Første hund i lejlighed :) {{forumTopicSubject}}
Mig og min kæreste er flyttet i en stor lejlighed inde i midtbyen. Vi kunne rigtig godt tænke os en hund sammen, og er begge vant til hunde hjemmefra. Mine forældre havde 2 collier, og efter dem 2 Kleiner münsterlændere. Jeg var med til at opdrage og gå til hundetræning med kleinerne, og elsker simpelthen bare den slags hunde som man skal arbejde med og som nyder lange ture. Mine forældre bor dog ved stranden, og det er derfor nemt at gå en dejlig lang tur på strande, hvilket man jo ikke bare kan inde i byen.
Jeg er dybt forelsket i racen Australsk hyrdehund, og har sat mig meget ind i racen. det virker desværre rimelig urealistisk at have denne race i en lejlighed inde i byen, hvor der er langt til strand og skov. Lejligheden er dejlig stor, 96 km2..
Er der nogen der har erfaring med denne race der syntes at man godt kan gøre det? Min mor kommer ofte og samler mig op og så kører vi i skoven med deres hunde og går en god tur. Dette vil selvfølgelig stadig være en mulighed
Ellers vil jeg blive rigtig glad for andre gode race forslag man kan have i en lejlighed!
Hilsen Camilla
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 259 Svar: 2.478
Det er mere om du synes du vil kunne tilbyde den nok i dagligdagen? Mental træning osv.
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.332
Min datter har to border collier i en lejlighed på 45 m2.
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 23
feb 2011
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 65
men man kan sagtens hvis man vil- man man skal ville det, ellers er det synd
feb 2011
Vi skal ikke "bruge" den til noget, vi er interesseret i det fordi vi begge elsker hunde, og jeg personligt kan godt lidt hunde der skal trænes osv. Min kusine og faster har deres egen kennel hvor de afholder agility og har agility træning, hvor jeg selv har gået med mine forældres to kleinere
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 42
Første hund i lejlighed :)