{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 hunde og 2 katte
  • #1   7. okt 2010 tja det ik meget plads, men betyder ik at de ik kan ha det godt.. da jeg boede i lejlighed, fik hunden mange flere gåture end nu hvor jeg bor på landet med stor have

  • #2   7. okt 2010 Jeg har 85m2 og bor sammen med 2 hunde og 5 katte og det går fint, jeg har dog en lille have, men det havde jeg ikke før.

  • #3   7. okt 2010 jeg syntes det lyder voldsomt, men jeg har boet i en på 60+m2 alene med mellem unghund og en ungkat + en chinchilla (pels bur dyr) men det var 2 etages + gårdhave, og det gik da de måneder jeg boede der inden jeg skulle flytte i hus

  • #5   7. okt 2010 vi har osse 2 hunde og 2 inde katte.
    Det lyder ikke af meget , vi kan nogle gange godt syntes det er klemt selvom vi har 190 m2 , men det er nok fordi de alle altid vil være hvor vi er , og nogle gang så skal det være oven på os smiley


  • #6   7. okt 2010 Jeg har 4 siameser katte og en tjekkisk rotte hund på 70 kvm uden have og det køre udemærket:0) Så længe man har aktiverings lege tøj og sørger for alle er aktiveret og har det rart så er det fint...

    Må indrømme mit hjem er mere indrettet efter dyrene end til mig selv...


  • #7   7. okt 2010 vi er i gang med at få lavet et klatrtræ ude på altanen og skal have net for ruderne til sommeren, så de kattene kan løbe rundt på altanen også.. indenfor skal vi på den ene væg lave hylder og køjer til kattene, så de rigtigt kan hygge sig i højde og sådan.. og få fred for hunden..

    Jeg træner meget med min nuværende hund, og den nye ville også være en arbejdshund. Jeg træner stortset hver dag.
    Jeg har tænkt over det med at de kan gejle hinanden op, og der har vi sådan et lille sted de kan løbe løs tæt hvor vi bor, hvor der ikke rigtigt kommer andre. Men de skal også lære at slappe af sammen.

    Jeg er mere hundemenneske hvor manden er kattemenneske..

    Jeg har planer om at skal have børn om 5 års tid, og der har jeg ikke lyst til at stå med en hvalp eller meget unghund. Og jeg har ikke lyst til at vente til først at få hund nr.2 når min nuværende faktisk er ved at være enden nær smiley

    Jeg har tiden til to. Jeg ved mange vil ryste på hovedet og det orker jeg ikke, men for det meste er det dem som ikke har en skid med dyr at gøre. Suk..

    Jeg har af planer at spare det op som jeg bruger på min nuværende hund om måneden, for at se om der overhovedet er råd til endnu en hund. Og her er alt medregnet i. Årlig vacc, forsikring, foder, træning og lidt ekstra.

    Så det hele vil først blive om et års tid.

    Mit hjerte brænder for endnu en hund, jeg er bange for det bliver for klemt, men er også overbevist om det også bare er en tilvæningssag.

    Jeg ved ikke hvordan jeg skal finde ud af om det bliver for meget, andet end at prøve. Og hvis det så bliver for meget, så må jeg leve med det indtil vi finder noget større smiley



  • #8   7. okt 2010 Lige pt. er vi 1 stor hund, 10 katte, 1 kanin, 1 hamster og to voksne på ca. 83 kvm. uden have..

    De 7 af kattene er så killinger, som alle skal væk om under to uger, og kattene går frit ind og ud.
    Når de så er væk, skal vi hente vores lille nye prinsesse, en schæferblanding på 12 uger smiley
    Vi flytter så også lige om lidt, til en lejlighed på 125 kvm. dog stadig uden have.

    Men vi har før boet på 28kvm. med to katte, 5 killinger og en hvalp. Og det gik fint. Med masser af lufteture og oplevelser, så har hunden ikke brug for meget plads, så længe den er sammen med jer smiley


  • #9   7. okt 2010 Synes da det lyder super lækkert med jeres projekt om klatrevæg og indhegnet altan! smiley Det tror jeg helt sikkert kattene vil nyde, også er der jo også sagtens plads til en ekstra hund, når kattene altid kan trække sig lidt væk, hvis du forstår smiley

  • #10   7. okt 2010 så som i vil mene det, så vil det sagtens kunne lade sig gøre?

  • #11   7. okt 2010 Sagtens...

  • #12   7. okt 2010 Jep smiley

  • #13   7. okt 2010 Ja sagtens. Vi har boet to voksne, 2 killinger og tre hunde(to dværgpinscher og en dobermann) på 48cm2 og det gik helt fint. Hundene kom ud og gå og blev aktiveret og der har aldrig heller været problemer imellem dem, nok nærmere tværtimod =)

  • #14   7. okt 2010 jamen så vil jeg med glæde begynde at spare om til min kommende hund.
    Næste spørgsmål er så hvilken det skal være smiley Jeg regner lidt med en australsk kelpie eller Border Collie. Vil så gerne hyrdetræing, og samtidig lydighed og spor. Vil gerne en lidt mindre hund en malinois og prøve en anden slags sport end IPO.

    Jeg er bare så bange for at vælge en forkert race, selvom alt ved de to racer tiltaler mig smiley Men man er jo lidt tryghedsnarkoman og ved hvad man 100% står med med en malle eller schæfer hehe


  • #15   7. okt 2010 som jeg har opfattet det, så passer de racer jeg har kig på godt til mallen, især kelpien og schæferen

Kommentér på:
2 hunde og 2 katte

Annonce