{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

kan jeg gøre noget anderledes?? {{forumTopicSubject}}

Ja Elmos sygdomsforløb on and off på 2 år har altså ændret ham. Han elsker stadig at komme ind til dyrlægen, og han er vild med at hilse på alle mennesker, men så snart vi skal ind i selve rummet til undersøgelse... ja så er han ikke glad mere.. han ryster og er helt nede.
Jeg roser ham.. pyldrer ikke... han vil ikke tage imod godbidder. Han bliver ikke sur, og ja han finder sig i alt, men er blevet noget utryg/bange.. eller hvad man skal kalde det.

Kan jeg ændre dette... træne det væk..??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan jeg gøre noget anderledes??
  • #1   21. dec 2010 Kunne du evt få lov og komme forbi en gang imellen og bare gå ind og hilse på og ud igen.
    Det ved jeg nogle har gjort med held.
    Kanon flot profilbillede du har fået.


  • #3   21. dec 2010 Altså at komme ind på selve Lanbohøjskolen er intet problem... hele kroppen logrer.. han eeeeelsker alle... men når vi kommer ind i selve undersøgelsesrummet.. på det sidste har jeg måtte bære ham ind.. han har nægtet at gå :-(( Det gør sgu ondt på mig.

    Han har i forløbet fået taget skrab mange mange gange uden problemer.. og ja så tjekket, tjekket .. og har for lidt over en uge siden en kikkertundersøgelse i venstre albue.. og ja det har godt sat sine spor.. skulle have taget de to sting i dag.. han rystede helt vildt.. øv øv øv..

    men hvis jeg skal træne det, så skal jeg jo nok have lov til at gå ind i undersøgelsesrummene??

    Brug hjernen... tak.. det er der en sød bruger herinde som lige lavede.. fint smiley


  • #6   21. dec 2010 Hmm synes det er svært.. altså dyrlægen er jo næsten altid en dårlig oplevelse.. eller forbundet med ubehag.. eller er jeg forkert på den... enten et stik, blive pillet her og der.. osv.. synes det er svært at undgå.. og ja da han har været så meget syg, så har han jo oplevet, hvad andre hunde oplever hele deres liv... det gør mig bare ked af det... øv altså.

  • #9   21. dec 2010 Tror du skal samarbejde lidt mwd dyrlægen. Helt ind i undersøgelsesværelset, en hurtig kort snak og ud igen.
    Og du ¨å beregne det skal være ret tit i starten.
    En af vores venner havde en sheltie der var skrækslagen som din.
    I samarbejde med dyrlægen fik de lov og komme en del gange kun for bare og gå ind i værelset og vende.
    Han elsker ikke rummet men er meget mere rolig nu.
    I dag kan dyrlægen kalde ham derind, det kunne han absolut ikke for 6 mdr siden.


  • #10   21. dec 2010 Brug hjernen.. ja det lyder måske som en løsning.. mon de gider det på KVL.. hmm jeg skal til genoptræning med ham og måske det kan gøres samtidig med..

    Jeg synes ikke han er skrækslagen.. endnu.. men ja han stresser/ryster... men det er jo nok til at han ikke har det godt.. jeg må vist hellere tale med dem.


  • #11   21. dec 2010 efter disney havde haft øremider er hun også blevet nervøs for dyrelægen da det gjorde frygtelig ondt at få ordnet ørene.
    hun har det ok hvis hun er nede på gulvet og gå rundt selv på gulvet og jeg kaster lidt godbidder til hende men bordet er hun ikke glad for.


  • #12   21. dec 2010 Sabrina.. måske jeg skal høre dem om han kan slippe for bordet.. men ved ikke om de går med til det?

Kommentér på:
kan jeg gøre noget anderledes??

Annonce