi kattene stjæler deres foder når de ser snittet til det. og min milo humper aldrig salto for at vise sin alfastatus.
    milo har lært salto meget, specielt om hundesproget

så hvis du føler at din hanhund har et godt hundesprog og ikke humper alt og alle så vil en anden hanhund måske være en ide?

• #13   13. sep 2010 en af dem skal i hvert fald til dr.dyr, ellers blir du sindsyg når tæven går i løb, og holde dem fra hinanden er næsten umuligt, de er lynende hurtige til at parre....

Kommentér på:
HUND NR 2 TÆVE OG HAN

Annonce