{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.236 visninger | Oprettet:

Kat og hund ( jagt) {{forumTopicSubject}}

Vi har fået en lille misser i dag og han er nuttet.
Min hund er meget int. i misser, men han(katten) hvæser bare af hende og så skal hun ikke nyde mere..

Men hvad med jer andre der har hunde evt. jagthunde, hvem bestemmer af dem ? Og hvor længe kan jeg forvente der går før de "kan" sammen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat og hund ( jagt)
  • #1   28. dec 2010 Sidste år forærede jeg min far en kat, boede ude ved ham i den periode, fordi han var på ferie..

Første gang katten så hans og min hund var den frygtelig bange og hvæste også af dem. Anden gang var det så kun én hund og så var der ikke noget og da der så kom hund nr 2 var der heller ikke noget. De var rigtig gode venner og tror lidt katten troede den var hund :o)

Det var så en hvid schæfer og en cocker katten mødte og derefter frygtede den ingen hunde den mødte. Der hvor den blev født var den så også vant til hunde.
    De 2 hunde ville nu gerne jagte katten hvis den løb, men den lærte jo hurtigt bare at stoppe op så..

Tillykke med lille mis :o)

• #3   28. dec 2010 Her er både katte og hunde! Og har altid været det, så både hunde og katte er vokset op med den nogen af den anden "slags"!
    Unghunde skal lige lære, at katte ikke er noget man farer afsted efter, men det lærer kattene dem nu selv!
    Mine katte flytter sig ikke en meter for nogen hund, så hundene vælger at katte er "usynlige";-D

• #4   28. dec 2010 Min er godt nok ikke jagthund, men hun var ved at gå ud af sit gode skind, da jeg fik kat. Hun havde dog en helt naturlig respekt, især når katten hvæsede og der gik ikke mange dage før, der ikke var problemer. I starten syntes jeg, det var katten, der havde bukserne på - nu ved jeg faktisk ikke helt. Især Disen kan godt være lidt grov, men katten har jo altid mulighed for at slippe væk og han har tilsyneladende ikke rigtig trang til at sætte sig i respekt

• #5   28. dec 2010 http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=43896

Her kan du se lidt af, hvordan de første par dage gik, da katten ankom smiley

• #6   29. dec 2010 vores Drever (jagthund til fingerspidserne eller er det poterne) prøver at styre vores gamle Main Coon, men jeg vurdere at de bestemmer lige meget. Dreveren vil dog ikke så gerne at katten ligger i kurven, så efter mange gange at have prøvet at hive kat og lammeskind ud af kurven med det resultat at kurven fulgte med, så gik han en aften frem og tilbage, frem og tilbage, og så virkelig ud til at tænke over tingene. Resolut gik han hen over den sovende kat, tog fat i lammeskindet og rullede katten ud, hvorefter han lagde sig veltilfreds i sin kurv. Dreveren kan dog godt blive grebet af jagtlyst over for vores katte, men det er gamle erfarne katte, så en klo det rigtig sted for ham gerne til at stoppe ellers går vores aussie Holger imellem og så er der dømt fred.

• #8   29. dec 2010 Hvor har i andre madglade hunde, kattens foderskål stående ??

• #9   29. dec 2010 på 1.sal med en låge for trappen

• #10   29. dec 2010 PS
    På klaveret smiley

Kommentér på:
Kat og hund ( jagt)

Annonce