689 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

kan ikke få ham til det kan ikke få ham til det

vi har lige fået en skøn labrador hvalp han er 10 uge imorgen, men vi har tænkt på hvor langt tid går der før han sådan rigtig vil gå tur for vi har kun prøvet to gange og gå over på en mark men han skal lige bæres lidt af vejen men når vi så kommer der over er han helt vildt, men så igår ville vi gå en tur en anden sted og han skulle bæres de første 10 min, og så satte vi ham ned men han ville bare tilbage. så vi håber der er nogen med et godt råd

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan ikke få ham til det
  • #1   2. jan 2011 Små hvalpe skal ,som sådan, ikke gå tur. De skal ud og opleve verden. Sådan en lille fætter bør ikke gå i længere tid end ca. 10 min.

• #2   2. jan 2011 Han er slet ikke tryg endnu........ Så nøjes med at gå hen et sted, hvor I kun skal gå få minutter.... Og så lad ham snuse og lave hvad han slal på det sted. Der går I hen HVER gang.

Husk at en hvalp har ikke brug for motion........ Den har brug for oplevelser...... Og det får en hvalp gennem næsen, ørerne og øjnene:-)

• #3   2. jan 2011 tak for de gode råd, men vi er nok lidt for hurtig så for hele denne uge har han kun været det sammen sted hver gang vi prøvet for første gang og gå et andet sted hen igår og så idag, men skal vi bliver ved i et par uge mere det sammen sted

• #4   2. jan 2011 Pepper var også meget forsigtig de første par uger. Der måtte jeg bære ham ned til en græsplæne, 2min fra hvor vi boede dengang, og da han havde gjort hvad der skulle gøres, satte han sig bare ned og ventede på jeg bar ham hjem smiley
    MEN, fandt så ud af at han var bange for bilerne, som kom kørende ude på den anden side af hækkene. (Der lå en meget trafikeret vej)

• #6   3. jan 2011 stort tillykke med hvalpen...
    har desværre ingen råd til dig da jeg aldrig har haft en hvalp :O)

• #7   3. jan 2011 ok her hvor vi bo er der næste ikke nogen biler, men kan godt genkende det med og skal bære ham, for når han er færdig med det han skal sidde han bare sig ned igen og skal bæres op men igår begynde han selv og gå op af trappe og det skal han ikke i den aldre tak kenneth og ditte.

ja det er rigtig han gør det også kun rundt om vores bolig, men kan godt følge dig i at det med at han kan lugte store hunde og det gør ham utryg, tak palle

• #8   3. jan 2011 havde samme "problem" da jeg fik min halvp..
    Men hver dag gik vi bare hen af vejen og tilbage igen. når hun da ville så langt.. lidt efter lidt gik det hurtigere og hurtigere og lige pludselig turde hun endda tisse på vores lille "tur". tålmodighed det kræver det smiley
    Og stort tillykke med hvalpen.

Kommentér på:
kan ikke få ham til det

Annonce