{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

at stoppe med at gå på sofabordet? {{forumTopicSubject}}

ja nu er jeg godt nok lidt sur. det sidste stykke tid har hundene (tror mest det er cuba og nala) taget ting fra sofabordet. papir, og andre ting. det er ved at være ret træls. men nu er det altså blevet for meget.
var lige i køkkenet to min, og da jeg kom tilbage havde de været på bordet og taget en skål med småkager i og spist dem.

hvordan får jeg dem til at lade vær? jeg ser jo ikke når de gør det så jeg kan ikke skælde ud jo. og ved ikke lige hvordan jeg ellers skal gøre.
gider ikke skulle fjerne hver enkelt lille ting fra bordet bare fordi jeg lige skal hente et glas vand i køkkenet.

nogle gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af 2 elstik + fjerne gammelt telefonstik + blændes af så der kan males over 1.200 kr.
  • Hjælp til toilet 1.150 kr.
  • Mast påsætning Lundeborg 1.000 kr.
  • Fliserens 2.300 kr.
  • Fugning af vinduer 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at stoppe med at gå på sofabordet?
  • #1   22. okt 2010 Stå på lur og med det samme de gør det så irettesætter du dem :OP bare gå ud og vent på de laver nummeret. Ellers ser jeg ikk anden udvej end at fjerne alt, hvilket jo er træls hvis man bare skal hente et glas vand.

• #2   22. okt 2010 hehe, ved godt det ikke er sjovt, men herhjemme har vi samme problem. Man kan næsten se, på begge mine, de bare ligger og venter, på vi går ud af stuen, hvis noget spiseligt står på bordet. Enten må du tage tingene med dig, eller lade som om du går ud. Gem dig bag døren, og tag dem på fersk gerning, når de hopper derop. Ellers må du kalde dem med dig, når du går ud af stuen.

Held og lykke med de små tyve smiley

• #3   22. okt 2010 tak. vil prøve og stille mig på lur.
    det underlige er at det ikke kun er spiselige ting de tager.
    altså der kan stjæles og ødelægges er sjovt.
    men jeg prøver og se om jeg kan fange dem i at gøre det.
    ellers bliver de lavet til sutsko;)

• #4   22. okt 2010 Michelle:

hahah kender det, mine er blevet truet med, de kan blive flotte vægtæpper smiley Men det er så irreterende, at man lige går på førstesalen for at tisse, og når man kommer ned, er kaffe væltet og småkagerne spist. Og det hele på under to minutter smiley
    Og i kurven ligger to fede hunde, og slikker sig om munden, og næsten siger: Tak for dessert mor, rydder du lige op efter os? smiley

• #5   22. okt 2010 Ha ha ha Michelle. Vidste slet ikke at Cavalier kunne være så frække. Det må være fordi de er 2 at de er dobbelt så frække. Tror slet ikke Chicco turde at står helt oppe på sofabordet. Han er jo ved at gå ud af sit gode skind når han skal på bordet på udstilling. Ha ha, held og lykke.

• #6   22. okt 2010 Jeg har øvet meget "det er min" med Fie da hun var helt lille. Jeg ved ikke om det kunne være en idé at lære dem det, og så sig det til dem inden du går? Altså peg på småkagerne/kaffen/bordet og sig "Det er min!".
    Jeg kan have alt mad stående lige foran Fies hovede uden at hun rører det, selvom jeg lige smutter på toilettet. Jeg har tit en mad stående på en tallerken på sengen, mens Fie sidder lige ved siden af og kigger på den. Så siger jeg "det er min!" og går og når jeg kommer tilbage sidder hun stadig bare og kigger på den. Så får hun self. en godbid (som jeg igen skal ud i køkkenet og hente).

• #7   22. okt 2010 betina. hehe. ja milo gør heller ikke sådan nogle ting.
    men de to piger. de får nogle lidt for gode ideer nogle gange.:)

• #8   22. okt 2010 Ellers må vi Chicco over og opdrage lidt på dem;-)

• #9   22. okt 2010 Hvad med at sætte et fad med småkager, der har fået en gang Tabascosovs?
    Jeg er helt sikker på, at det sofabord vil blive uden hunde fremover!

• #10   22. okt 2010 Fru:

hehe den prøvede vi herhjemme, bare med peber smiley det eneste der skete var, de nøs en smule og åd så bare videre. For efterfølgende kigge på mig og sige, hvis de kunne tale: Den der ler sidst mor, ler bedst, et lille nys og så slangede de sig ellers videre i sofaen :-)) Måske vi skulle prøve med tabascosovs *GG*

• #11   22. okt 2010 Har læst at man kunne købe en sofa alarm, har dog ikke selv kunnet finde den. Men alarmen fungerer sådan at når hunden hopper op så giver den en alarm tone nok til at hunden skulle lade være med at gøre det en anden gang, men kunne man finde den så kunne den vel også bruges til bordet;;--)) Hvis man som andre siger ikke lige kan tage hunden i at gøre det selvfølgelig;;--))

Kommentér på:
at stoppe med at gå på sofabordet?

Annonce