1.405 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Nupo kuren Nupo kuren

Er der nogen herinde der har været på Nupo kuren og hvis ja, hvordan gjorde du det så?

Jeg har tænkt på, at jeg gerne vil på den grønne Nupo kur, hvor man drikker/spiser Nupo og så spiser 600 g. frugt/grøntsager ved siden af.
Er der nogen, der har prøvet den?
Hvor mange uger/måneder kan og må man leve på det?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nupo kuren
  • #1   11. sep 2009 Jeg kender faktisk en del, der har tabt et væsentligt antal kilo på Nupo.

Men ikke en, der har kunnet holde vægten :o(

• #2   11. sep 2009 Nej, det bliver nok det værste af det smiley

• #3   11. sep 2009 Hvis man skal tabe sig og holde en vægt tror jeg man skal lave en kost omlægning... det er ihvertfal hvad jeg er nået frem til...

Har prøvet diverse pulver kure - og nøj hvor er de bare ikke særlig spændende!

Jeg startede i sidste uge på DDV - kostomlægnings kur - og hvor kan man bare lave kanon lækker mad og så stadig tabe sig - jeg er MEGET positiv overrasket! Har forresten tabt 2,8 kg i denne uge- og må sige jeg har levet godt :o)

Overvej det istedet. Tror det er nemmere at holde vægten bagefter - for så er man inde i en rytme med at lave sund mad :o)

• #5   11. sep 2009 Prøvede det sidste sommer inden bikinien skulle "luftes". Drak Nupo hver anden time (ialt 6 gange dgl) og spiste normal aftensmad. Følte jeg mig sulten i løbet af dagen, spiste jeg grøntsager. Tabte gennemsnitligt 2 kg om ugen, så det var rigtig effektivt, men som CH siger, tager man det på igen, når man stopper med kuren. Det at jeg spiste aftensmad betød, at jeg kunne opretholde et normalt socialt liv. Ville da være ked af, ikke at kunne spise sammen med familien/venner

• #6   11. sep 2009 Der findes mange af disse kure.. hvor man i en periode spiser en bestemt ting og nærmest ikke andet.
    Suppekuren, Ananaskures osv.. Det er ikke sundt for kroppen overhovedet..

Og helt ærligt - jeg har aldrig set én der kan holde vægten bagefter.

Jeg tror på kostomlægning og motion - og sådan skal man så blive ved. Ikke bare en måned - men resten af livet.

Hilsen én der selv kæmper med vægten.
    (og som er startet på regelmæssig motion og bedre kost)

• #7   11. sep 2009 Man skal jo også lægge sin kost om, når man er færdig med Nupo, ikke bare fortsætte i gamle gænge, så går det ikke, det er jeg godt klar over.
    Men jeg har bare brug for et ordentligt kickstart, der viser mig, at der sker noget, så jeg ikke mister motivationen og så lægge min kost om bagefter, når jeg er færdig med Nupo kuren.

• #8   11. sep 2009 WeightWatchers synes i øvrigt at fungere tosset godt for en del i min vennekreds. De får herre lækker mad og hygger såmænd ligeså meget som vi andre- bare med andre ting. De mangler INTET og spiser lækkert og varieret.
    Kombiner en sådan omgang med motion og du vil se flotte resultater og der er langt større sandsynlighed for at du kan holde det.

• #9   11. sep 2009 prøv Weight Watchers i stedet for - er sundere i længden og vægten holdes bagefter :-))

http://www.weightwatchers.dk/WWI_Controller.aspx?Page=332

• #10   11. sep 2009 hov Heidi - der var du vist lige hurtigst :-)))

• #11   11. sep 2009 Karin - Det er ellers sjældent der sker haha.

• #12   11. sep 2009 Du skal ligge din kost om og dyrke noget motion det har jeg i dag tabt 13 kg på siden 5.januar. Du skal min dyrke 30 min motion hver dag, og pulsen skal op.

• #14   11. sep 2009 Katrine - Jeg har også tænkt at jeg skkal spise grønt og frugt, for ville heller ikke kunne klare tanken om ikke, at have noget at tygge i. Og ja, jeg er godt klar over, at man bliver nødt til at holde det med en kostomlægning bagefter, men har brug for en kickstarter der viser, at der sker noget.

• #15   11. sep 2009 Fedt Kathrine, tillykke med det smiley

• #16   11. sep 2009 Jeg har prøvet nupo, hvor jeg tabte mig 17 kg. på 1½ måned,,og de er ikke kommet på igen :o)
    Nu er jeg så ved 2. etape og vil gerne smide yderligt 15 kg. (har tabt de 6 allerede, på 14 dage)

Tricket ved ikke at ta de tabte kg. på igen er at skifte et "nupo-måltid" ud med rigtig mad, et af gangen og over rigtig lang tid. Vil skyde på at denne gang er jeg nok færdig om et halvt års tid. Selvfølgelig skal de måltider man så starter med at spise være meget fedtfattige og sunde, masser af grønt o.s.v.

Men som de andre siger så er kostomlægning og motion en meget bedre metode, f.eks. via vægtvogterne :o)

(jeg er bare alt for madglad til at kunne gennemføre en sådan kur, og bliver nødt til at skære hårdt igennem med f.eks. nupo istedet ;o)

• #18   11. sep 2009 Det der med at holde vægten nede efter man stopper på Nupo, er vel ikke så stort et problem hvis bare man ved hvad man skal spise??
    Jeg har i lang tid fulgt WW, og tabt 15,5 kg siden marts, men nu står det stille, så måske det kunne være en ide at få gang i det igen med Nupo, for jeg ved jo hvordan jeg skal spise (og dvs. at jeg ikke skal spise som jeg gjorde i "gamle" dage)......

• #19   11. sep 2009 Lyder som om det kunne være en god ide for mig at kickstarte med Nupo.

Tanja - hvordan gjorde du det helt nøjagtigt, så du holdte vægten bagefter og hvor længe var du på Nupo? Jeg har tænkt på den grønne Nupo, så jeg kan få frugt og grøntsager til.

Kommentér på:
Nupo kuren

Annonce