1.332 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

symptomer på mavedrejning? symptomer på mavedrejning?

Ja, hvordan er symptomerne ved mavedrejning. Vores grand danois har ikke rigtig villet spise de sidste par dage, vi har dog fået noget i hende. I dag rumler hendes mave helt vildt...... er det bare fordi hun er sulten.... eller. Jeg har hørt at mavedrejning kommer meget pludseligt, og da det er en lidelse denne race ofte får, vil jeg gerne høre nogle erfaringer....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  symptomer på mavedrejning?
  • #1   27. jan 2011 (link fjernet)

• #2   27. jan 2011 Tusind tak smiley

• #3   27. jan 2011 Hej,

Da min GD'er fik mavedrejning kastede kun hvidt skum/slim op og hun blev bare ved og ved. I første omgamg blev maven ikke større/udspilet, men det var ligesom om, at der var lukket for systemet. Hvis din hund har afførring, kan man næsten 100% vide, at den ikke har mavedrejning. Men det er en væmmelig ting, så hvis du er usikker, så bare afsted smiley

• #5   27. jan 2011 Mavedrejning kommer inden for få timer..
    Har selv mistet en hvalp pga. mavedrejning.

Hvis hun har mistet appetitten, kan det jo være meget andet, hun fejler.
    Jeg ville ringe og spørge min dyrlæge om råd. H*n kan bedre vurdere, om det er nødvendigt at få tilset hunden.

• #6   27. jan 2011 Jeg har har haft 2 Grand Danois, som begge fik mavedrejning, den første blev reddet, fordi jeg var hjemme og kunne køre ham til dyrlæge i samme øjeblik, han begyndte at kaste op, den anden mistede jeg, fordi jeg var på ferie, og dem der passede hende reagerede alt for langsomt!
    Men det er en ualmindeligt modbydelig og smertefuld tilstand der kræver øjeblikkeligt indgreb.
    Jeg ville køre til dyrlæge, fordi maven godt kan dreje delvist, hvor der stadig er en smule passage, og hvor symptomerne ikke er så voldsomme!!!

Kommentér på:
symptomer på mavedrejning?

Annonce