{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund i sofaen
  • #2   26. jan 2011 Mine må, de føler sig ikke med i flokken hvis de bliver henvist til gulvet, har prøvet og det sker ikke igen :o)) Før havde vi en stor labbedreng han måtte ikke, så havde der heller ikke været plads til os GG men har satte sig jo bare med den ene balle i sofaen når han ville nusses såååå ellers tror jeg har var godt tilfreds ;o))

• #3   26. jan 2011 hej.
    jeg tror at det er som man er til jeg har en lille hund og en mellem stor hund og de må begge være i sofaen hvis de gider. men det skal være enten eller.

• #4   26. jan 2011 Min må være i sofaen, men ikke i sengen... Jeg har altid syntes at hunden må være alle steder, min kæreste synes de hører til på gulvet... Så kompromiset blev at hun kan være i sofaen smiley Og jeg må sige at nu er jeg glad for at have min seng for mig selv, og tror faktisk aldrig jeg vil lade en hund være med der.. Og omvendt med min kæreste synes han nu at det er super hyggeligt hun er med i sofaen og kunne ikke forestille sig andet... Jeg tror det kommer an på hvad man er blevet vant til smiley

• #5   26. jan 2011 Min må være over alt..:o) Og det er fordi det synes jeg bare hun skal have lov til.. Og så er det hyggeligt at putte sammen..

• #6   26. jan 2011 PS han brugte sofaen når vi ikke var hjemme, et skarn var han;o)

• #7   26. jan 2011 Mine må være i sofaen - Ja faktisk er de mere i sofaen end i nogle af deres kurve :o)
    Elsker at have dem i sofaen - Samtidig er det i sofaen der ligger dyner mv. når de er alene hjemme.
    De sover også i sengen, under min dyne om natten. Men der er lukket til soveværelset når vi er på arbejde.

• #8   26. jan 2011 Mine må være over alt de sover i sengen under dynen og har altid gjort det..

2 stk chihuahua:o)

Havde jeg haft 2 stk irsk ulvehund, kunne det godt være det var en smule anderledes, men kunne skisme ikke undvære dem hverken i sofaen eller sengen, og skal aldrig ha en så stor hund. så alt bliver ved det gamle:o)

• #9   26. jan 2011 Jep hun må komme alt det hun vil i sofaen og sengen. Malou er nu en lille hund, men hvis den havde været større måtte den sikkert også, men så skulle jeg nok have en mere stabil sofa smiley

• #10   26. jan 2011 Mine må være i sofaen men ikke i sengen -tidl måtte reiki osse være i sengen, men hans forsøg på at fore min dyne med hundehår blev altså belastende *G*

Tror ikke det har meget med hundestørrelse at gøre -det er vidst mere hvad vi hver især synes er hyggeligt:o)

Mine forældre har ALDRIG villet have hund i sofaen eller sengen. Lige før jul fik de hund nr 2 og nu må begge hunde altså være i sofaen, og den nye har sågar sneget sig til e plads i sengen osse;o)

• #11   26. jan 2011 Begge mine boxere må være i sofa og seng.
    De må fordi vi alle syntes det er hyggeligt smiley

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 398
    #12   26. jan 2011 Mine måtte godt være i sofaen, men de var ikke så store så det gjorde noget.Men var de nu nogle store knokler ville jeg nok vælge det fra. Mine har aldrig måtte være i sengen eller soveværelset.

• #13   26. jan 2011 Tillægsspørgsmål smiley
    Er der forskel på om det er en hyggefamiliehund eller en konkurrencehund/brugshund

• #14   26. jan 2011 Ja jeg er så mega dobbelt moralsk...
    De små må gerne, men den store må ikke. Hans kurv str i stedet ved min side af sofaen (den er ikke så stor) så jeg kan nå ham og så har han en sækkestol jeg gerne ligger mig i om aftenen når vi har spist. Han skal jo ikke ligge alene, men sofaen er bare ikke stor nok til os alle

• #15   26. jan 2011 Her må begge hunde være i sofa og seng - både den lille på 4 kg og den store på 30..

