{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Første hund i lejlighed :) {{forumTopicSubject}}

Mig og min kæreste er flyttet i en stor lejlighed inde i midtbyen. Vi kunne rigtig godt tænke os en hund sammen, og er begge vant til hunde hjemmefra. Mine forældre havde 2 collier, og efter dem 2 Kleiner münsterlændere. Jeg var med til at opdrage og gå til hundetræning med kleinerne, og elsker simpelthen bare den slags hunde som man skal arbejde med og som nyder lange ture. Mine forældre bor dog ved stranden, og det er derfor nemt at gå en dejlig lang tur på strande, hvilket man jo ikke bare kan inde i byen.

Jeg er dybt forelsket i racen Australsk hyrdehund, og har sat mig meget ind i racen. det virker desværre rimelig urealistisk at have denne race i en lejlighed inde i byen, hvor der er langt til strand og skov. Lejligheden er dejlig stor, 96 km2.. smiley

Er der nogen der har erfaring med denne race der syntes at man godt kan gøre det? Min mor kommer ofte og samler mig op og så kører vi i skoven med deres hunde og går en god tur. Dette vil selvfølgelig stadig være en mulighed smiley

Ellers vil jeg blive rigtig glad for andre gode race forslag man kan have i en lejlighed! smiley

Hilsen Camilla smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første hund i lejlighed :)
  • #1   3. feb 2011 at det er en lejlighed i bor i er ingen forhindring. Jeg boede med schæfer i en lejlighed på 25 kvm.

Det er mere om du synes du vil kunne tilbyde den nok i dagligdagen? Mental træning osv.

• #2   3. feb 2011 Hvis man ellers er flink til at gå tur og træne sin hund. Kan man sagtens have en Aussie i en lejlighed. Den ska dog bæres på trapperne et godt stykke tid, men det er da muligt smiley
    Min datter har to border collier i en lejlighed på 45 m2.

• #3   3. feb 2011 Ja, altså nu er vi jo to til den. men efter at have boet tæt på både strand og skov, og har kunnet gå der med hundene, syntes jeg bare det er lidt synd næsten at have den i en lejlighed. eller også er det bar een vane sag, for dete r der jo rigtig nok mange der gør. , Vi bor dog tæt på en lille park hvor hunden kan løbe frit. Vi går begge i skole, og er væk fra 8 - senest 14.30 i hverdagene. Jeg har dog ofte læsedage hvor jeg er hjemme. smiley

• #4   3. feb 2011 Anette - ej dete r jeg glad for at høre smiley Bordere er jo ikke meeeget anderledes end en aussie, altså sådan i forhold til hvordan de skal aktiveres hvertfald.

• #5   3. feb 2011 jeg har aussie i lejlighed, det kræver at man sørger for at komme nok ud af byen og ser forandringer.. ellers kan de gå hen og blive lidt tosset tror jeg.. især fordi de jo er hyrdehunde, og biler-cyklister-børn osv osv er der jo mange af, så mental træning, aktivering og forandringer i hverdagen på gåture skal der til..

men man kan sagtens hvis man vil- man man skal ville det, ellers er det synd smiley

• #6   4. feb 2011 Ja det er også sådan jeg har opfattet racen, at den skal aktiveres både fysisk og mentalt dagligt for at kunne trives :)..

Vi skal ikke "bruge" den til noget, vi er interesseret i det fordi vi begge elsker hunde, og jeg personligt kan godt lidt hunde der skal trænes osv. Min kusine og faster har deres egen kennel hvor de afholder agility og har agility træning, hvor jeg selv har gået med mine forældres to kleinere smiley mend en skal ikke bruges til hyrdning eller noget.

• #7   4. feb 2011 bare huske at kigge hvad hund personligt er og passe end i jers liv med hvor meget trænes og vare und meget den skal vare og tid man har til det og den skal

Kommentér på:
Første hund i lejlighed :)

Annonce