{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.644 visninger | Oprettet:

Operation af sprunget korsbånd {{forumTopicSubject}}

Halløj er der nogen der har erfaring med sprunget korsbånd hos store hunde og en evt opration? Om der er bivirkniger,,, Kan hunden komme til og løbe rundt igen eller skal den stadig holde sig i ro? Evt priser og gode dyrlæger?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Operation af sprunget korsbånd
  • #1   7. nov 2010 Kan varmt anbefale Nils brendorp på kbh´s dyrehospital. Med store hunde er det vigtigt at den i forvejen ikke er plaget af gigt i hofterne/ albuerne da den jo vil bruge modsatte side til at aflaste det ben der har smerter.

  • #2   7. nov 2010 1000 tak vil tjekke de forskellige steder ud. Og da min hund er ung har han ik gigt endnu har lige været til røngten.... men tak=0)

  • #3   8. nov 2010 Hej. smiley

    Min ældre labrador på nu 12 år, fik nyt korsbånd i en alder af 6 år.
    Det var klart det værd!
    Selvfølgelig var der lidt genoptræning, som han fik i form af et løbebånd i vandbad et par gange om ugen.

    Vores dyrlæge valgte at ligge "fiskesnøren" (det nye korsbånd) dobbelt, da han er en stor basse på 44 kg.
    Vi har intet mærket til det siden overhovedet, og idag hopper han stadig rundt som en lille hvalp, trods sin alder smiley

    Jeg ved ikke, hvor du bor, men vi fik ham opereret hos Hasselager Dyrklinik (Århus S.) ..

    Genoptræningen var suverænt et hit, og er ikke et sekund i tvivl om vi gjorde det rigtige da vi valgte at få ham opereret.

    Mener selve operationen lå i en 10.000 kr, cirka.
    Han er heldigvis forsikret, så de betalte en stor del af det! smiley
    Husker ikke helt prisen på genoptræningen.

    Jeg håber din bliver frisk igen, og at det hele går smertefrit smiley


  • #4   8. nov 2010 Til den slags vil jeg til hver en tid anbefale Ken Lindeblad eller Claus Sloth.

  • #5   8. nov 2010 Til den slags vil jeg til hver en tid anbefale Ken Lindeblad eller Claus Sloth.

  • #6   8. nov 2010 Stemmer i med CH.. Har selv fået lavet det 2 gange ved Ken Lindeblad smiley

  • #7   8. nov 2010 Tak for hjælpen =0)

Kommentér på:
Operation af sprunget korsbånd

Annonce