• #16   26. jan 2011 Mine hunde må være overalt - sofa, seng, stol osv. Også når vi spiser så længe de ikke sidder med snudeskaftet i tallerknen.

Og den ældste sover PÅ sofabordet når vi ikke er hjemme - så hun synes det er en fin ide med hunde i møblerne.

• #17   26. jan 2011 Mine må være i lænestolene men ikke sofaen. Sengen , ja.

• #18   26. jan 2011 Vores måtte være i vores seng, før vi fik soveværelse på førstesalen. Til gengæld er han i begge 3 personers sofaer og i gæstesengen og har altså fri adgang til alt i stueetagen, men nul hunde på førstesal (så det nyder katten af og til, at man kan slappe af deroppe)

Hunden eeeeelsker simpelthen at ligge helt udstrakt på den ene sofa og så rigtigt have hovedet på et par sofapuder. Den stakkels hund på 36 kg smiley

• #19   26. jan 2011 over alt...

• #20   26. jan 2011 Mine hund må være alle steder. Og det må de fordi det er smadderhyggeligt.

• #21   26. jan 2011 jeg har 2 brugshunde som bliver brugt til vagt og træning de må godt være i møblerne på mine betingelser dvs hvis jeg siger de skal væk ligger de på gulvet

tror ikke der er forskel på brugshunde eller familiehunde set med hundens øjne

• #22   26. jan 2011 Ja min må godt og han sover også i min seng sammen med mig men han er også en lille hund smiley

Når han leger med andre hunde vil vi ikke have dem i sofanen for så kan man ikke selv være der mere hihi smiley Gider ikke to hunde der leger i sofaen men de må godt i min seng smiley

Alle hunde får lov til at komme op i min seng både store og små smiley

• #23   26. jan 2011 nej det er der ikke min den ene er en bayersk bjergschweisshund og den anden er en pomeranien..

• #24   26. jan 2011 Da jeg skulle ha hund, så skulle den hverken være i sofa eller seng... Og heller ikke fodres ved bordet... Er egentlig stadig af dem mening, men å underlig vis er han i sofa og seng alligevel.. OG ja, han får sgu også ved bordet.. Det fik min far ødelagt og jeg er ikke bedre selv

• #26   26. jan 2011 3 hunde er da 1000 gange bedre til at give en varme end en varmedunk, når man kryber i en kold seng. Så selvfølgelig må de putte hos mig, men ikke hos min mand. Det er så mest synd for ham. Baloo vil allerhelst ligge i arm hele natten, men så stille kan jeg ikke ligge. Men så længe jeg kan, så ligger vi i arm. der er ikke noget mere hyggeligt at ligge og høre på hans rolige vejrtrækning når han sover. Tøserne ligger hvor de vil.

De må alle være i sofaen, nogle gange vælger de det så selv fra, og det har jeg det ganske OK med.

• #27   26. jan 2011 Mine 4 og katten må gerne være både i sofaen og sengen. Jeg tror da slet ikke jeg kunne sove, hvis ikke de var der :o)

• #28   26. jan 2011 Ja det må de da, både den store og lille smiley Og det må de fordi jeg har fået hund for at være sammen med dem og jeg ligger sku ikke på gulvet og ser tv om aften..

• #29   26. jan 2011 Baldur må være der hvor han vil, også i sengen og han har også en vindueskarm som han elsker at ligge i og kigge ud i haven og op mod vejen.

• #30   26. jan 2011 Vores må ABSOLUT ikke være i sofaen eller i andre møbler. Vi har hende heller ikke ovenpå. Hvis vi kan mindske de hundehår til bare gulvet så er vi tilfredse. Hun må heller ikke være i køkkenet. Men hun er også ude det meste af dagen. Og når vi ikke er hjemme , er hun i gangen under trappen på sit tæppe.

