{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.269 visninger | Oprettet:

Anbefal en race {{forumTopicSubject}}

Da vi skal flytte, får vi heldigvis mulighed for at få hund igen smiley
Men nu er jeg bare tom for ideér til hvilken en det kunne være , så mangler nogle forslag så jeg kan komme igang med at lære om de forskellige racer

Krav:
Lille hund med en maks vægt på 10 kg som voksen
Skal være aktiv, gidder ikke en hund der elsker 14+ timer i sofaen hverdag
Skal være glad for at lave noget (træning, tricks,m.m)
Må ikke af natur være meget gøénde
Må ikke være af Trimmerace,men gerne langhåret
Må ikke være en race der har store problemer med feks allergi og Patella lux og lign.
Må ikke have problemer med eget kønsaggressivitet
Må ikke være en race der er af natur er meget reserveret.

Hvad kan jeg så tilbyde:
Stor lejelighed på 120 kvm, på anden sal (derfor max vægten da den skal kunne bæres op og ned)
Lækker indhegnet have, hvor vi kommer til at opholde os meget af sommeren, når vi ikke lige er ude og sejle.
minimum 3 lange gåture dagligt
2-3 gange hundetræning i ugen (gerne agility/flyball/rally)
Er hjemmegående og derfor vil den ikke komme til at være alenehjemme mere end 3-5 timer pr uge
Vil komme med stort set alle steder, når jeg skal noget.
Bruger gerne tid på at børste o.s.v , derfor pelslængden ikke er vigtigt, men vil ikke ud i at skulle trimme.
Elsker at træne med hunden hvad enten det er "seriøst" træning eller bare indlæring af tricks, men ikke noget der behøver at være på konkurrence plan, bare for at hygge med hunden, men derfor er det nu alligevel rart med en hund der synes det er sjovt at samarbejde.


Så kom med jeres bud på hvilke racer jeg skal kigge nærmere på, så jeg har lidt at lave i den tid hvor jeg bare går og venter på at kunne flytte ind i den nye lejlighed. (der er laang tid til den 1/2-11 smiley )
og anskaffer mig selvfølgelig ikkke hunden før jeg er kommet godt på plads, så den ikke ender i først at flytte fra opdrætteren og hjem til os for derefter at skulle opleve at stresse over at hjemmet bliver flyttet igen igen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en race
Kommentér på:
Anbefal en race

Annonce