NUPO kuren NUPO kuren
Nu VED jeg at folk der har en negativ holdning til dette emne allerede HAR kigget og allerede pønser på en sarkastisk kommentar, men det er IKKE det jeg leder efter . På forhånd tak.
ANYWAYS, jeg skal til at prøve NUPO nu her, jeg bruger den metode med 10 brikker, læs evt. mere her: http://nupo.dk/vaegttab/nupo-diaeter/nupo-kuren-10-brikker/
Hvis I selv har erfaringer med NUPO må i meget gerne skrive :). Derfor emnet :p.
Mvh. Kimberley
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 499
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.249
apr 2010
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 17
Renee: Indtil videre har jeg bestilt en "startpakke" . Det er en pakke med en af alle de forskellige varianter, så man kan se hvad man bedst kan li ;). Du kan se mere på nupo.dk, det er et ikon der ligger i toppen af sitet.
Jakob: Har du en større forklaring på hvilket "program" hun kørte?
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.249
Bare det var mig! Det er så fornøjeligt at tage på!! :O)
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.776
Har selv tabt 40 kg med madlog
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.006
Så NEJ TAK !
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 84 Svar: 1.058
Har prøvet nupo, men syns' jeg kører død i det med at tælle brikker...og andre kure hvor man evt. skal veje maden osv...For besværligt, når vi er mange i husstanden der skal tages hensyn til
apr 2010
her fra den 1 feb skal jeg igen til at tage mellm 5 og 8 kg på igen. så der skal altså spises en del.
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 66 Svar: 472
Jeanette C: Hvad er det for en protein-kur?
sep 2007
Hvor jeg skærer næsten alle kulhydrater fra..Og grøntsager med for meget stivelse i (eks. kartofler, gulerødder), alt hvedemel skæres væk, ingen pasta, ris og lign.
Nogen er for den og nogen imod den...
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.626
Pt får jeg Nupo om morgen og ind i mellem om aften. De andre måltider består af grøntsager og magert kød.
Jeg træner 7-8 timer fitness ( styrke- og konditionstræning ) om ugen.
Vægtabet er gået noget langsomt her de to første uger, men jeg ved at der nok skal komme fart på ( kroppen kan gå i chok over den ændret livsstil).
Har for første gang idag, smagt den nye (nupo) med mango. Den er altså god og uden den der bismag. Supperne smagte jeg for et par år siden. Dem kan jeg simpelthen ikke få ned.
Jeg håber at du får god fornøjelse med din nupokur- og så husk at med motion og masser af styrketræning ( muskler forbrænder fedt ), bliver kroppen langt pæner at se på bagefter.
jan 2005
okay mange tak, men så spiser du hovedsageligt kød og grønt, hvad med dressing på salaten? og hvad til morgenmad?
jan 2005
Flot vægttab, og sikke et aktivitetsniveau - flot.
Nu vil jeg også indrømme at jeg kun har smagt kakao versionen indenfor Nupo, men det er også dyrt at købe en masse forskellige, hvis man så ikke kan li dem :o(
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 875
bruger ikke noget brik eller noget - gør det på min måde, bruger det til at indtage mindre kallorier , så vil spise aftensmad med min søn - så undlader jeg bare at blande stivelse og kød og tage en mindre potion, ja under alle omstændifheder ender jeg med at indtage mindre kcal end normalt - ergo så taber man sig , man får 7-800 kcal med 6 breve om dagen, jeg (som skal smide 20-30kg) skal spise sundt osv op til 1600-1800 kcal om dagen for at tabe mig - så ja det er jo bare at nupo på forhånd har talt de her kcal
held og lykke til jer andre som skal starte med vægttab - nu ser jeg hvor længe min tygge funk´tion holder det ud - ellers er det vist godt at drikke om morgenen - det prøver jeg i hvert fald bagefter *Gg*
sep 2007
Der er nogle enkelte færdige saucer der er ok at spise...Og ellers dressing ja, el. en sauce lavet på grøntsager (feks. kogt blendet broccoli tyndet op med bouillon, smørklat, fløde)..
Til morgenmad er det feks. æg, bacon...suppleret med grøntsager
Max. 2 skiver rugbrød om dagen...
Som hovedregel spises ikke noget der indeholder over 10 g. kulhydrat pr. 100 g.
Da min mand og jeg i en periode udelukkende spiste efter proteinkuren, tabte han 10 kg på 2 mdr. - jeg tabte "kun" 3 kg, men var heller ikke overvægtig.
Vi spiste kød, en masse grøntsager, ost, fisk, fjerkræ osv...Lavet på alle mulige måder og kombinationer...
Som snacks en enkelt dag i ugen, fik vi kim's peanuts og flæskesvær...
apr 2010
jeanette- jeg ender altid op med kogte grøntsager , hvad kunne det f.eks være i fik til køder ? ud over frysepose grøntsager *Gg*
sep 2007
Ofte tager jeg rå grøntsager, og svitser/steger dem på panden (i lidt olie og evt. med en grøntsagsbouillon el. soya), så er de tyggefaste - gider ikke udkogte grøntsager...De bliver selvfølgelig smidt på panden i rækkefølge, så de hårde grøntsager får lidt mere tid end de bløde grøntsager (hvis det gav mening)
Eller bager dem i ovnen..
Noget vi syns' er vigtigt er, at blande grøntsager/salat i forskellige farver...for at det synsmæssigt også ser lækkert ud.
Frysegrøntsager er også fint, der er jo rigtig mange varianter...det køber jeg tit...som så tilberedes eller blandes med friske grøntsager/eller i salaten...
Vi bruger mest...blomkål, broccoli, porrer, peberfrugter, løg, perleløg (frost), bønner (frost), hvidkål, tomat, ærter (frost), majs (frost)...og så mixer jeg på kryds og tværs, alt efter hvad jeg lige synes...
Eller en god blandet salat til kødet...
apr 2010
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
Fy føj hvor det smager. Men der er ingen vej udenom.
Nu køre jeg en måned på Nupo allene håber der ryger lidt killo, så jeg bedre kan bevæge mig og derved tabe mig mere på en sundere måde.
NUPO kuren