• #31   26. jan 2011 vi har lige fået en ny lædersofa, og oskar har været vandt til at at være i sofaen før, så det må han også nu, men dog kun der hvor hans tæppe ligger smiley han har så fundet ud af at han ikke gider ligge der når der ikke er noget ryglæn, så jeg har købt en blød stof kurv til ham som han har i sofaen smiley høhø og nu elsker han at ligge der igen.. skøre hund smiley

• #33   26. jan 2011 Min må være i sofaen og i min seng, men ikke mine forældres seng. Han må være i sofaen og sengen fordi det er dejligt at være tæt på ham.

• #34   26. jan 2011 Vores må være i sengene, ikke i andre møbler. Vi vil godt kunne have gæster der ikke skal sætte sig på ti kilo hundehår. Og så fylder de ganske enkelt også bare for meget.

• #35   26. jan 2011 vores er i både sofaer og seng. Men er ik sikker på jeg gad det, hvis det havde været GD´er, vi havde.

• #36   26. jan 2011 når manden må, må hunden også:)

• #37   26. jan 2011 Mine tøser må være alle steder........... Undtagen i soveværelset. Det er huets eneste hundfri område af den simple årsag at både min mand og jeg er allergiske overfor hunde:-). Så når vi sover må vi have et "frirum".

Og tøserne har det fint i resten af huset:-)

• #38   26. jan 2011 Hjemme må vovsen godt være i sofaen- den er af læder så den er nem at rengøre...!
    Men han må ikke være i sengen, da den er for høj til at han kan komme op, uden at lave ridser sengen...!
    Til gengæld må han godt være i sengene i sommer huset men ikke i sofaerne ;-D Ret forvirende men han forstår det smiley

• #40   26. jan 2011 Mine må være, hvor de har lyst undtagen på bordene og i klædeskabet. Jeg kan vist ikke forklare hvorfor, det må de bare. Måske fordi jeg synes, det er hyggeligt og de også ser ud til at hygge sig med det.

Jeg har aldrig haft en stor hund, så ved ikke om det ville være anderledes. Jeg tror det nu ikke, min moster har en new foundlænder blanding, som jeg plejer at sove i arm med, når jeg besøger hende og det er da også lidt hygsomt smiley

• #41   26. jan 2011 Mine må ikke være i sofaen og da de ikke kommer på 1. salen kommer de heller ikke i sengen.

Vi har to ret store hunde og da vi også ind i mellem har gæster, så synes vi det var lidt irriterende at hundene skulle fylde det hele.
    Så var det nemmere at sige de slet ikke måtte, end at de kun måtte når der ikke var gæster.

1. sal kommer de ikke på, da jeg ikke synes de behøver drøne op og ned af trapperne. For deres egen skyld _ så ingen menneske seng til dem.

De lider ingen nød smiley Har lækre senge og dyner/tæpper de kan putte i. Og jeg indtager gerne gulvet med dem til en dejlig kæle/putte omgang.

• #42   26. jan 2011 tidligere havde jeg alle mine hunde over det hele -- men må bare erkanede at jeg ikke får sovet om natten når jeg skal dele seng med så mange hunde.. manden vil jo også være der..

så lavede min mand et hundeværelse de skulle sove på --

og nu sover min mand så på hundeværelset og jeg og hundene i sengen..

nej gas.. de er på deres værelse om natten - men ellers er de over det hele

• #43   26. jan 2011 Jeg vil ikke dele seng med min hund.

Min cavalier måtte gerne være i sofaen altid, også når der var gæster. Han fyldte ikke så meget og forholdt sig altid roligt deroppe.

Buddy prøvede vi at have i sofaen i starten, da han var vant til det. Det kunne vi ikke holde ud. Han væltede rundt og kravlede bagom dig langs ryglænet, hvis du rakte ud efter kaffen og var derefter ved at vælte dig ned af sofaen, selvom den har bredt sæde. Desuden har han det med at grave i tæpper og madrasser, hvor han gerne må ligge - gider ikke komme hjem til et hul i min sofa smiley så nu må han kun være i Fatboyen, kurven, transportburet eller simpelthen på gulvet, han lærte ikke hurtigt nok at være rolig og afdæmpet og så røg han ned i stedet.

