1.332 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
symptomer på mavedrejning? symptomer på mavedrejning?
Ja, hvordan er symptomerne ved mavedrejning. Vores grand danois har ikke rigtig villet spise de sidste par dage, vi har dog fået noget i hende. I dag rumler hendes mave helt vildt...... er det bare fordi hun er sulten.... eller. Jeg har hørt at mavedrejning kommer meget pludseligt, og da det er en lidelse denne race ofte får, vil jeg gerne høre nogle erfaringer....
0 synes godt om
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.003
jan 2010
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 80
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 6 Emner: 13 Svar: 231
Da min GD'er fik mavedrejning kastede kun hvidt skum/slim op og hun blev bare ved og ved. I første omgamg blev maven ikke større/udspilet, men det var ligesom om, at der var lukket for systemet. Hvis din hund har afførring, kan man næsten 100% vide, at den ikke har mavedrejning. Men det er en væmmelig ting, så hvis du er usikker, så bare afsted
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.003
Har selv mistet en hvalp pga. mavedrejning.
Hvis hun har mistet appetitten, kan det jo være meget andet, hun fejler.
Jeg ville ringe og spørge min dyrlæge om råd. H*n kan bedre vurdere, om det er nødvendigt at få tilset hunden.
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 1.826
Men det er en ualmindeligt modbydelig og smertefuld tilstand der kræver øjeblikkeligt indgreb.
Jeg ville køre til dyrlæge, fordi maven godt kan dreje delvist, hvor der stadig er en smule passage, og hvor symptomerne ikke er så voldsomme!!!
symptomer på mavedrejning?