{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedømmelse fra DKK
  • #2   22. sep 2010 Ja, D er ikke helt godt.
    A er det bedste, og så går skalaen så op til E.
    Altså A-B-C-D-E.


  • #5   22. sep 2010 krumme: Ja, det er helt udelukket - Selvom det nu aldrig har været planen :o)
    Ja, vi træner i PH, men tror jeg fremover dropper springet på 1½ meter, som hun altid har haft lidt bøvl med.

    Chine: Tak for info om skuldre :o)
    Ja, jeg ændre ikke noget ved vores træning, før hun begynder at vise tegn på at have ondt. Hun har kun haft lidt bøvl med springet, og det regner jeg så med helt at droppe nu.


  • #6   22. sep 2010 Pia: Ved skuldre stå der "intet påvist" som så heldigvis betyder der ikke er noget.

    Albuer starter ved 0 og går så opad. Så hendes albuer og skuldre er fine :o)


  • #7   22. sep 2010 Fik samme dårlige nyhed om min hunds hofter. Også D selv om dyrlægen havde sagt det ville blive A-B eller B-C så jeg giver ikke en hujende hat for det, men sådan er det jo

  • #10   22. sep 2010 Pia: Det var så lidt - Og det er altid rart at lære lidt nyt en gang i mellem :o)

    Chine: Giver dig fuldstændig ret. Hun ville slet ikke kunne fungere hvis hun ikke blev brugt. Hun ELSKER at arbejde :o)
    Og mange tak :o)


  • #11   22. sep 2010 D er noget værre skidt smiley

    Ville også fortsætte træning, men sløjfe spring


  • #12   22. sep 2010 Mange tak alle sammen! Dejligt lige at få at vide af andre at det hele nok skal gå alligevel, og få bekræftet at det er det rigtige at fortsætte med træningen :o)

  • #13   22. sep 2010 Øv da.. Men som de andre siger så syntes jeg det er godt i fortsætter træningen..
    Har selv haft en hund med ledproblemer og jeg vil varmt anbefale glucosamin.. Min levede mange gode smertefri år ved hjælp af det kosttilskud.. smiley


  • #14   22. sep 2010 Min Border collie blev 11 år med D2 hofter. Vi trænede lige til det sidste.

  • #15   22. sep 2010 Man kan afhjælpe meget med noget forebyggende kosttilskud i form af glukosamin el.lign og evt at supplere med svømning. Der er ikke grund til at stoppe træningen før hun har ondt, hvis man kan supplere på andre måder, så det synes jeg er en fin beslutning.

  • #16   22. sep 2010 Chine
    kender du noget til guld implantater


  • #17   22. sep 2010 En stolt...: Ja, jeg vidste det heller ikke. Men da dyrlægen spurgte om vi også ville have taget billeder af skuldre sagde jeg ja. Når nu jeg var igang kunne jeg lige så godt tage det hele med. Jeg ved ikke om det er noget nyt...



  • #18   22. sep 2010 Min lille jack russell terrier har C hofter. Og så har han så løse hofteled, at ifølge dyrlægen burde han ikke kunne gå. Men det kan han, for han går ikke på sine røntgenbilleder eller dyrlægens diagnose. Jeg har droppet agility og cykeltræning, noget han ellers holdt meget af. Han må heller ikke gravtræne mere, da der er et lodret spring på 60 cm. Han er blevet trænet i watwrwalker, og nu træner jeg ham selv. Han får smertestillende medicin hver dag, det er de løse hofter han skal have det for. Men det kan ikke ses på ham overhovedet, han spæner rundt, leger med andre hunde, træner lydighed, svømmer, leger bold og går spor. Han må holde så længe han kan, for ikke at lave noget med ham, vil være dyrplageri. Han er brugshund med stort B

  • #21   23. sep 2010 Palle P: DKK anbefaler at dyrlægerne ikke at udtaler sig om status, så jeg fik ikke nogen af "dom" af vores dyrlæge. Og jeg ønskede heller ikke få nogen....
    Hun sagde dog, at den venstre hofte ikke så alt for godt ud efter hendes mening, men at hun ikke kunne udtale sig om status, da hun ikke havde kompetencer til det. Men det var meget rart at være forberedt at det ihvertfald ikke var A-hofter hun havde...


Kommentér på:
Bedømmelse fra DKK

Annonce