Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kejsersnit
  • #1   26. sep 2010 Der kan jo være flere grunde til kejsersnit: en unormalt stor hvalp. hvalpen er forkert placeret og sikkert flere.
    Er der en "forklaring" på at kejsersnit er nødvendigt ser jeg ikke noget galt i at tæven bliver parret igen...
    Er alt normalt og tæven ikke kan føde selv mener jeg at man skal tage tæven ud af avlen...

• #3   26. sep 2010 Vil da lige tilføje at selvom der er en "forklaring" på kejsersnittet første gangså mener jeg aldrig at en tæve bør fortsætte med at avle hvis det nr. 2 gang endnu engang ender med et kejsersnit - uanset om der er en god grund...

• #4   26. sep 2010 feks racen engelsk bulldog, ender ofte i kejsersnit.....

• #5   26. sep 2010 Hvis det første kuld bliver tager med kejsernsnit - Ville jeg være betænkelig ved at parre samme tæve igen. Eftersom jeg ikke med sikkerhed har kunne sige om tæven ville have kunne føde naturligt!

Har hun født naturligt tidligere, ser jeg intet problem i det!

Og igen så er det taget med tanke på min egen race som ikke har de store fødselproblemer... Der findes jo racer, som næsten med sikkehed skal have kejsersnit... Det er nok mere her etik og moral burde komme på tale hvis i spørger mig :o)

• #6   26. sep 2010 Buller-mor:
    Ja det ved vi jo nok alle *S*
    Men hvad er dine tanker omkring dette?

• #8   26. sep 2010 jamen mine tanker omkring dette er, at så skal tæven kun ha 1 kuld... max 2.....

• #9   26. sep 2010 PS min holdning er hvis man på forhånd ved at det er kejsersnit, så lad være med at parre, det er jo ikke et must. og har hun fået et kejsersnit, må det være det sidste!!

• #10   26. sep 2010 Jeg mener at man som udgangspunkt ikke bør få kuld nr. 2 på en tæve hvor kejsersnit var nødvendigt. Med mindre at der var tale om en unormalt stor hvalp, døde hvalpe eller i den stil.

At engelske bullere ofte ikke kan føde normalt er dybt tragisk og det bør der gøres noget ved, efter min mening.

• #11   26. sep 2010 Jeg mener ikke, at man bør avle på hunde der ikke er istand til at formere sig naturligt!
    Selvfølgelig kan en tæve af forskellige årsager have behov for et akut kejsersnit, men derfra og til at betragte kejsersnit som en "naturlig" del af hvalpeproduktionen, finder jeg forkasteligt.

• #12   26. sep 2010 Marietta F: Helt enig!

• #13   26. sep 2010 jeg har aldrig fået hvalpe på mine bullere....

Kommentér på:
Kejsersnit

Annonce