Jeg synes nu så at store hunde kun er velkomne i sofaen efter invitation, ellers fylder de det hele når der er gæster *GG* Så i den situation skal de rømme sofaen og ligge på gulvet eller deres egen plads.

• #45   26. jan 2011 Ja mine hunde må være i sofa og seng.
    Min hund var og den næste bliver lille hund.
    Hvis jeg skulle have en stor tror jeg, jeg ville lade den bruge sofa men ikke seng.

• #46   26. jan 2011 Min hund må hverken være i sofaen eller i sengen.
    Hos mine forældre, må den sove ligge i sofaen og sove i sengen, det kan den sagtens finde ud af og den gør begge dele smiley
    I sommerhuset har jeg prøvet, at lokke den op i sengen, men den vil heller ligge i sin kurv .

• #47   26. jan 2011 De må ligge i sofaen, og de sover i sengen. Tayson elsker at ligge helt tæt og putte, så det kan ingen af os undvære.
    Nu har jeg valgt ikke at have stofsofaer fordi jeg har hund, selvom de ikke kom i sofaen slæber man hår rundt med sig så de ville ende på sofaen alligevel.
    De har heller ikke kurve længere smiley

• #48   26. jan 2011 Mine må ikke være i sofaen eller sengen !! Dog lyder der et bump HVER morgen, når vækkeuret ringer, og sofaen er varm smiley
    De kan også finde på at ligge sig i sofaen, hvis vi har småbørn på besøg, simpeæthen for at komme fra gulvet !!

Vores soveværelse, samt ungernes værelse er "hundefri", gider simpelthen ikke at de sviner hvor vi skal sove!!

• #49   26. jan 2011
    Mine er over det hele - i sofaen og i sengen. Ville dog ønske at jeg havde været mere "hård" da de var små, og havde sagt nej til sengen.

Jeg bliver vækket flere gange om natten fordi den lille skal ind under dynen, så bliver det for varmt og så skal han ud, og efter et stykke tid så var det alligevel hyggeligere under dynen, og så vil han under igen....

Men jeg kan heller ikke få det over mit hjerte at smide dem ud af soveværelset..... De er selskabs narkomaner....

• #50   26. jan 2011 Kia må være i sengen men ikke i sofaen undtagen når der skal ses gyser :o)

Kia må slet ikke være i stuen andet ved de lejligheder så det kommer ret naturligt :o)

Størrelsen har ikke så meget at sige. Herhjemme er stuen kattens domæne.

• #51   27. jan 2011 Har en mellem stor hund, og hun må være over alt, elsker at ligge og hygge med hende og hun elsker det også. I starten var hun i sengen da vi syntes det var synd hun græd sådan den første nat, vi ville så efter noget tid lade hende sove i hendes kurv på gulvet ... den tid kom aldrig og nu er der gået et år smiley men jeg elsker det. Det er nok være med kæresten han så hvis helst hun var nede fra sengen...

• #52   27. jan 2011 Vores har været i sofaen altid, men så købte vi ny sofa og så blev de henvist til gulvet. Troede det ville blive en umulig opgave at få dem ned, men vi kombinerede det med en flytning, så gik det helt af sig selv.
    De må gerne være i sengen.

• #55   27. jan 2011 Min hund må være alle steder - fordi det er sådan jeg ønsker det skal være.
    Jeg har haft store hunde, som også var overalt - denne gang lægger jeg ikke skjul på, at jeg glæder mig til en mindre hund, sådan at jeg ikke skal ligge i ben enden på få centimeter og sove om natten smiley

• #56   27. jan 2011 Hjemme hos os er det kun den lille der må være i sofaen, de andre to er henvist til gulvet. Ingen af dem må sove i sengen.

• #57   27. jan 2011 På borde er det eneste sted vores hunde ikke må opholde sig...

Ellers er der frit lejde.

Kommentér på:
Hund i sofaen

Annonce