{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Første hund {{forumTopicSubject}}

Godaften Hg:-)
Jeg ved der allerede kører et par enmer omkring racevalg, men jeg har læst dem igennem om i håb om at de kunne hjælpe mig lidt. Men det kunne de desværre ikke:)
Men jeg får muligvis en lejlighed som kan være indflytningsklar til marts, og jeg har bestemt ingen stress med at finde den hel rigtige hund.
Men jeg synes det er så svært at kunne finde en race som kunne være den perfekte førstegangs hund.
Hunden vil komme til at bo i en lejlighed på omkring 70m2 med lille have, men hver morgen inden arbejde vil hunden komme på gåtur og igen efter arbejde, efter aftensmad og nok også lige inden nat. Gåturene vil blive en længede mellem 30 min og hel op til 2 timer alt efter hunden og tiden på dagen og aktivering af forskellige ting derhjemme i have og indenfor. Alm hundetræning skal den deltage i men hvis den egner sig til det så aglility når den bliver gammel nok. Den vil nok kun være alene 3 dage om ugen til at starte med, da den skal være vant til at komme hos min mor hvor der også er hunde. Hunden må veje omkring de 20kg, jeg har selv kig på islandsk fårhund, cavaliver King Charles spaniel, japansk spids og dansk svensk gårdhund. Men synes de er gode på hver sin måde.

Jeg har haft hund siden barnsben og har en uddannelse som dyrepasser assistent og har studeret lidt adfærd og andre ting indenfor både hunde og de lidt store dyr.

Håber på en masse gode og hjælpende svar, god weekend smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første hund
Kommentér på:
Første hund

Annonce