{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

Meget hård start på livet. {{forumTopicSubject}}



Har fået med på livet

Vi fik kida da hun var ca. 10 md. hun var ikke vac. ej heller registreret. Vi blev hendes 4 fam. på meget kort tid.
Kida har været solgt til en alkoholiker som har mishandlet og sultet hende. hun var håndsky, MEGET bange for trapper (har formodentligt været smidt ned) kunne/kan ikke gå med halsbånd pga. kvælnings formemmelser. hun kravlede rundt langs panelerne og hverken gøede el. knurrede for ikke at gøre opmærksom på sig selv.
MEN i løbet af 3 uger fik vi hende til at gå op af trapper (det har aldrig været et problem udenfor) hun går stadig ikke ned og det kommer hun nok heller ikke til.
Vi har brugt meget tid på selvtillids træning og vi har fået en super kontakt. hun er blevet en lille glad tæve med mod på livet.
Badman og Kida er sammen altid sover,spiser,leger.
Badman passer MEGET på hende når vi ver i hundeskoven og det gav indimellem nogle unødige konflikter. så vi går nu mest i skoven, da Kida stadig er lidt bange for mænd og store hunde, hun skal helst have kontrol over situationen.
Bliver det hele formeget for hende så springer hun simpelthen op på min arm og sunder sig lidt.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget hård start på livet.
  • #1   1. feb 2010 Har li læst i hendes profil, det var dog skrækkeligt. Godt hun kom til jer.

  • #2   1. feb 2010 Godt hun har sin moar og jer.

  • #3   1. feb 2010 Det lyder dejligt at I trods mange timer får hende så meget på ret køl som I kan. Det er ikke til at bære at folk kan have hund på den skrækkelige måde.

    Store roser til jer og Badman.


  • #4   1. feb 2010 Hejsa
    Min dansk svensk gårdhund King har været også været ude for mishandling af en mand, som både banket ham og overhovede ikke passet ham.
    Vi tog ham hjem hvor han var angst for alt og alle især alle mænd, han kunne dog lide mig. Idag et ½ år sener, er han tro over for de fleste folk og han elsker livet og er enda blevet far til et dejlig kuld hvalpe.

    Så tro mig det skal nok ende med at jeres Kida skal komme sig helt en dag og forhåbeligt glemme alt om den dårlige tid. Vi har ivhertfald et levende bevis på at det kan lade sig gøre smiley


  • #5   1. feb 2010 Hun er blevet en glad lille pige, men har dårlige perioder hvor hun har stor glæde af DAP.
    Hun får lov til at få et kuld hvalpe for at styrke hendes selvtillid og derefter sterilisere vi hende så hun får ro på hormonerne.
    Jeg har startet et selvtillids hold hvor de går på forskelligt underlag, kører bus, kommer i ruinen på brandskolen, røgdykker bane, vandet, byen skoven, aggility osv
    men til at starte med var hendes opgave at gå hen til figuranterne med snor på og spise en godbid og så uden snor, til at starte med fik hun også Badman med i ruin og røgdykkerbane. Så det er meget små skridt og kun i hendes tempo.
    Men hun rykker hele tiden =)


Kommentér på:
Meget hård start på livet.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce