{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

F**k hvor var det pinligt. {{forumTopicSubject}}

Jeg synes eller ikke at jeg normalt bliver pinlig berørt over egne handlinger, men idag gjorde jeg. Eller også må jeg bare erkende at jeg er uhelbredelig hundetosset.

Jeg futtede rundt ved Nørreport station (KBH) hvor jeg så støder på den smukkeste hund og dens ejer. Jeg synes det ligede en Cane corso, men jeg var alligevel ikke helt sikker. Jeg bliver så enig med mig selv om at gå over og spørge, det gør jeg så og jeg kan vikelig godt forstå hvis ejeren blev en smule forfjamsket når der kommer et stk. ivrig lilla-frakke kvinde med skørt krølle hår hen og siger "Hvad er det for en vaps?!" Den er godt nok super smuk!
Ejeren virkede noget overraske da han svare "hunden?,det er en cane corso. tak!"

Håber han tog det som et kompliment, det tror jeg for han virkede lidt glad....

Nå, men jeg fik da styret min nysgerrighed.... *g*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  F**k hvor var det pinligt.
  • #1   9. jan 2011 hehe.. Ja når det kommer til hunde e det svært at styre sin ivrighed og tænke en ekstra gang inden man går hen til vildt fremmede over jublende pga deres smukke hunde smiley

  • #3   9. jan 2011 Vi var på familietur i Aalborg Zoo en dag. Så ser vi en dame der står på et stykke græs med en super flot hvid hund. Min bror og jeg kan tydeligt se at det er en hvid schæfer men min far (som sædvanligt) bliver ved at sige os imod. Og det gad jeg ikke at høre på, så jeg gik over for at spørge damen. Og vi fik da ret. Hvis jeg ikke havde spurgt, kunne vi jo ikke få afsluttet diskussionen.

    Sådan noget kan jeg sagtens få mig til smiley


  • #4   9. jan 2011 Jeg har flere gange set overraskede muskelhundejere, der slet slet ikke fatter, at synes deres hund er fantastisk at se på og siger det til dem og kæler med deres hund.

    Det er til at få øje på, at det ikke sker så ofte.


  • #5   9. jan 2011 Det kommer da vist an på om det er i DKK, eller i anden klub med hensyn til om det er en schæfer når den er hvid smiley

  • #6   9. jan 2011 *CH* -

    Du kan dælme også tro, at det er en helt utroligt skøn følelse man får i kroppen, når det en sjælden gang sker smiley


  • #7   9. jan 2011 Danielle - det er jo dejligt følelsen kan komme. Nogle gange bobler man lidt mere over ting bare fordi de ikke er sædvanlige...

    Så selvom jeg ville ønske, at der var mange, der kunne se at det er udstrålingen og ikke udseendet, der er tiltrækkende ved en hund, så er det da dejligt, at du kan få en speciel følelse ud af det, når det endelig sker ;o)


  • #8   9. jan 2011 Ha ha, det kunne jeg også have fundet på.

    Når jeg cykler på arbejder kommer jeg forbi en ung kvinde med sådan 3 creme farvede hunde. En eller anden dag hopper jeg altså af cyklen og spørger hende hvad det er for nogen. Har overbevist mig selv om at det må være "labradoodles".


  • #9   9. jan 2011 Ihh det kan jeg også finde på. Så en dag en dame med en stor rød, spinkel smuk smuk hund. Hun gik et stykke foran mig. Til sidst kunne jeg altså ikke styre mig, og sagde højt undskyld, så damen vendte sig om. Jeg spurgte så hvad det var for en race, for den var da gudesmuk, for jeg var ikke et øjeblik i tvivl om den var ren racet, Hun fortalte så det var en Pharao hound. Jeg spurgte så om jeg måtte hilse, og det måtte jeg. Gud hvor var den lækker :-))

    Har dog aldrig oplevet det med mine egne, efter de er blevet voksne, men ville da blive rigtig glad, hvis nogen gjorde det smiley


  • #10   9. jan 2011 Anne:

    Takker :-)) må så også indrømme, Deedee nok ville være den eneste Rotweiller jeg ville turde røre, hun ser virkelig dejlig ud, har jo min lille angst for de store rotte basser smiley men din basse, og med dig for enden af snoren, tror jeg godt jeg ville turde smiley


  • #11   9. jan 2011 Årh, når man bor på Nørrebro, bliver man stoppet for ca. hver 10. skridt man tager. Det kan faktisk godt blive for meget, selvom folk mener det godt :b

  • #12   9. jan 2011 *CH* -

    Det er rigtig dejligt, ja. Og man lærer bestemt at værdsætte følelsen endnu mere, når det ikke er noget der sker ret ofte smiley


  • #13   9. jan 2011 Når man har schæfer oplever man også kun meget sjældent at nogen vil hilse på den.

    Ihvertfald når den er voksen. Som hvalp vil alle sige hej - hvilket giver lidt af et cirkus fordi det er umuligt at lære den at ignorere mennesker, når alle kommer til den *GG*
    Og at ignorere dem er nødvendigt, den dag, de ikke længere synes den er så sød ;o)


  • #14   9. jan 2011 Det er så hyggeligt når folk virker interesseret i ens hund smiley
    Vi er også tit blevet spurgt ind til vores Kerry Blue Terrier - og hørt mange bud på hvad folk tror hun er *G*
    Hun er blevet kaldt både schnauzer, puddel og "nettohund" *G*


  • #15   9. jan 2011 Synes at en hvis schæfer ser mere fredelig ud eller hvad man kan sige, ikke fordi at en schæfer i den "rigtige" farve ikke kan være sød. Min onkel har en i hvid, og hold da op, den kan man da godt nok slet ikke blive bange for. Den lyser bare langt væk af at være en hyggehund

  • #16   9. jan 2011 Steffen den er også avlet mere målrettet mod at være familiehund/udstillingshund.

    Men der har været en overgang, hvor de ikke var så sunde i hovedet - det tror jeg dog er overstået nu.


  • #17   9. jan 2011 Det har jo så også noget med hvordan den bliver præget, for en fodermand vi har, har dem inden for dkk hvor de jo bare hedder hvid hyrdehund og de er helt vild sky og ikke vilde med fremmede.

  • #18   9. jan 2011 Anne -med rotterne .

    Hvad ?? hehe...spørg du altid en anden rottweiler ejer om hvad det er for en vaps.....når du ved det er en rott.....hehe.......arrhhhh okay...er lidt overtræt så jeg hiver den lave humor op af hatten......

    Go aften smiley


  • #19   9. jan 2011 Anne Julie F:

    I virkerligheden.....hvem var du så mest intra i??? Hund eller ejer??? hehehe smiley


  • #20   9. jan 2011 Andreas: Absolut hunden! Husker ikke engang hvordan gutten så ud...

Kommentér på:
F**k hvor var det pinligt.

Annonce