{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

Livet som tæve ejer *GG* {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kan nu konstatere at det nogen gange er med livet som indsats man er tæve ejer *LOL*

Fluffy er pt meget høj løbsk og det er første gang nogensinde hun ter sig på denne måde i en løbetid, hun er totalt hanhunde fikseret og går og hyler konstant..

Nu har hun 2 gange på turene revet mig på røven fordi hun fik færten af en lækker hanhund, så jeg lige pludselig lå på jorden lige så lang jeg var med en logrende Gizmo stående på maven der glor på mig som om han vil sige "hvad ligger du der for moar?? Sku vi ikke ud og gå" *LOL* 3 gang lykkes det mig så at holde balancen, men fik snoren viklet omkring min hånd så hun i stedet har fået brækket min lillefinger...

Så jeg kan nu konstatere at jeg ALDRIG skal have tæver igen *LOL* og jeg priser mig lykkelig for hun aldrig har opført sig på den måde før og sker det igen så bliver hun sku fikset *LOL*

Nej giv mig en hanhund, det ved man sku da hvad er *SS*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Livet som tæve ejer *GG*
  • #1   4. feb 2011 Susanne hun er også min første og SIDSTE tæve, har kun haft hanhunde før og de har aldrig lavet det nr *LOL*

    Og jeg siger dig min finger gør ondt det er selve knoen der er brækket, så det er ikke lige nemt når man bruger hånden for det er selvfølgelig den højre *GG*


  • #2   4. feb 2011 høres ikke godt ud med din finger... god bedring med den...

    min nabos tæve er også helt vild med min hanhund når hun er i løbetid , og ejerne siger de ikke opdager når hun kommer i løbetid så jeg altid må fortælle dem det da de bare slipper hende løs...

    hun har gravet sig ind til mine hunde og hun har faktisk prøvet at grave sig ind i min lejlighed... opdaget at det var mærkelige lyde udenfor mit vindu og der var hun igang med at prøve at grave sig ind hihi

    og ja så står hun og hyler undefor til mig...


  • #3   4. feb 2011 Anne -med rotterne

    Måske hun ikke bliver lige så kulret, hun kan jo bare gå i parken og finde hvad hun skal bruge smiley

    Henviser til din tråd tideliger... Hæ hæ...!


  • #4   4. feb 2011 Anne nu har jeg jo en hanhund og har haft 2 før ham og ingen af dem har teet sig på den måde, så nej jeg synes en hanhund er nemmere *LOL*

  • #5   4. feb 2011 Det jeg synes der er mest mærkeligt det er at det er første gang hun opføre sig sådan og hun bliver altså 6 år i næste måned *GG* Men havde hun været sådan var start af så var hun neutraliseret for længe siden smiley

  • #7   4. feb 2011 Hvis Fadia nogensinde blir sådan af løb så blir hun skudt!! *G*
    God bedring med fingeren smiley


  • #8   4. feb 2011 Det viser ret godt, at det bestemt IKKe kun er hanhundene der kan være nogle værre lider-børger.

    De små lamseben kan være mindst lige så meget ude efter et booty call ;o)


  • #10   4. feb 2011 Det har jeg godt nok aldrig oplevet med nogle af vores tæver og jeg får aldrig hanhund smiley

  • #11   4. feb 2011 ha ha ! God bedring med fingeren smiley

    Jeg har heldigvis ALDRIG oplevet noget lignende. Tilgengæld har jeg oplevet hanhunde reagere på nøjagtigt samme måde, når der har været tæver i løb ;O)


  • #12   4. feb 2011 Ved ikke. Har hørt om hanner der teer sig sådan. men har aldrig før hørt det om tæver, ej heller oplevet det selv. Hverken andres tæver eller min egen.

    Tror bare din er ektrem "mandfolk glad" hehe


  • #14   4. feb 2011 Jeg er også selv ret chokeret for sådan har hun ved gud aldrig opført sig før og hun er altså 6 år... Hun har altid været nem i løbetiden, gad ikke hanhundene holdte sig ren og ja som hun nu plejer at være men ikke denne gang *LOL* Godt vi køre på den sidste uge før det er slut *LOL*

Kommentér på:
Livet som tæve ejer *GG*

Annonce